Gjest Kristiina Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har forlatt Telenor til fordel for Talkmore. Telenor har forsøkt å ringe meg seks ganger. Da jeg til slutt tok telefonen ville de vite hvorfor jeg valgte å ikke være kunde hos dem lenger, og de forsøkte å overtale meg til å prøve deres abonnement. Selvfølgelig mislykket forsøk. Sliter dem for tiden når de ringer ørten ganger til kundene for å finne ut hvorfor de har skiftet levandør?. 0 Siter
Piraye Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 De lurer sikker bare på hvordan de kan forbedre seg. 0 Siter
Gjest Kristiina Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 De lurer sikker bare på hvordan de kan forbedre seg. Men å ringe seks ganger til kunder for å høre om det. Er ikke det i voldsomste laget da?. 0 Siter
hidi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 De lurer sikker bare på hvordan de kan forbedre seg. Særlig... Folk har klaget på kundeservicen i mange år, men er det blitt bedre? Nei. 0 Siter
Piraye Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men å ringe seks ganger til kunder for å høre om det. Er ikke det i voldsomste laget da?. Jepp. Jeg liker ikke telenor da. Men er nærliggende å tro at det i prinsippet er for å forbedre... 0 Siter
Gjest vekk fra Telenor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Telenor vet alt om forskjellene mellom seg og konkurrenter. Men de vet ikke hvorfor noen bytter leverandør. Slik feedback er veldig verdifull for selskapene. De trenger å vite hvor de skal prioritere forbedringer, siden slikt koster. Da må de spørre. Og slike som ringer deg får betaling for hver person de har snakket med. Unge folk med lav betaling. 0 Siter
soleil Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Antagelig Winback-kampanje. De prøver å vinne tilbake tidligere kunder ved å gi tilbud om feks 1000 kr i gratis ringetid. 0 Siter
hidi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Antagelig Winback-kampanje. De prøver å vinne tilbake tidligere kunder ved å gi tilbud om feks 1000 kr i gratis ringetid. Søren, de har ikke ringt til meg... *sutrer* 0 Siter
cecily Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Ikke noe nytt fenomen det der. Tele2 gjør forøvrig akkurat det samme. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 De har ringt til meg 15 ganger den siste uka, 2-3 ganger daglig og første gang gjerne i 9-tiden. Men jeg fikk jo aldri tid til å svare siden det var to ring hver gang. Til slutt ringte jeg dem opp i forbannelsen, og lurte på hva som var så viktig. Skulle ikke forundre meg om de spekulerer i å få folk til å ringe opp igjen. Sleipe svin. En ung mann spurte på særdeles gebrokkent norsk etter mobilnummer for å å spør om det var "Bergvås" han snakket med. Jesus Christler... Jeg har opplevd å få etternavnet feilstavet og uttalt på mange rare måter, men ingen så bort i natta som dette. Jaja... Joda, han ville bare opplyse om at abonnementet mitt var på vei ut fordi det var blitt for dyrt. Du sier ikke det? "Jaja, men jeg har vel ikke så lenge igjen av bindingstiden heller, har jeg det da?" spurte jeg. Neida, den går ut om 2 uker. Særlig tilfeldig ja. *himle* Ga klar beskjed om at jeg til nå har vært usikker på om jeg skulle bytte operatør, men at siste ukes telefonterror har gjort at det ikke finnes tvil i min sjel om at nå er det nok. Etterfulgt av et spørsmål om HVORFOR? Enkelte har tydeligvis veldig tungt for det. Fyren ble særdeles sur og hissig, og slengte på røret da han skjønte at her var det ikke håp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.