Gå til innhold

Synnøve Svabø - Helgen er ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det hadde klart seg med at hun var på Senkveld i går. Nå "pryder" pinadø svinet forsiden av VG-Helg også.

Kan vi ikke få slippe trynet/stemmen på dette mennesket snart??

Gjest Flystripa
Skrevet

væmmeli dame ja

Hun er da kul, hun Synnøve vel! Kan dog bli litt overdose noen ganger, men det er så sjeldent vi ser henne - at det får vi bærre levva me'.

Pen er'a i hvertfall. Også ligner a' på deg! Husker et bilde av deg for 5-6 år siden ;o)

Gjest hannoghenne
Skrevet

Henne kan jeg absolutt ikke fordra :(

Har ikke du mange av hennes egenskaper da?

Skrevet

Hun er da kul, hun Synnøve vel! Kan dog bli litt overdose noen ganger, men det er så sjeldent vi ser henne - at det får vi bærre levva me'.

Pen er'a i hvertfall. Også ligner a' på deg! Husker et bilde av deg for 5-6 år siden ;o)

Neimenisvarteda! jeg LIGNER IKKE HO! - jeg ligner på ho:http://www.playbill.com/images/photos/daly1_1147463787.jpg

Skrevet

Uff, nå var du slem mot deg selv! Jeg syns ikke dere ligner.

Gubben syns det -hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gubben syns det -hehe

Da må han ha et langt bedre (og yngre) bilde av henne enn det der!

Skrevet

Da må han ha et langt bedre (og yngre) bilde av henne enn det der!

Ja .-jeg tror han tenker på den tiden med Cagney og Lacey .- får jeg håpe da -hehe

Skrevet

jeg synes faktisk at hun er både pen og sjarmerende.

*ikke bli sinna nå*

Du kan jo mene det om du vil :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja .-jeg tror han tenker på den tiden med Cagney og Lacey .- får jeg håpe da -hehe

Jeg husker den serien. Der var hun slett ikke verst :-)

Du får tolke kommentaren hans i beste mening, det blir hygligst da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...