amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Noen som vet hva denne sangen heter? Teksten går omtrent sånn, og det er en mann og en dame som synger vekselvis: Hun: "Yess, boss, I'm on the mike. I'll try to give you, what you like. I'll do it soft, I'll do it hard, (...) please. Han: "Yess, babe, I'm almost there, a little harder, (...)" husker ikke resten, men det går vekselvis sånn med versene. Rolig, sexy musikk, spilte den bl.a. i Dj Friendly på p3 imorges nå før halv ti. Har hørt den før flere ganger, men finner aldri ut hva den heter. Noen som vet? Tuuusen takk hvsi noen vet, for den sangen må vi laste ned!! *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hess is more - Yes Boss. Heter den det? Da skal jeg søken den fram. Takk takk!! :-D 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Heter den det? Da skal jeg søken den fram. Takk takk!! :-D Hess is less har sangen, og sangen heter Yes Boss, ja. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hess is less har sangen, og sangen heter Yes Boss, ja. :-) Fant ut det da jeg ikke fikk noen treff. ;-) Men heter de som synger Hess is more, eller Hess is less? Du skrev en ting først, og det andre nå... 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hess is less har sangen, og sangen heter Yes Boss, ja. :-) Fant det ut nå, de heter Hess is more. Men sangen er ikke på Kazaa... :-( Så jeg får høre med hare. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Fant ut det da jeg ikke fikk noen treff. ;-) Men heter de som synger Hess is more, eller Hess is less? Du skrev en ting først, og det andre nå... Hess is more. Sorry. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Fant det ut nå, de heter Hess is more. Men sangen er ikke på Kazaa... :-( Så jeg får høre med hare. :-) Og jeg aner ingenting! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Og jeg aner ingenting! Takk uansett hare. :-) Jeg må kanskje kjøpe plata fra danmark da. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Takk uansett hare. :-) Jeg må kanskje kjøpe plata fra danmark da. hmm.. laster den ned nå, for å se hva det er for noe 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 hmm.. laster den ned nå, for å se hva det er for noe Gjør du? Å kan du sende den på mail til meg? Så er du snilleste heffalumpen på dol. *s* [email protected] (Du må få med hele navnet, både amber, streken, og sun osv.) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Takk uansett hare. :-) Jeg må kanskje kjøpe plata fra danmark da. Du finner den nok, men jeg aner ikke hvilken sang det er. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Gjør du? Å kan du sende den på mail til meg? Så er du snilleste heffalumpen på dol. *s* [email protected] (Du må få med hele navnet, både amber, streken, og sun osv.) Prøver heller på msn. Klart jeg er den snilleste h.... - jeg er jo den ENESTE! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Prøver heller på msn. Klart jeg er den snilleste h.... - jeg er jo den ENESTE! Tuuusen takk :D:D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.