Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ingen bestigning altså?

Bestigning? Hahaha.

Nei, det ble med litt heftig filmklining i trappeoppgangen før vi ble kasta på dør. Men det hadde ikke blitt noe mer uansett, han var ikke _så_ kjekk, og jeg prøver å roe litt ned =p

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

24

• amerikafareren

12

• Dorthe

9

• Hawkwind

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest bare en tanke
Skrevet

Bestigning? Hahaha.

Nei, det ble med litt heftig filmklining i trappeoppgangen før vi ble kasta på dør. Men det hadde ikke blitt noe mer uansett, han var ikke _så_ kjekk, og jeg prøver å roe litt ned =p

Det tok sin tid før du vokna gitt:)

Skrevet

Hehe, det er ganske typisk. Kunne du ikke omebstemt deg i siste sekund og slengt deg med på ivitasjonen da? =)

Uff, så teit jeg er, at jeg ikke kunne holdt stilt i går når jeg kom hjem. Neida, jeg måtte sette meg på DOL, og hamre på tastaturet =O

Vel, jeg og venninna mi var på byn, på et kjempefint utested, men det var _bare_ rare mennesker der. Så da drakk vi oss kjempefulle, og akkurat når vi var i superstemning, så stengte det. Så vi bare nachspiel, nachspiel!

Så gikk vi innom en kebabsjappe (surprise), hvor jeg skulle ha nummer 12. "Den har vi ikke idag" Nummer 10? Ikke idag. Nummer 8? Ikke ha den idag. "Ja, hva har dere da?" "Bare nummer fem". Og mens jeg venta på nummer 5 kebaben min, så kom det en litt kjekk nerd inn. "Vi blir med deg på nachspiel" sa vi. Jeg vet faktisk ikke om han hadde drukket engang.

Men han sa hvertfall okei, og da hadde venninna mi dratt med seg en 60 år gammel svensk halvalkis. "Da skal tom være med. Tom er en kul fyr" sa hun.

Så satt vi fire der og glodde i veggen og hørte på klassisk musikk, og denne tom begynte å klå på venninna mi. Jeg dro hånda hans vekk, og han klådde, og jeg dro hånda hans vekk. Så sa han som bodde der at jeg og venninna mi skulle bli med ned å røyke.

Der nede kjefta han på oss for at vi hadde dratt med tom, og sa at han var vårt ansvar, og så plutselig sa han at han var en hyggelig fyr og gjerne måtte bli der, og så kjefta han igjen.

Venninna mi gikk opp, og da bare så jeg og han kjekke smånerden på hverandre i ett sekund, og så begynte vi å råkline, akkurat som om vi var en dårlig tv-norge daytime serie.

Så husker jeg ikke helt hva som skjedde, men etterpå satt vi hvertfall i sofaen igjen alle fire, og tom ville gå hjem etter å ha fortalt hele ekteskapshistorien sin. Venninna mi la seg i fanget mitt, og så kosa jeg med håret hennes og sånn mens vi prata, imens den kjekke nerden kyssa på meg. Noen ganger måtte jeg dytta han litt vekk, for at det ikke skulle bli kjipt for venninna mi, men vi inkluderte jo han i samtalen og sånn.

Og midt mens vi sitter og prater om noe helt overfladisk, så sier han "nei, okei, dette gidder eg ikkje, en sånn kommentar til, så får dere bare gå". Vi måper og ser på ham, og spør "Hæ, hva har vi gjort galt nå?" Og han bare "nei, okei, stikk. Ut, bare gå ut" i en veldig sånn filmaktig jeg-prøver-å-samle-meg-for-å-ikke-eksplodere stemme.

Vi styrter opp og samler sammen jakker og vesker, og spør hva som er problemet. "Gå!" sier han, og skysser oss ned trappa. Venninna mi setter seg på gulvet og sier "men jeg må ta på meg skoene!". Og da sier han plutselig med den milde, ømme stemmen "Du skal få lov å ta på deg skoene"

"Kan vi spør hva som e rproblemet?" sier jeg når vi står på dørterskelen. "Jeg har ingen plikt til å forklare, la oss ikke - jeg gidde rikke gå inn på dette. Nå får dere gå"

Jeg og venninna mi bare lo sjokkskada hele veien hjem. Ikke bare for at han klikka på slutten, men bare hele den dustete situasjonen vi hadde vært i. Litt småsykt?

Hehe! Det var litt av en kveld ja. Det er rart hvordan ting kan virke så logisk der og da. Det å ta med vilt fremmede på nachspiel til vilt fremmede f.eks.

Ingen skade skjedd. Man bare har det helt utrolig festlig!

Selv tok jeg igjen fredagens tapte på lørdag. Er ikke helt meg igjen selv før nå. (Derav sent svar.)

Har visst avtalt date denne uken. Jaja. Det blir sikkert hyggelig.

Det skulle vært fler kjekke nerder i verden. :-)

Skrevet

Hehe! Det var litt av en kveld ja. Det er rart hvordan ting kan virke så logisk der og da. Det å ta med vilt fremmede på nachspiel til vilt fremmede f.eks.

Ingen skade skjedd. Man bare har det helt utrolig festlig!

Selv tok jeg igjen fredagens tapte på lørdag. Er ikke helt meg igjen selv før nå. (Derav sent svar.)

Har visst avtalt date denne uken. Jaja. Det blir sikkert hyggelig.

Det skulle vært fler kjekke nerder i verden. :-)

Hehe. Fortell hvordan daten går/ gikk da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...