Gå til innhold

Bare en dag igjen av hjemmeeksamen...

Anbefalte innlegg

Gjest studentmamma
Skrevet

Og jeg er i deep shit... Jo mer jeg leser og skriver, jo mindre skjønner jeg. Får egentlig bare jobba når barna har lagt seg, så min eksamen må jo fremstå som rene marerittet for sensor i forhold til de andre sine oppgaver. Når jeg er ferdig med dette faget skal jeg aldri mer studere ved HF- fakultetet i allefall. Jeg er ikke så veldig filosofisk av meg.

Skrevet

Hva går oppgaven ut på, da? Fag og ordlyd i oppgaven... :-)))

Artig å 'synse' litt om andres oppgaver!

Gjest studentmamma
Skrevet

Hva går oppgaven ut på, da? Fag og ordlyd i oppgaven... :-)))

Artig å 'synse' litt om andres oppgaver!

Den handler om moderne kunst, og ulike måter å nærme seg moderne kunst på. Men jeg sier ikke oppgavetksten helt eksakt. Vil ikke at sensor skal se at jeg sitter her på DOL og sutrer, for da gjør jeg ikke så godt inntrykk iallefall. Verden er liten, så en skal ikke se bort i fra at sensor er Doler.

Liker bedre Samfunnsvitenskapelige fag, jeg. Er en reser på planleggingsteori og sånne tørre greier.

Skrevet

Den handler om moderne kunst, og ulike måter å nærme seg moderne kunst på. Men jeg sier ikke oppgavetksten helt eksakt. Vil ikke at sensor skal se at jeg sitter her på DOL og sutrer, for da gjør jeg ikke så godt inntrykk iallefall. Verden er liten, så en skal ikke se bort i fra at sensor er Doler.

Liker bedre Samfunnsvitenskapelige fag, jeg. Er en reser på planleggingsteori og sånne tørre greier.

Jeg skjønner du ikke vil ut med oppgaveteksten. Kanskje hadde sensor sett på det som fusk også.

Dessverre, moderne kunst kan jeg ikke hjelpe deg med!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...