Gå til innhold

Klippe seg...

Gjest scissor sister

Anbefalte innlegg

Gjest scissor sister
Skrevet

Har frisørfobi, både pga fordømmende frisører og pga prisene de opererer med. Men trenger å klippe meg.

Har saks hjemme, men hvilken metode er best å bruke når man klipper seg selv?

Er jente og har langt hår. vil gjerne klippe det opp litt.

Skrevet

Bare nyskjerrig: Hva er "fordømmende frisører"? Hva er det de fordømmer?

"........................................"

Gjest også frisørskrekk
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg orker ikke gå til frisøren. Hver gang må dem kommentere at det er lenge siden jeg har fiksa på sveisen, tjafsete tørt hår, ettervekst, osv. Blir så lei av det maset. Men åssen klippe seg sjøl? Nei det vet jeg ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Frisørfobi, faktisk.

Er det ikke det ene så er det det andre.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg orker ikke gå til frisøren. Hver gang må dem kommentere at det er lenge siden jeg har fiksa på sveisen, tjafsete tørt hår, ettervekst, osv. Blir så lei av det maset. Men åssen klippe seg sjøl? Nei det vet jeg ikke.

Nå svarer du til feil person.

"......................................"

Skrevet

jeg pleier å klippe håret mitt selv innimellom. Tar litt og litt hår og klipper litt her og der. Resultatet blir ikke så aller verst. (klipper ikke så mye, blir mer som stussing)

Skrevet

fordømmende frisører kommer med kommentarer av typen "jaså, du har farga håret selv, ser jeg". :)

nøffgakkmøbææ
Skrevet

jeg lover deg: du ender opp sjokkskadet hos frisøren likevel.

jeg har fått mange venninner til å overvinne frisørangsten. mange har den!

fortell frisøren at du har frisørangst og be henne klippe bare bittegrann første gangen.

så gjør hun garantert det:)

Gjest henniene
Skrevet

Hei!

Det er viktig med en god og skarp saks, en riktig frisørsaks.

For flere år siden klippet jeg meg selv mange ganger, og det ble helt fint. Hadde en vinninne som var frisør, og hun kunne ikke se at jeg hadde klippet meg selv.

Klippet også alle barna.

Min datter har utdannet seg til frisør og nå er det hun som klipper meg. Interessen har vel ligget til familien.

Det er viktig at håret blir jevnt klippet, at alt hår blir like langt.

Lykke til.

Vennlig hilsen

Skrevet

Ei venninne som hadde farget håret selv fikk høre av frisøren: -Herregud! Har du gått sånn?

Det er ganske fordømmende vil jeg si.

Skrevet

Ei venninne som hadde farget håret selv fikk høre av frisøren: -Herregud! Har du gått sånn?

Det er ganske fordømmende vil jeg si.

Kan ikke tenke meg at det er vanlig å høre fra frisører generellt.

Skrevet

fordømmende frisører kommer med kommentarer av typen "jaså, du har farga håret selv, ser jeg". :)

Det er "fordømmende"? Jeg er ikke helt enig i ordbruken, tror jeg :-)

"................................................"

Skrevet

Kan ikke tenke meg at det er vanlig å høre fra frisører generellt.

Nei heldigvis ikke. Jeg for min del synes de fleste frisører jeg har truffet på er veldig hyggelige :-)

Skrevet

Nei heldigvis ikke. Jeg for min del synes de fleste frisører jeg har truffet på er veldig hyggelige :-)

En frisør som er ubehagelig ville for min del ganske enkelt oppleve at jeg reiste meg og gikk :-)

".........................................."

Skrevet

En frisør som er ubehagelig ville for min del ganske enkelt oppleve at jeg reiste meg og gikk :-)

".........................................."

Det hadde jeg nok ikke gjort, men jeg hadde iallfall valgt en annen frisør neste gang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...