astridny Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Vår datter har skrevet med penn i vår hud sofa. Vi får det ikke bort,men er det noen som kan komme med tips om hvordan man kan fjerne slikt? Sofaen er lys og den er ikke blitt impregnert ennå. På forhånd takk for svar. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Prøv disse hvite svampene fra Swiffer f.eks. De tar det aller meste! 0 Siter
astridny Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Prøv disse hvite svampene fra Swiffer f.eks. De tar det aller meste! Hei. Jeg prøvde det,men det hjalp ikke.:-( Flere råd? 0 Siter
Patsi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei. Jeg prøvde det,men det hjalp ikke.:-( Flere råd? Neglelakkfjerner? Det tar alt, men jeg vet ikke hvordan skinnet vil takle det... 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Du får kjøpt rensemiddel til skinn i møbel foretninger. Kanskje dette kan fjerne penneblekk også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.