Frøken Pryd Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Skal ha ett lite vorspill i kveld før to venninner skal gjøre byen utrygg. Har litt vodka, og tenkte å blande meg noe gode drinker. Men hva er godt blandevann?? Noen gode forslag mottas med takk før jeg går i butikken!! 0 Siter
Gjest + limeskiver i sitronbrusen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Cola, sprite, appelsinjuice, tyrkisk pepper-pulver..... 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du har helt sikkert vært i butikken allerede. Jeg pleier å blande en del vodka, 1/2 del San Fransisco essens, og resten appelsin-juice.Kjempegodt!! Men litt klissete på leppene:) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg bruker samme varianten som nicole40, men også litt sprite i, frisker opp! Isbiter og en rød bær i coctailpinne. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Schweppe's lemon er tingen for meg. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 battery vodka er ikke akkurat så sunt da. Men hvis man vil ha godt sunt blandvann kan man bruke sukkerfri sprite og ha noen sitronskiver oppi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.