Gå til innhold

Trenger råd, trenger å skjerpe meg

Anbefalte innlegg

Gjest må nok være anonym nå
Skrevet

Nå er jeg "endelig" singel etter et forhold som har vart mange år. Men nå har det dukket opp noe i meg som jeg ikke helt liker.

Jeg har fått "flørte til jeg får på kroken og deretter overse" syndromet. Driver IKKE med ONS altså, men flørter i vei. Nyter oppmerksomheten uansett om det er en singel gutt/mann eller om han er samboer.

Jeg liker ikke å være slik! Men får litt rus av det liksom.

Har dere noen gode råd? Trenger kanskje å forstå hvorfor jeg gjør dette for å greie å slutte med det. Huff

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det er da lov å flørte litt. Hvis du synes det blir usympatisk, kan du jo velge med litt omtanke hvem/hvilke situasjoner osv. Ta en liten krysspeil på hva du gjør, og hva du synes, hva som er greit, og hva som er ugreit?

Skrevet

Jeg flørter mye og ofte jeg også, og jeg har samboer. Så lenge man selv vet hva man gjør og ikke lar det krysse grenser, er det da ingenting galt i flørting. Bare pass på at du ikke sårer noen i prosessen.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg flørter mye og ofte jeg også, og jeg har samboer. Så lenge man selv vet hva man gjør og ikke lar det krysse grenser, er det da ingenting galt i flørting. Bare pass på at du ikke sårer noen i prosessen.

Jeg tror det siste du sier .. "sårer noen " var litt av poenget..

Skrevet

Jeg tror det siste du sier .. "sårer noen " var litt av poenget..

Det står da ingenting om at hun vet de blir såret? Såpass oppegående tror jeg de fleste er, at de ikke blir såret om noen flørter med dem på byen, for så å trekke seg unna. Men det kommer selvsagt an på måten man "dumper" dem på.

Skrevet

Tror ikke det er helt unormalt når man nettopp har blitt singel ;)

Flørt i vei du *s*

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det står da ingenting om at hun vet de blir såret? Såpass oppegående tror jeg de fleste er, at de ikke blir såret om noen flørter med dem på byen, for så å trekke seg unna. Men det kommer selvsagt an på måten man "dumper" dem på.

ja kommer an på måten! " ..får på kroken og deretter overse" kan jo virke litt dumt.

Gjest må nok være anonym nå
Skrevet

Det er da lov å flørte litt. Hvis du synes det blir usympatisk, kan du jo velge med litt omtanke hvem/hvilke situasjoner osv. Ta en liten krysspeil på hva du gjør, og hva du synes, hva som er greit, og hva som er ugreit?

Jeg ønsker ikke å såre noen. Ei heller å fremstå som en bitch som liksom skal være uoppnåelig.

Jeg våknet litt angående dette her da en kar som har samboer ble ekstremt interessert. Han var også forelsket i meg for 7 år siden, rett før jeg ble sammen med han jeg hadde forhold til i noen år. Jeg har bare digga å drukne meg i de aldeles nydelige brune øynene hans som gir meg fullstendig skjelven. Men jeg ønsker jo ikke å ødelegge noe for hans samboer. Det ville bli vondt for henne.

vet ikke helt om jeg hadde ville hatt han heller. Han er mer en slik type som jeg nyter å få oppmerksomhet fra fordi det gir meg selvtillit. Fyy så "grunn" jeg virker når jeg leser hva jeg skriver.

Aner egentlig ikke hva jeg vil

*prøver å skjerpe meg*

Skrevet

Det er da forskjell på normal flørt som man gjerne kan bedrive selv om man er i et forhold, og å la seg være med på notene hele veien for så å snu i "siste øyeblikk", når man har fått "napp"? Slikt kalles "luremus", og det er hverken særlig ok eller mulig å unnskylde med at man nettopp har blitt singel.

"......................................."

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg ønsker ikke å såre noen. Ei heller å fremstå som en bitch som liksom skal være uoppnåelig.

Jeg våknet litt angående dette her da en kar som har samboer ble ekstremt interessert. Han var også forelsket i meg for 7 år siden, rett før jeg ble sammen med han jeg hadde forhold til i noen år. Jeg har bare digga å drukne meg i de aldeles nydelige brune øynene hans som gir meg fullstendig skjelven. Men jeg ønsker jo ikke å ødelegge noe for hans samboer. Det ville bli vondt for henne.

vet ikke helt om jeg hadde ville hatt han heller. Han er mer en slik type som jeg nyter å få oppmerksomhet fra fordi det gir meg selvtillit. Fyy så "grunn" jeg virker når jeg leser hva jeg skriver.

Aner egentlig ikke hva jeg vil

*prøver å skjerpe meg*

Du skriver jo svaret selv egentlig. "..fordi det gir meg selvtillit."

Altså må du finne andre og bedre måter å øke selvtilliten din på. Jeg sier ikke at det er enkelt... Men legg hodet i bløt, og stå på=)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

flørt ivei! så lenge ikke du lover vekk dater/forhold/giftermål og sånn så spiller det jo ingen rolle. :)

alle flørter jo litt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...