Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den innovatøren jeg er - så måtte jeg jo kjøpe den - enda den er beregnet med menn som målgruppe (den vanlige Cola Lighten er visst for feminin)

Min dom:

Sukkervann -smaker det.

Jeg kommer alltid til å drikke Pepsi MAX.

Skrevet

Den var helt grei. Bedre enn vanlig cola i allefall. Men selvsagt er Pepsi Max best.

Skrevet

Ja, for Pepsi MAX har fått tilsatt konsentrat av colafrukten.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg smakte den for første gang for en times tid siden. Etter å ha tatt den første slurken, særdeles skeptisk, så konkluderte jeg med at jeg heller drikker Tab x-tra, ev. Pepsi Max. Men litt tøft design hadde den jo :)

Skrevet

Ja, for Pepsi MAX har fått tilsatt konsentrat av colafrukten.

åååå? i Norge også? -er det derfor jeg er avhengig tro? De har jo ulik esmaker i de ulike landene - i Sverige smaker den anderledes enn i Norge f.eks.

Skrevet

Jeg smakte den for første gang for en times tid siden. Etter å ha tatt den første slurken, særdeles skeptisk, så konkluderte jeg med at jeg heller drikker Tab x-tra, ev. Pepsi Max. Men litt tøft design hadde den jo :)

Ja - den var pen! :) hehe

Skrevet

Jeg smakte Coca Cola Zero for første gang idag. Grusom smak! Sukkevann med vanilje syntes jeg det smakte. Mann og barn syntes også den var pyton!

Pepsi Max er og blir best:-)

Skrevet

enig, jeg tok blindtesten på cola light, pepsi max og cola zero, og det endte med soleklar førsteplass til max'n og klar jumboplass på zero'n.

pepsi max forever;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...