Gå til innhold

Frokost...

Gjest ikke glad i frokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når regnes det som frokst?

Er det et spesielt tidspunkt på døgnet? (da for de som gjerne sover lenger enn barnefamiliene)

Når skal en spise for at det skal regnes som frokost? Dvs når skal en spise etter at man har stått opp?

Litt krøket forklart, men dere mener vel det jeg forstår :-))

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Morgenkvisten, rundt 30 min etter du har stått opp ca! mener jeg.. ;)

Ikke at jeg klarer og spise noe så tidlig.. ;o

Gjest glad i frokost
Skrevet

Hehe

Etter skrivefeilene å dømme tror jeg du i største grad trenger å starte dagen med en god frokost.

Fordelen er at du blir mettere og gladere resten av dagen, og ikke minst mer konsentrert.

Spis gjerne noe varmt, grøt, suppe...++ grovbrød med godt pålegg, te...

hare1365380455
Skrevet

Jeg har hørt at man bør spise frokost innen en time etter at man har stått opp. Er du i farten kan du ta en yoghurt eller noe frukt, ellers en brødskive eller frokostblanding (havregryn eller weetabix metter godt).

Skrevet

Hehe

Etter skrivefeilene å dømme tror jeg du i største grad trenger å starte dagen med en god frokost.

Fordelen er at du blir mettere og gladere resten av dagen, og ikke minst mer konsentrert.

Spis gjerne noe varmt, grøt, suppe...++ grovbrød med godt pålegg, te...

Jeg vet meget godt hva som er fordelene ved å spise frokost og hva den kan/bør bestå av.

Og der var ikke så mange skriveleifer :-p

Skrevet

Jeg spiser frokost om kvelden. For da er det unnagjort, og jeg kommer i gang tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...