Gå til innhold

Problemer med lyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inntil i går funket lyden på min pc. Da jeg skrudde pcn på i dag funka ikke lyden, samme hva jeg gjorde. Prøvde også å tilbakestille pcn til tidligere tidspunkt uten at det hjalp. Jeg har en subwoofer og to eksterne høytalere av merket creative.

C-media mixer.

Jeg har ikke gjort noe som kan ha forårsaket dette, alle ledninger sitter i, jeg har ikke lastet ned programmer osv.

Noen som har peil på hva det kan være?

Skrevet

Jeg er så dust når det gjelder data at det eneste jeg kan er å restarte og veldig ofte funker det :o)

Skrevet

Jeg er så dust når det gjelder data at det eneste jeg kan er å restarte og veldig ofte funker det :o)

Har restarta hundre ganger uten at det funker.

Har hatt problemer med lydkortet før, men ikke nå.... før nå nylig.

Skrevet

Har du en dings, som ser ut som en liten fjernkontroll? Etter en måned uten lyd fant jeg ut at jeg i vanvare måtte ha slått den av!

Skrevet

Har du en dings, som ser ut som en liten fjernkontroll? Etter en måned uten lyd fant jeg ut at jeg i vanvare måtte ha slått den av!

Ja, har en sånn dings, men den er på, både den til bassen og den til volum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...