Gå til innhold

Norske kroppsbyggere

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

http://www.dagbladet.no/sport/2006/10/07/479055.html?i=20

Så utrolig mange stygge kropper det var i denne billedserien!

Her har de pumpet opp musklene, er glattbarberte og oljet. Det er også kraftig lys som fremhever musklene.

Er det noen som har sett disse personene til vanlig? Hvordan ser de ut da? Ser kroppene pene ut når musklene ikke er oppumpet, eller ser de fortsatt helt overdimensjonerte ut?

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Dorthe

8

• ShitDiddelyDo

8

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Bare på TV, var ikke så direkte motbydelige uten all den sminken og sånt da, men så ikke helt sunt ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Under konkurranse er de naturligligvis ekstra brune. De smører seg brune.

Hva størrelsen angår er de langt større til vanlig, men de er ikke i nærheten av like markerte. I dag, på konkurransedagen, skal så godt som alt fett være av, og vannet skal være ute av kroppen. Derfor ser de også særdeles skrapa ut for å fremheve detaljene i musklene.

Allerede i morgen vil mange av disse ha gått opp flere kilo.

Det er på kvinnene du ser det best. En skrapa kvinne er intet vakkert syn. Men jeg kan forsikre deg om at disse kvinnene ser helt annereledes ut om et par dager, og i vanlige klær ser de ikke engang store ut. De færreste veier mer enn folk flest - men har de prikka formen riktig har de aldri hatt mer markerte muskler enn akkurat i dag.

Jeg kjenner han ene på et av bildene i bildeserien på Nettavisen, og han ser liten ut på det bildet sammenlignet med hva han gjør off season. De største av gutta tar nok fort av 20 kilo før konkurranse.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva størrelsen angår er de langt større til vanlig, men de er ikke i nærheten av like markerte. I dag, på konkurransedagen, skal så godt som alt fett være av, og vannet skal være ute av kroppen. Derfor ser de også særdeles skrapa ut for å fremheve detaljene i musklene.

Det er på kvinnene du ser det best. En skrapa kvinne er intet vakkert syn. Men jeg kan forsikre deg om at disse kvinnene ser helt annereledes ut om et par dager, og i vanlige klær ser de ikke engang store ut. De færreste veier mer enn folk flest - men har de prikka formen riktig har de aldri hatt mer markerte muskler enn akkurat i dag.

Jeg kjenner han ene på et av bildene i bildeserien på Nettavisen, og han ser liten ut på det bildet sammenlignet med hva han gjør off season. De største av gutta tar nok fort av 20 kilo før konkurranse.

Uff ja, kvinnene i den billedserien var ikke særlig pene. Jeg la merke til at de så ekstra rynkete ut, med det kommer kanskje av at de har gått ned i vekt, som du sier?

Skrevet

Jeg er sikkert gærn men jeg synes de er barske ;o) Jeg liker skikkelige muskler.

Skrevet

Ja, jeg merket meg hanekammen :-)

Var bare noe med det bildet som fikk meg til og le ;)

Skrevet

Søstra mi har konkurrert i athletic fitness og er gift med en proff bygger. Utenom konkurranse ser de aller fleste helt "normale" ut (definér normalt?); både i volum og farge. ;) De er gjerne bare litt spenstigere enn de fleste av oss, det som er mest synlig er at de har mer skuldermasse og definerte overarmer.

Husker første gang hun skulle konkurrere, da klarte jeg nesten ikke se henne i fjeset - hun så ut som en Bergen-Belsen fange, bare to store øyne og et enormt tannglis. På _bildene_ fra scenen, derimot, ser hun volumøs og stor ut. Årsaken er vel både kroppsfargen, lyssettingen, og at de hun står ved siden av er likedan.

Det samme gjelder nok for de aller fleste - så nær som tungvekterne, de er relativt store også off-season.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uff ja, kvinnene i den billedserien var ikke særlig pene. Jeg la merke til at de så ekstra rynkete ut, med det kommer kanskje av at de har gått ned i vekt, som du sier?

Ja, det er nok det at de har pressa seg ned i vekt de siste par månedene som har gjort sitt, i tillegg til ekstrem brunfarge.

Skrevet

De ser ikke slik ut til vanlig da, heldigvis :) Jeg lå en gang på en sånn arm som disse muskelgutta har, og det var som å ligge på en murstein.

Jeg foretrekker mannekropper som er bygd opp ved vanlig arbeid.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Søstra mi har konkurrert i athletic fitness og er gift med en proff bygger. Utenom konkurranse ser de aller fleste helt "normale" ut (definér normalt?); både i volum og farge. ;) De er gjerne bare litt spenstigere enn de fleste av oss, det som er mest synlig er at de har mer skuldermasse og definerte overarmer.

Husker første gang hun skulle konkurrere, da klarte jeg nesten ikke se henne i fjeset - hun så ut som en Bergen-Belsen fange, bare to store øyne og et enormt tannglis. På _bildene_ fra scenen, derimot, ser hun volumøs og stor ut. Årsaken er vel både kroppsfargen, lyssettingen, og at de hun står ved siden av er likedan.

Det samme gjelder nok for de aller fleste - så nær som tungvekterne, de er relativt store også off-season.

Takk for fin forklaring :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er sikkert gærn men jeg synes de er barske ;o) Jeg liker skikkelige muskler.

Barske? No way!

Men de to som hadde minst muskler syns jeg hadde pene kropper. De så bare litt ekstra veltrente ut.

Skrevet

Sånt synes til og med jeg er formye. Men han i midten hadde vært drittkjekk om han ikke hadde hatt de forvokste kulene _under_ armene. Se på de armene og de brystmusklene da.. *¨daue*

Skrevet

Han vred hodet litt mye, ja.

Men han hadde såpass "små" muskler, at han syns jeg var litt lekker :-)

Du hadde likt fettern min, merket det ikke med en gang, men de 2 kunne vært tvillinger ser jeg nå ;)

Fettern min er ganske muskuløs han også men ikke så ekstremt tror jeg. Kunne lett ha kasta meg rundt da :P

Skrevet

"Allerede i morgen vil mange av disse ha gått opp flere kilo".

Jeg så et intervju med en sånn fyr en gang. Han sa at et par timer etter konkurranse hadde han gått opp 6 kilo! (??)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...