Gjest ikke glad i frokost Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Når regnes det som frokst? Er det et spesielt tidspunkt på døgnet? (da for de som gjerne sover lenger enn barnefamiliene) Når skal en spise for at det skal regnes som frokost? Dvs når skal en spise etter at man har stått opp? Litt krøket forklart, men dere mener vel det jeg forstår :-)) 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Morgenkvisten, rundt 30 min etter du har stått opp ca! mener jeg.. Ikke at jeg klarer og spise noe så tidlig.. ;o 0 Siter
Gjest glad i frokost Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe Etter skrivefeilene å dømme tror jeg du i største grad trenger å starte dagen med en god frokost. Fordelen er at du blir mettere og gladere resten av dagen, og ikke minst mer konsentrert. Spis gjerne noe varmt, grøt, suppe...++ grovbrød med godt pålegg, te... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har hørt at man bør spise frokost innen en time etter at man har stått opp. Er du i farten kan du ta en yoghurt eller noe frukt, ellers en brødskive eller frokostblanding (havregryn eller weetabix metter godt). 0 Siter
Gjest ikke glad i frokost Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hehe Etter skrivefeilene å dømme tror jeg du i største grad trenger å starte dagen med en god frokost. Fordelen er at du blir mettere og gladere resten av dagen, og ikke minst mer konsentrert. Spis gjerne noe varmt, grøt, suppe...++ grovbrød med godt pålegg, te... Jeg vet meget godt hva som er fordelene ved å spise frokost og hva den kan/bør bestå av. Og der var ikke så mange skriveleifer :-p 0 Siter
keinstein Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg spiser frokost om kvelden. For da er det unnagjort, og jeg kommer i gang tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.