Gjest studentmamma Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Og jeg er i deep shit... Jo mer jeg leser og skriver, jo mindre skjønner jeg. Får egentlig bare jobba når barna har lagt seg, så min eksamen må jo fremstå som rene marerittet for sensor i forhold til de andre sine oppgaver. Når jeg er ferdig med dette faget skal jeg aldri mer studere ved HF- fakultetet i allefall. Jeg er ikke så veldig filosofisk av meg. 0 Siter
org Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hva går oppgaven ut på, da? Fag og ordlyd i oppgaven... :-))) Artig å 'synse' litt om andres oppgaver! 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hva går oppgaven ut på, da? Fag og ordlyd i oppgaven... :-))) Artig å 'synse' litt om andres oppgaver! Den handler om moderne kunst, og ulike måter å nærme seg moderne kunst på. Men jeg sier ikke oppgavetksten helt eksakt. Vil ikke at sensor skal se at jeg sitter her på DOL og sutrer, for da gjør jeg ikke så godt inntrykk iallefall. Verden er liten, så en skal ikke se bort i fra at sensor er Doler. Liker bedre Samfunnsvitenskapelige fag, jeg. Er en reser på planleggingsteori og sånne tørre greier. 0 Siter
org Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Den handler om moderne kunst, og ulike måter å nærme seg moderne kunst på. Men jeg sier ikke oppgavetksten helt eksakt. Vil ikke at sensor skal se at jeg sitter her på DOL og sutrer, for da gjør jeg ikke så godt inntrykk iallefall. Verden er liten, så en skal ikke se bort i fra at sensor er Doler. Liker bedre Samfunnsvitenskapelige fag, jeg. Er en reser på planleggingsteori og sånne tørre greier. Jeg skjønner du ikke vil ut med oppgaveteksten. Kanskje hadde sensor sett på det som fusk også. Dessverre, moderne kunst kan jeg ikke hjelpe deg med! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.