Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 er ikke godt! Skulle ta et dryss kanel i teen for det er kjempegodt, men så tok jeg grillkrydder i stedet. Blæh!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 *LOL* Minner meg om historien om han som spiste klæppsup med grillkrydder. Han trodde det var fiskeboller. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hihi. Karri på grøten er heller ikke noe å anbefale. Det kan også lett forveksles med kanel:) 0 Siter
Lucretia Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 En gang i gamle dager da det fantes French Fries med paprika, pleide jeg (og ei venninne) å ha litt ekstra paprika krydder på. Husker ikke om det var noe godt, men det var gøy (vi gikk på barneskolen). Tok feil en dag, og hadde på kanel... ugh. Husker jeg rett, så spiste vi det jommen meg opp, også. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hihi. Karri på grøten er heller ikke noe å anbefale. Det kan også lett forveksles med kanel:) Jeg har greid å drysse grillkrydder på havregrøten også jeg. Bruker vanligvis en annen type grilkrydder, men nå er det i samme serie som kanelboksen og ser så altfor likt ut. Må kjøpe en nye boks tror jeg. 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 *LOL* Minner meg om historien om han som spiste klæppsup med grillkrydder. Han trodde det var fiskeboller. Usjda. Jeg trodde jeg var ille som i løpet av tre uker nå har greid å drysse grillkrydder både på havregrøten og i teen. 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Lol BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet. 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har greid å drysse grillkrydder på havregrøten også jeg. Bruker vanligvis en annen type grilkrydder, men nå er det i samme serie som kanelboksen og ser så altfor likt ut. Må kjøpe en nye boks tror jeg. Jeg heller kanelen over i en sånn glass-drysse-sak, da unngår jeg å forveksle den med Piffi -hehe 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Lol BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet. Det høres faktisk verre ut enn grillkrydder i te.... 0 Siter
Zarine Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Arrrghhh!!! Blarghhhh!!! Snakk om smaks-kræsj. Men det er heldigvis ikkje farlig - som om du hadde tatt maskinvaskemiddel i staden for sukker, liksom.... 0 Siter
Zarine Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Lol BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet. Å, usjameg... Skjønt, Thousand Island-dressing kan jo øydelegge det meste, for så vidt... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Lol BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet. Hihi, da vi var små husker jeg en ferie m. buffetservering. Broren min hadde hentet seg lapskaus m. fruktsuppe over.. Moren min fant det best å tie og se hvordan det gikk. Guttungen spiste med god appetitt, og til slutt spurte mamma hvordan det smakte. "Det var godt", svarte poden "men potetene var litt for lite kokt!" ) ) 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hihi, da vi var små husker jeg en ferie m. buffetservering. Broren min hadde hentet seg lapskaus m. fruktsuppe over.. Moren min fant det best å tie og se hvordan det gikk. Guttungen spiste med god appetitt, og til slutt spurte mamma hvordan det smakte. "Det var godt", svarte poden "men potetene var litt for lite kokt!" ) ) *LOLOL* 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Arrrghhh!!! Blarghhhh!!! Snakk om smaks-kræsj. Men det er heldigvis ikkje farlig - som om du hadde tatt maskinvaskemiddel i staden for sukker, liksom.... Nei farlig var det jo ikke, men aldeles hæslig for å bruke et trøndersk uttrykk. *grøsser enda* 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Da jeg var gravid hadde jeg problemer med å få i meg frokost fra tid til annen. En morgen spiste jeg ritz kjeks og en kopp te. Men jeg fattet ikke hvorfor saltsmaken ble så forsterket hver gang jeg tok en slurk te... Jeg hadde tømt salt i sukkerskålen... Ble ikke noe mindre kvalm den morgenen :-/ 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Da jeg var gravid hadde jeg problemer med å få i meg frokost fra tid til annen. En morgen spiste jeg ritz kjeks og en kopp te. Men jeg fattet ikke hvorfor saltsmaken ble så forsterket hver gang jeg tok en slurk te... Jeg hadde tømt salt i sukkerskålen... Ble ikke noe mindre kvalm den morgenen :-/ Tror du var hakket verre enn meg. Salt i teen, alt vi kan finne på. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Tror du var hakket verre enn meg. Salt i teen, alt vi kan finne på. Ja, hehe Det anbefales IKKE.. ) 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skulle en gang ta et dryss karri på fiskebollene, men tok kanelglasset istedet! Det var heller ikke spesielt godt! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Lol BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet. Skulle tro hun var tysk pensjonist på busstur! ;-) For ørten år siden hadde jeg ekstrajobb på et turisthotell. Det var en del busslaster med europeiske pensjonister som stoppet på lunsjbuffet, og det var en del komiske utslag av at de var ukjent med "norsk" mat! ;-) det var heller ikke uvanlig at de trodde at muggene med rød saus, karamellsaus og vaniljesaus var _drikke_, så de fylte opp glasset sitt med den seige guffa! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Skulle tro hun var tysk pensjonist på busstur! ;-) For ørten år siden hadde jeg ekstrajobb på et turisthotell. Det var en del busslaster med europeiske pensjonister som stoppet på lunsjbuffet, og det var en del komiske utslag av at de var ukjent med "norsk" mat! ;-) det var heller ikke uvanlig at de trodde at muggene med rød saus, karamellsaus og vaniljesaus var _drikke_, så de fylte opp glasset sitt med den seige guffa! ;-) ææææææsj! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.