Gjest Princess Peach Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Neida, jeg tar den i flere omganger ;-) Det er jo også en måte. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 hehe - ser for meg deg på pub: "hei! - jeg er ikke interessert i noe altså - men kan jeg få se på kroppen din?" : Se BILDE AV kroppen din, er selvsagt replikken :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Ahh.. synd.. Da vil jeg ikke spørre ham, men han er GANSKE lik kisen der oppe som hadde fått halsen ut av ledd der Da får jeg nøye meg med han med skjev nakke... *snufs* 0 Siter
Gjest flymo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Se BILDE AV kroppen din, er selvsagt replikken :-) Har du fått noe på hjernen din igjen nå? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Æsjæsjæsj! Aldri om jeg hadde nærmet meg en sånn skapning. 0 Siter
Gjest Trombose Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor det? Mange mennesker som lever for hobbyen sin. Tror kanskje de blir litt treningsopphengt jeg. Sier seg selv når hobbien er å se seg i speilet.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Sier seg selv når hobbien er å se seg i speilet.. Jeg tror heller det handler om avhengighet og mestring. 0 Siter
Gjest Trombose Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror heller det handler om avhengighet og mestring. Andre hobbier har tross alt noe fornuft over seg, du kan bygge en eksakt replika av dovrebanen, strikke sokker til alle dine nevøre, eller trene til å sykle raskere fra trondhjem til oslo. Kroppsbygging er missekonkuranse for folk med skrudde skjønnhetsidealer. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg må nok slutte å trene skjønner jeg:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg må nok slutte å trene skjønner jeg:-) Du er på grensen muskuløs, men så lenge du ikke fjerner underhudsfettet så er du fortsatt godkjent ;-) *Titter på sixpacken på magebildet* 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du er på grensen muskuløs, men så lenge du ikke fjerner underhudsfettet så er du fortsatt godkjent ;-) *Titter på sixpacken på magebildet* Ok, det er bra:-) Nå fikk du det til å høres ut som om jeg nesten er en bodybuilder, men det mangler det svært, svært mye på. Er ikke så mye muskler på meg. Underhudsfettet blir nok ikke aktuelt å fjerne. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Grusomt stygt. Sikkert fulle av dop og ubrukbar tiss. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 De har pene kropper til vanlig - det er bare til konkurranser at de går på diett for å fjerne alt av underhudsfett. Dette ser jo helt ekstremt ut å spotlighten. Er ikke så værst mellom laken og dyne ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ok, det er bra:-) Nå fikk du det til å høres ut som om jeg nesten er en bodybuilder, men det mangler det svært, svært mye på. Er ikke så mye muskler på meg. Underhudsfettet blir nok ikke aktuelt å fjerne. "Nå fikk du det til å høres ut som om jeg nesten er en bodybuilder," Er du ikke det da? *Sjokkert* Det har jeg trodd hele tiden, så flott kropp som du har ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 De har pene kropper til vanlig - det er bare til konkurranser at de går på diett for å fjerne alt av underhudsfett. Dette ser jo helt ekstremt ut å spotlighten. Er ikke så værst mellom laken og dyne ;o) Har du et eksemplar av arten i senga di? Jeg har skjønt at lyssettinga gjør mye. Det ble tydelig av bildene av Thomas og Harald fra Senkveld. De ser jo helt merkelige ut, de også. http://www.kjendis.no/2006/10/08/479127.html?i=2 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "Nå fikk du det til å høres ut som om jeg nesten er en bodybuilder," Er du ikke det da? *Sjokkert* Det har jeg trodd hele tiden, så flott kropp som du har ;-) Akkurat nå så, så jeg for meg en ulvinne med åpen kjeft, tunga langt ute og sikkelet som renner, hehe. Det gjelder å få deg litt med på jorda igjen skjønner du:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Akkurat nå så, så jeg for meg en ulvinne med åpen kjeft, tunga langt ute og sikkelet som renner, hehe. Det gjelder å få deg litt med på jorda igjen skjønner du:-) Det er noen som jobber veldig med å "få meg ned på jorda" om dagen, så det ordner seg nok 0 Siter
mrxx Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er noen som jobber veldig med å "få meg ned på jorda" om dagen, så det ordner seg nok Hehe, ja det er vel det. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Har du et eksemplar av arten i senga di? Jeg har skjønt at lyssettinga gjør mye. Det ble tydelig av bildene av Thomas og Harald fra Senkveld. De ser jo helt merkelige ut, de også. http://www.kjendis.no/2006/10/08/479127.html?i=2 Nei, ikke nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.