flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Som den innovatøren jeg er - så måtte jeg jo kjøpe den - enda den er beregnet med menn som målgruppe (den vanlige Cola Lighten er visst for feminin) Min dom: Sukkervann -smaker det. Jeg kommer alltid til å drikke Pepsi MAX. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Den var helt grei. Bedre enn vanlig cola i allefall. Men selvsagt er Pepsi Max best. 0 Siter
nick Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Ja, for Pepsi MAX har fått tilsatt konsentrat av colafrukten. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg smakte den for første gang for en times tid siden. Etter å ha tatt den første slurken, særdeles skeptisk, så konkluderte jeg med at jeg heller drikker Tab x-tra, ev. Pepsi Max. Men litt tøft design hadde den jo 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Ja, for Pepsi MAX har fått tilsatt konsentrat av colafrukten. åååå? i Norge også? -er det derfor jeg er avhengig tro? De har jo ulik esmaker i de ulike landene - i Sverige smaker den anderledes enn i Norge f.eks. 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Jeg smakte den for første gang for en times tid siden. Etter å ha tatt den første slurken, særdeles skeptisk, så konkluderte jeg med at jeg heller drikker Tab x-tra, ev. Pepsi Max. Men litt tøft design hadde den jo Ja - den var pen! hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg smakte Coca Cola Zero for første gang idag. Grusom smak! Sukkevann med vanilje syntes jeg det smakte. Mann og barn syntes også den var pyton! Pepsi Max er og blir best:-) 0 Siter
dolores83 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 enig, jeg tok blindtesten på cola light, pepsi max og cola zero, og det endte med soleklar førsteplass til max'n og klar jumboplass på zero'n. pepsi max forever;) 0 Siter
Mañana Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Likte den jeg:) Smakte litt...Dr.Pepper? Namm! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.