Gjest litt redd jeg Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Mannen min har bronkitt og går på apocillin på den 9 dagen.Han klager mye over hodepine.Mest foran i pannen.Er det normalt? 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 han har ikke bihulebetenelse også da? da får man vondt foran i panna.. 0 Siter
Gjest litt redd jeg Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 han har ikke bihulebetenelse også da? da får man vondt foran i panna.. Legen sa ikke noe om det.Men det skullet blitt bedre no etter 9 dager med apocillin.Er igjen bare 1 dag med tablettene 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Legen sa ikke noe om det.Men det skullet blitt bedre no etter 9 dager med apocillin.Er igjen bare 1 dag med tablettene høres ut som bihulebetennelse da... får han vondt når han bøyer seg feks? Det er sikkert ikke noe farlig... 0 Siter
Gjest litt redd jeg Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 høres ut som bihulebetennelse da... får han vondt når han bøyer seg feks? Det er sikkert ikke noe farlig... Det kjennes ut som om at noe ramler fram i panna oppi hodet.Vanskelig å forklare.Kansje han må ha en omgang til med tabletter da 0 Siter
meg__123! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det kjennes ut som om at noe ramler fram i panna oppi hodet.Vanskelig å forklare.Kansje han må ha en omgang til med tabletter da hmmm.. har man bihulebetennelse så trykker det foran i panna.... ganske vondt.. han får dra til legen og høre.. 0 Siter
serendipity Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Appocillin burde også tatt evt. bihulebetenneles, men mulig han trenger noe annet. Kan han bare ha vondt i hodet pga. all hosingen av bronkitt?? En ny blodprve på mandag vil avsløre om det er bakterier igjen. 0 Siter
Gjest litt redd jeg Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Appocillin burde også tatt evt. bihulebetenneles, men mulig han trenger noe annet. Kan han bare ha vondt i hodet pga. all hosingen av bronkitt?? En ny blodprve på mandag vil avsløre om det er bakterier igjen. Får vel mase på han igjen da så han drar til legen.Vil helst ikke til legen disse mannfolka 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Legen sa ikke noe om det.Men det skullet blitt bedre no etter 9 dager med apocillin.Er igjen bare 1 dag med tablettene Kanskje han har fått feil antibiotika? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.