Gå til innhold

Bronkitt

Gjest litt redd jeg

Anbefalte innlegg

Gjest litt redd jeg
Skrevet

Mannen min har bronkitt og går på apocillin på den 9 dagen.Han klager mye over hodepine.Mest foran i pannen.Er det normalt?

Skrevet

han har ikke bihulebetenelse også da? da får man vondt foran i panna..

Gjest litt redd jeg
Skrevet

han har ikke bihulebetenelse også da? da får man vondt foran i panna..

Legen sa ikke noe om det.Men det skullet blitt bedre no etter 9 dager med apocillin.Er igjen bare 1 dag med tablettene

Skrevet

Legen sa ikke noe om det.Men det skullet blitt bedre no etter 9 dager med apocillin.Er igjen bare 1 dag med tablettene

høres ut som bihulebetennelse da... får han vondt når han bøyer seg feks? Det er sikkert ikke noe farlig...

Gjest litt redd jeg
Skrevet

høres ut som bihulebetennelse da... får han vondt når han bøyer seg feks? Det er sikkert ikke noe farlig...

Det kjennes ut som om at noe ramler fram i panna oppi hodet.Vanskelig å forklare.Kansje han må ha en omgang til med tabletter da

Skrevet

Det kjennes ut som om at noe ramler fram i panna oppi hodet.Vanskelig å forklare.Kansje han må ha en omgang til med tabletter da

hmmm.. har man bihulebetennelse så trykker det foran i panna.... ganske vondt.. han får dra til legen og høre..

Skrevet

Appocillin burde også tatt evt. bihulebetenneles, men mulig han trenger noe annet. Kan han bare ha vondt i hodet pga. all hosingen av bronkitt??

En ny blodprve på mandag vil avsløre om det er bakterier igjen.

Gjest litt redd jeg
Skrevet

Appocillin burde også tatt evt. bihulebetenneles, men mulig han trenger noe annet. Kan han bare ha vondt i hodet pga. all hosingen av bronkitt??

En ny blodprve på mandag vil avsløre om det er bakterier igjen.

Får vel mase på han igjen da så han drar til legen.Vil helst ikke til legen disse mannfolka

Skrevet

Kanskje han har fått feil antibiotika?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...