Gjest shotz Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Inntil i går funket lyden på min pc. Da jeg skrudde pcn på i dag funka ikke lyden, samme hva jeg gjorde. Prøvde også å tilbakestille pcn til tidligere tidspunkt uten at det hjalp. Jeg har en subwoofer og to eksterne høytalere av merket creative. C-media mixer. Jeg har ikke gjort noe som kan ha forårsaket dette, alle ledninger sitter i, jeg har ikke lastet ned programmer osv. Noen som har peil på hva det kan være? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er så dust når det gjelder data at det eneste jeg kan er å restarte og veldig ofte funker det ) 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er så dust når det gjelder data at det eneste jeg kan er å restarte og veldig ofte funker det ) Har restarta hundre ganger uten at det funker. Har hatt problemer med lydkortet før, men ikke nå.... før nå nylig. 0 Siter
fresja Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Har du en dings, som ser ut som en liten fjernkontroll? Etter en måned uten lyd fant jeg ut at jeg i vanvare måtte ha slått den av! 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Har du en dings, som ser ut som en liten fjernkontroll? Etter en måned uten lyd fant jeg ut at jeg i vanvare måtte ha slått den av! Ja, har en sånn dings, men den er på, både den til bassen og den til volum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.