Gå til innhold

Norske kroppsbyggere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kvitter de seg med vannet?

tisser, svetter og unngår salt?

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Dorthe

8

• ShitDiddelyDo

8

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp - da er vi back on track. *s*

*puster litt lettet ut*

;-)

Nei, nå må jeg spise. Vi har stekt egg. Vorspielmat, hahaha!

Det skal mye til før vi sporer helt av fra hverandre :-)

Vi skal også snart spise - spagettisaus.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bilde av geologen ? Hmmm ;)

Vet ikke, han er nok litt blyg for sånt, hadde vært morro og sende ham på date men!!

Tror ikke han har hatt en kjæreste enda. i 20 åra, studerer i Oslo.

Han var litt overvektig når han var yngre, det henger nok litt igjen, så han er litt nærvøs rundt jenter.. men nå er det bare muskler igjen på'n..!

Du kan berolige han med at jeg ikke vil date han, bare titte på et bilde av en flott kropp :-)

At mannen er geolog er bare et pluss.

Skrevet

Så tre slike karer nede i byen i dag, skittenbrune i fjeset og med tyrenakker som gikk rett ned i Harald's Gym-jakker.

Og ja, det er vanvittig stygt. Særlig damene, de ser ut som karfolk alle sammen. Ekkelt ekkelt ekkelt!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida, mannfolk blir epleformet, kvinner blir pæreformet. :)

Er det sånn det er? Jeg får ta en nærmere titt på fruktdisken :-)

Skrevet

tisser, svetter og unngår salt?

Jeg har ikke anelse. Det må da ta lang tid? Og kan ikke være spesiellt sunt?

Defineringa tar visstnok ukesvis, men så lenge kan man ikke gå uten 20 liter vann?

Skrevet

hehe - jeg er i ferd med å blåne mot Høyre igjen jeg.....men VEnstre er nok mere "MÈG" - men de syns jo ikke.

Det er jo det som er feilen da. Altså neste kommunevalg stemmer jeg som 36% der jeg bor, nemlig RV. Men stortingsvalget om tre år, der vet jeg sannelig ikke hva jeg skal stemme hvis de fortsetter å bryte løfter.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er det sånn det er? Jeg får ta en nærmere titt på fruktdisken :-)

*byr Ulvinnen en banan*

Skrevet

Det er jo det som er feilen da. Altså neste kommunevalg stemmer jeg som 36% der jeg bor, nemlig RV. Men stortingsvalget om tre år, der vet jeg sannelig ikke hva jeg skal stemme hvis de fortsetter å bryte løfter.

DU KAN IKKE STEMME RV!!! DU ER JO ET NORMALT KVINNFOLK!!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*byr Ulvinnen en banan*

*Tar i mot*

Takker :-)

Skrevet

DU KAN IKKE STEMME RV!!! DU ER JO ET NORMALT KVINNFOLK!!!

Men det er et populært parti her og han som sitter i bydelsutvalget er kjempetopp og jeg kjenner'n godt :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan kvitter de seg med vannet?

Via kostholdet. Og det blir helt sikkert brukt en del vanndrivende preparater - selv om jeg tror de begynte å teste bodybuildere for vanndrivende for noen år siden - etter et par dødsfall.

Gjest Princess Peach
Skrevet

*Tar i mot*

Takker :-)

Spis nå ikke hele på en gang. ;)

Skrevet

Via kostholdet. Og det blir helt sikkert brukt en del vanndrivende preparater - selv om jeg tror de begynte å teste bodybuildere for vanndrivende for noen år siden - etter et par dødsfall.

Tanken slo meg. Det må være vanskelig å tørke ut så utrolig bare vha kosthold.

Skrevet

Men det er et populært parti her og han som sitter i bydelsutvalget er kjempetopp og jeg kjenner'n godt :o)

det hjelper ikke.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tanken slo meg. Det må være vanskelig å tørke ut så utrolig bare vha kosthold.

De bruker lang tid på å komme ned i den formen der, og det er nok et helvetes slit hvor alt skal gjøres til 100 %.

Men det blir for dumt å tro at ikke mange benytter seg av vanndrivende, dog mener jeg å huske at det ble satt veldig fokus på det der for rundt 10 år siden etter at et par profilerte byggere i USA strøyk med.

Skrevet

Du kan berolige han med at jeg ikke vil date han, bare titte på et bilde av en flott kropp :-)

hehe - ser for meg deg på pub: "hei! - jeg er ikke interessert i noe altså - men kan jeg få se på kroppen din?" :;)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Ahh.. synd.. :P

Da vil jeg ikke spørre ham, men han er GANSKE lik kisen der oppe som hadde fått halsen ut av ledd der ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Spis nå ikke hele på en gang. ;)

Neida, jeg tar den i flere omganger ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...