Gå til innhold

Moteeksperter, hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Så vidt jeg vet var snitthøyden for kvinner 168 cm for noen år siden. Moren min har den høyden og jeg kan fortsatt huske at hun sa hun hadde nøyaktig snitthøyde ;-)

Wuhu! Jeg er 168 cm, endelig kan jeg kalle meg normal på et område :P Gjennomsnittelig, om ikke annet.

Skrevet

Jeg er ca 172-173 høy og synes høyden er perfekt ;-)

*nikker veldig enig* :o)

Skrevet

Er du?

Var så sikker på at du var på Lillemusstørrelse - uten å mene det fornærmende altså.

Nicket høres kanskje litt pinglete ut? *ler*

Skrevet

Jeg er fornøyd med høyden min altså. Hadde ikke gjort noe om jeg var kortere heller. Men jeg syns jeg ser kort ut i beina med bukser som bare går litt nedfor knea. Higwaterbukser for eksempel. Har enda ikke sett folk som virkelig kler highwater bukser.

Men men;o)

Kos deg i helgen

Kanskje du har litt korte bein?

Jeg synes highwaterbuker er tøft, men foreløpig har jeg kun brukt det på sommerstid. I varmen er det supert for oss som er for gamle til å bruke shorts på handletur og som ikke liker så godt å gå i skjørt ;-)

Jeg lever i troen på at jeg kler sånne bukser, men man kan jo aldri vite *hehe*

Skrevet

Wuhu! Jeg er 168 cm, endelig kan jeg kalle meg normal på et område :P Gjennomsnittelig, om ikke annet.

Grattis ;-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Kanskje du har litt korte bein?

Jeg synes highwaterbuker er tøft, men foreløpig har jeg kun brukt det på sommerstid. I varmen er det supert for oss som er for gamle til å bruke shorts på handletur og som ikke liker så godt å gå i skjørt ;-)

Jeg lever i troen på at jeg kler sånne bukser, men man kan jo aldri vite *hehe*

he he. Nei jeg har faktisk ikke korte bein. Er helt normal der takk og lov;o)

Men jeg har hørt folk med peil på mote også si at om en velger slike bukser så "stykker" en opp beina på en måte som gjør at de ser kortere ut.

Kanskje du har slike flotte lange modellbein at du slipper å tenke på slikt;o) Bruk det du liker godt, det er det viktigeste.

Skrevet

he he. Nei jeg har faktisk ikke korte bein. Er helt normal der takk og lov;o)

Men jeg har hørt folk med peil på mote også si at om en velger slike bukser så "stykker" en opp beina på en måte som gjør at de ser kortere ut.

Kanskje du har slike flotte lange modellbein at du slipper å tenke på slikt;o) Bruk det du liker godt, det er det viktigeste.

Åh, jada, beina mine er skikkelige modellbein!!!

*lever i troen*

;-)

Skrevet

Nicket høres kanskje litt pinglete ut? *ler*

Neida. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg trodde det. Var helt bombesikker også ;-)

Da er jeg et par små cm høyere enn deg.

Skrevet

Neida. Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg trodde det. Var helt bombesikker også ;-)

Da er jeg et par små cm høyere enn deg.

Hehe, rart hvilke oppfatninger man får av nickene her inne. Derfor jeg ikke tør møte noen i RL. Tenk om jeg ikke kjenner dem igjen..lissom ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...