Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sinna at jeg tror jeg kunne blitt voldelig et øyeblikk!

Sadistiske mennesker!

*har bare lyst å grine*

Skrevet

Den jekker er ikke min :o(

Utrolig hva folk kan finne på.

Skrevet

Jeg skjønner helt ærlig talt ikke hvordan mennesker kan klare å være så grusomme. Har de ingen sperrer?

Skrevet

Forbanna feiginger. Hvorfor ikke heller gi bikkja et skikkelig kakk i huet med den jekken så den mister bevisstheten momentant???

Møkkafolk.

Skrevet

Kanskje bikkja har kjarva seg inn i noe skrot i garasjen og løpt og kasta seg selv på havet? *håper*

Skrevet

Kanskje bikkja har kjarva seg inn i noe skrot i garasjen og løpt og kasta seg selv på havet? *håper*

Selvmord, mener du?

Skrevet

Forvirring, mer....

At hunden begikk selvmord...Det var en spøk.

Skrevet

At hunden begikk selvmord...Det var en spøk.

At den kjarva seg inn i noe var også en spøk....:)

Skrevet

At den kjarva seg inn i noe var også en spøk....:)

I know! Vi synes jo begge at det er en avskyelig handling, derfor tok jeg spøken din...

Skrevet

I know! Vi synes jo begge at det er en avskyelig handling, derfor tok jeg spøken din...

Bra det - hehe -jeg er fæl til å soøke sånn -får rare tanker i hodet -filmer med huet. Er egentlig verre i virkeligheten.

Skrevet

Bra det - hehe -jeg er fæl til å soøke sånn -får rare tanker i hodet -filmer med huet. Er egentlig verre i virkeligheten.

Og jeg har definitivt sans for den form for humor!

Ler så jeg griner av og til og det er sant.

Skrevet

Sadistisk. Selv om jeg sikkert pusser på megselv noen skikkelige naturvernere, så ærlig talt: gi bikkja et skikkelig kakk i hodet. SLÅ DEN IHJEL! Herregud, ikke drukne den.....:( *snøft*

Skrevet

Herregud, det er så mange idioter som går rundt blant oss :-((

laguna1365380434
Skrevet

Huff..Jeg får helt vondt når jeg leser sånt! :-(

Stakkars, stakkars bofsen!

Jeg klarer ikke å forstå hvordan folk får seg til å være slemme med dyr, de er jo bare så...helt bortenfor å tenke slemt om! Så uskyldige..Huff..:-I

Jeg takler bare ikke å lese om sånt, jeg blir helt trist av det.

*sart dyrevenn*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...