nick Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hva synes vi om denne? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160038154967&fromMakeTrack=true 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Den hadde jeg kjøpt med en gang hvis jeg hadde hatt pengene. 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Den hadde jeg kjøpt med en gang hvis jeg hadde hatt pengene. Penger har jeg jo. Jeg venter på mere informasjon. Og om den er opptatt. Jeg vil egentlig ha en 67-69 Camaro, men denne så veldig fristende ut. 0 Siter
Piraye Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Snakker vi om biler?? Den er sneisen! Men er nok ikke noe å ha som hovedbil her i norge nei....også er den nok et bensinsluk! Bare sånn rent praktisk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Penger har jeg jo. Jeg venter på mere informasjon. Og om den er opptatt. Jeg vil egentlig ha en 67-69 Camaro, men denne så veldig fristende ut. Den var suuuuuper. Men passer dårlig i Norge da, kan bare brukes noen få mnd i året. Men du bor et varmere sted, gjør du ikke ) 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Snakker vi om biler?? Den er sneisen! Men er nok ikke noe å ha som hovedbil her i norge nei....også er den nok et bensinsluk! Bare sånn rent praktisk! Bensinforbruket på en sånn bil er fullstendig uvesentlig. Det er ikke noe du ruller rundt i til daglig. 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Den var suuuuuper. Men passer dårlig i Norge da, kan bare brukes noen få mnd i året. Men du bor et varmere sted, gjør du ikke ) Jeg kommer sannsyligvis tilbake til Norge til neste år. Jeg trenger en hobby bortsett fra Harleyen og treninga. Det blir enda vanskeligere å kjøpe hus. Må ha dobbel garasje og stue som passer til surroundsystem. Det siste er jævlig vanskelig å finne. 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Penger har jeg jo. Jeg venter på mere informasjon. Og om den er opptatt. Jeg vil egentlig ha en 67-69 Camaro, men denne så veldig fristende ut. Jeg vil heller ha et sånt hus som man kans skimt ei bakgrunnen - sånt amerikansk et med garasje man kan gå inn på vaskerommet fra . Sånn omtrent: http://www.gorsuch-homes.com/1226_stonehouse_court_lg.jpg 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kommer sannsyligvis tilbake til Norge til neste år. Jeg trenger en hobby bortsett fra Harleyen og treninga. Det blir enda vanskeligere å kjøpe hus. Må ha dobbel garasje og stue som passer til surroundsystem. Det siste er jævlig vanskelig å finne. Da burde du bygge! 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Da burde du bygge! Jeg er passelig praktisk anlagt, men husbygging er jeg rimelig blank på. Jeg ser ikke frem til å kjøpe heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kommer sannsyligvis tilbake til Norge til neste år. Jeg trenger en hobby bortsett fra Harleyen og treninga. Det blir enda vanskeligere å kjøpe hus. Må ha dobbel garasje og stue som passer til surroundsystem. Det siste er jævlig vanskelig å finne. Får jeg være med på tur hvis du flytter i nærheten av meg og kjøper den bilen *spent* ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg er passelig praktisk anlagt, men husbygging er jeg rimelig blank på. Jeg ser ikke frem til å kjøpe heller. De bygger FOR deg da vettø..... 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Får jeg være med på tur hvis du flytter i nærheten av meg og kjøper den bilen *spent* ;o) Selvfølgelig. Jeg bodde vitterlig i nærheten av deg før,og det gikk da en blå Mustang i nabolaget dengang, men den var ikke min. Jeg pleide å spise lunch på Birken og kjøpte røyk hos Bobby på hjørnet. Og spiste middag på Zero. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Selvfølgelig. Jeg bodde vitterlig i nærheten av deg før,og det gikk da en blå Mustang i nabolaget dengang, men den var ikke min. Jeg pleide å spise lunch på Birken og kjøpte røyk hos Bobby på hjørnet. Og spiste middag på Zero. Hihi, da bodde du høyere opp enn det jeg gjør ) 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Hihi, da bodde du høyere opp enn det jeg gjør ) Jeg holdt meg da unna slummen i nedre delen av Markveien! Helgesensgate. Creme de la creme! 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 En lekker liten sak :-) Pussig, det er omtrent det jeg tenker når jeg ser nicket ditt. 0 Siter
Tonette Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Pussig, det er omtrent det jeg tenker når jeg ser nicket ditt. *ler* 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg holdt meg da unna slummen i nedre delen av Markveien! Helgesensgate. Creme de la creme! Knis, nå føler jeg virkelig trang til å spørre etter nummeret ja. Faren min var oppvokst der og venninna mi eide den ene leiegården. Men jeg skjønner at du ikke vil svare på det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.