Gå til innhold

Grillkrydder i te

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke godt! Skulle ta et dryss kanel i teen for det er kjempegodt, men så tok jeg grillkrydder i stedet. Blæh!!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

Minner meg om historien om han som spiste klæppsup med grillkrydder. Han trodde det var fiskeboller. :)

Gjest Ellipse
Skrevet

Hihi. Karri på grøten er heller ikke noe å anbefale. Det kan også lett forveksles med kanel:)

Skrevet

En gang i gamle dager da det fantes French Fries med paprika, pleide jeg (og ei venninne) å ha litt ekstra paprika krydder på. Husker ikke om det var noe godt, men det var gøy (vi gikk på barneskolen).

Tok feil en dag, og hadde på kanel... ugh. Husker jeg rett, så spiste vi det jommen meg opp, også.

Skrevet

Hihi. Karri på grøten er heller ikke noe å anbefale. Det kan også lett forveksles med kanel:)

Jeg har greid å drysse grillkrydder på havregrøten også jeg. Bruker vanligvis en annen type grilkrydder, men nå er det i samme serie som kanelboksen og ser så altfor likt ut. Må kjøpe en nye boks tror jeg.

Skrevet

*LOL*

Minner meg om historien om han som spiste klæppsup med grillkrydder. Han trodde det var fiskeboller. :)

Usjda. Jeg trodde jeg var ille som i løpet av tre uker nå har greid å drysse grillkrydder både på havregrøten og i teen.

Skrevet

Lol

BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet.

Skrevet

Jeg har greid å drysse grillkrydder på havregrøten også jeg. Bruker vanligvis en annen type grilkrydder, men nå er det i samme serie som kanelboksen og ser så altfor likt ut. Må kjøpe en nye boks tror jeg.

Jeg heller kanelen over i en sånn glass-drysse-sak, da unngår jeg å forveksle den med Piffi -hehe

Skrevet

Lol

BArnebarnet mitt var med oss på COlor Fantasy i sommer - der var det sånn barnebuffet -og hun skulle ordne alt selv, må vite. Så desserten ble sitrongelé med Thousand Island på...*grøss* - fikk stoppet henne da - før hun spiste svineriet.

Det høres faktisk verre ut enn grillkrydder i te....

Skrevet

Arrrghhh!!! Blarghhhh!!!

Snakk om smaks-kræsj.

Men det er heldigvis ikkje farlig - som om du hadde tatt maskinvaskemiddel i staden for sukker, liksom....

Skrevet

Lol

Å, usjameg...

Skjønt, Thousand Island-dressing kan jo øydelegge det meste, for så vidt...

Skrevet

Lol

Hihi, da vi var små husker jeg en ferie m. buffetservering. Broren min hadde hentet seg lapskaus m. fruktsuppe over.. Moren min fant det best å tie og se hvordan det gikk. Guttungen spiste med god appetitt, og til slutt spurte mamma hvordan det smakte.

"Det var godt", svarte poden "men potetene var litt for lite kokt!" :o) :o)

Skrevet

Hihi, da vi var små husker jeg en ferie m. buffetservering. Broren min hadde hentet seg lapskaus m. fruktsuppe over.. Moren min fant det best å tie og se hvordan det gikk. Guttungen spiste med god appetitt, og til slutt spurte mamma hvordan det smakte.

"Det var godt", svarte poden "men potetene var litt for lite kokt!" :o) :o)

*LOLOL*

Skrevet

Arrrghhh!!! Blarghhhh!!!

Snakk om smaks-kræsj.

Men det er heldigvis ikkje farlig - som om du hadde tatt maskinvaskemiddel i staden for sukker, liksom....

Nei farlig var det jo ikke, men aldeles hæslig for å bruke et trøndersk uttrykk.

*grøsser enda*

Skrevet

Da jeg var gravid hadde jeg problemer med å få i meg frokost fra tid til annen. En morgen spiste jeg ritz kjeks og en kopp te. Men jeg fattet ikke hvorfor saltsmaken ble så forsterket hver gang jeg tok en slurk te...

Jeg hadde tømt salt i sukkerskålen... Ble ikke noe mindre kvalm den morgenen :-/

Skrevet

Da jeg var gravid hadde jeg problemer med å få i meg frokost fra tid til annen. En morgen spiste jeg ritz kjeks og en kopp te. Men jeg fattet ikke hvorfor saltsmaken ble så forsterket hver gang jeg tok en slurk te...

Jeg hadde tømt salt i sukkerskålen... Ble ikke noe mindre kvalm den morgenen :-/

Tror du var hakket verre enn meg. Salt i teen, alt vi kan finne på. :)

Skrevet

Tror du var hakket verre enn meg. Salt i teen, alt vi kan finne på. :)

Ja, hehe

Det anbefales IKKE..

:o)

Skrevet

Jeg skulle en gang ta et dryss karri på fiskebollene, men tok kanelglasset istedet! Det var heller ikke spesielt godt! ;-)

Skrevet

Lol

Skulle tro hun var tysk pensjonist på busstur! ;-)

For ørten år siden hadde jeg ekstrajobb på et turisthotell. Det var en del busslaster med europeiske pensjonister som stoppet på lunsjbuffet, og det var en del komiske utslag av at de var ukjent med "norsk" mat! ;-)

det var heller ikke uvanlig at de trodde at muggene med rød saus, karamellsaus og vaniljesaus var _drikke_, så de fylte opp glasset sitt med den seige guffa! ;-)

Skrevet

Skulle tro hun var tysk pensjonist på busstur! ;-)

For ørten år siden hadde jeg ekstrajobb på et turisthotell. Det var en del busslaster med europeiske pensjonister som stoppet på lunsjbuffet, og det var en del komiske utslag av at de var ukjent med "norsk" mat! ;-)

det var heller ikke uvanlig at de trodde at muggene med rød saus, karamellsaus og vaniljesaus var _drikke_, så de fylte opp glasset sitt med den seige guffa! ;-)

ææææææsj! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...