Gå til innhold

Mens vi snakker om biler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hadde jeg kjøpt med en gang hvis jeg hadde hatt pengene.

Skrevet

Den hadde jeg kjøpt med en gang hvis jeg hadde hatt pengene.

Penger har jeg jo. Jeg venter på mere informasjon. Og om den er opptatt.

Jeg vil egentlig ha en 67-69 Camaro, men denne så veldig fristende ut.

Skrevet

Snakker vi om biler??

Den er sneisen! Men er nok ikke noe å ha som hovedbil her i norge nei....også er den nok et bensinsluk! Bare sånn rent praktisk!

Skrevet

Den var suuuuuper.

Men passer dårlig i Norge da, kan bare brukes noen få mnd i året. Men du bor et varmere sted, gjør du ikke :o)

Skrevet

Snakker vi om biler??

Den er sneisen! Men er nok ikke noe å ha som hovedbil her i norge nei....også er den nok et bensinsluk! Bare sånn rent praktisk!

Bensinforbruket på en sånn bil er fullstendig uvesentlig. Det er ikke noe du ruller rundt i til daglig.

Skrevet

Den var suuuuuper.

Men passer dårlig i Norge da, kan bare brukes noen få mnd i året. Men du bor et varmere sted, gjør du ikke :o)

Jeg kommer sannsyligvis tilbake til Norge til neste år.

Jeg trenger en hobby bortsett fra Harleyen og treninga.

Det blir enda vanskeligere å kjøpe hus. Må ha dobbel garasje og stue som passer til surroundsystem. Det siste er jævlig vanskelig å finne.

Skrevet

Jeg vil heller ha et sånt hus som man kans skimt ei bakgrunnen - sånt amerikansk et med garasje man kan gå inn på vaskerommet fra .

Sånn omtrent: http://www.gorsuch-homes.com/1226_stonehouse_court_lg.jpg

Skrevet

Det blir enda vanskeligere å kjøpe hus. Må ha dobbel garasje og stue som passer til surroundsystem. Det siste er jævlig vanskelig å finne.

Da burde du bygge!

Skrevet

Da burde du bygge!

Jeg er passelig praktisk anlagt, men husbygging er jeg rimelig blank på. Jeg ser ikke frem til å kjøpe heller.

Skrevet

Får jeg være med på tur hvis du flytter i nærheten av meg og kjøper den bilen *spent* ;o)

Skrevet

Jeg er passelig praktisk anlagt, men husbygging er jeg rimelig blank på. Jeg ser ikke frem til å kjøpe heller.

De bygger FOR deg da vettø.....

Skrevet

Får jeg være med på tur hvis du flytter i nærheten av meg og kjøper den bilen *spent* ;o)

Selvfølgelig.

Jeg bodde vitterlig i nærheten av deg før,og det gikk da en blå Mustang i nabolaget dengang, men den var ikke min.

Jeg pleide å spise lunch på Birken og kjøpte røyk hos Bobby på hjørnet. Og spiste middag på Zero.

Skrevet

Selvfølgelig.

Jeg bodde vitterlig i nærheten av deg før,og det gikk da en blå Mustang i nabolaget dengang, men den var ikke min.

Jeg pleide å spise lunch på Birken og kjøpte røyk hos Bobby på hjørnet. Og spiste middag på Zero.

Hihi, da bodde du høyere opp enn det jeg gjør :o)

Skrevet

Hihi, da bodde du høyere opp enn det jeg gjør :o)

Jeg holdt meg da unna slummen i nedre delen av Markveien!

Helgesensgate. Creme de la creme!

Skrevet

En lekker liten sak :-)

Pussig, det er omtrent det jeg tenker når jeg ser nicket ditt.

Skrevet

Pussig, det er omtrent det jeg tenker når jeg ser nicket ditt.

*ler*

Skrevet

Jeg holdt meg da unna slummen i nedre delen av Markveien!

Helgesensgate. Creme de la creme!

Knis, nå føler jeg virkelig trang til å spørre etter nummeret ja. Faren min var oppvokst der og venninna mi eide den ene leiegården.

Men jeg skjønner at du ikke vil svare på det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...