Gå til innhold

Atombomben i hendene på en galning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nord-Korea drar strikken helt ut. I helga kan det smelle. De skal prøvesprenge en atombombe som har framkommet på bekostning av matforsyningen i landet. Folket sulter i hjel.

Hva er det som driver et land og en mann som er helt på knærne til å terge på seg USA og verdenssamfunnet helt unødig og nytteløst? Skal han/de ta med seg så mange som mulig i avgrunnen?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du sier noe. Kanskje det hele er en utspekulert selvmordsplan?

Skrevet

Du sier noe. Kanskje det hele er en utspekulert selvmordsplan?

Jeg bare forstår ikke. De har jo fått hjelp, og er blitt lovet hjelp bare de henlegger atomprogrammet, men likevel strekker de strikken. Hvis de prøvesprenger, så sier alle at de avbryter alle forbindelser og går til aksjon mot det de mener er nærmest en krigshandling og brudd på alle avtaler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bare forstår ikke. De har jo fått hjelp, og er blitt lovet hjelp bare de henlegger atomprogrammet, men likevel strekker de strikken. Hvis de prøvesprenger, så sier alle at de avbryter alle forbindelser og går til aksjon mot det de mener er nærmest en krigshandling og brudd på alle avtaler.

Nei, det er ikke så enkelt å fatte hva de driver med.

Kim Jong-il er helt sikkert typen som stikker armen inn i buret til en sulten tiger når han er i dyreparken også.

Men han ser jo ikke spesielt lur ut heller. Han ser ut som en kvinne.

Mulig det kan forklare hvorfor han gjør så mye dumt. For mye østrogen eller noe sånt.

http://tinyurl.com/zkaye

Gjest fjesingen
Skrevet

Nei, det er ikke så enkelt å fatte hva de driver med.

Kim Jong-il er helt sikkert typen som stikker armen inn i buret til en sulten tiger når han er i dyreparken også.

Men han ser jo ikke spesielt lur ut heller. Han ser ut som en kvinne.

Mulig det kan forklare hvorfor han gjør så mye dumt. For mye østrogen eller noe sånt.

http://tinyurl.com/zkaye

*Men han ser jo ikke spesielt lur ut heller. ser ut som en kvinne.

Nå kommer hønene til å hakke deg:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Men han ser jo ikke spesielt lur ut heller. ser ut som en kvinne.

Nå kommer hønene til å hakke deg:)

Men jeg har jo rett. Fyren er utrolig feminin og ustabil.

To kvinnelige trekk.

Det at han også ser ut som en kvinne kan tyde på høye østrogenverdier, noe som kan gjøre selv den beste ustabil (det ser vi jo stadig eksempler på hos dere kvinner).

Gjest tjjaa...
Skrevet

Fyren er jo sprøyte gal.

Jeg tror at hensikten med å bygge seg opp som atommakt er å kunne bruke sterkere pressmiddel mot Sør-Korea for å få makten på hele halvøya.

Grunnen til utfallene mot USA er antagelig at amerikanerne er de eneste som kan stoppe galningen. Muligens har amerikanerne gitt ham beskjed om at det finnes grenser for hvor langt han kan gå før de blir asfaltert.

Galne-Kim legger skylda på amerikanerne. Men jeg tror Japan, Sør-Korea og Kina er mer urolig, enn USA. Jeg tror det skal ganske mye til for å at Nord-Korea unngår atomkrig.

Gjest arnoldz
Skrevet

Men jeg har jo rett. Fyren er utrolig feminin og ustabil.

To kvinnelige trekk.

Det at han også ser ut som en kvinne kan tyde på høye østrogenverdier, noe som kan gjøre selv den beste ustabil (det ser vi jo stadig eksempler på hos dere kvinner).

Hehe,

skikkelig lekre damer du kjenner da, ligner på Kimmer'n og greier.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe,

skikkelig lekre damer du kjenner da, ligner på Kimmer'n og greier.

Han ligner ikke på så veldig mange _jeg_ kjenner.

Men han ser feminin ut på det bildet der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...