Gå til innhold

Hellas er et forbanna møkkaland!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her sitter jeg hjemme og venter på fotball, i stedet for å gjøre noe morsomt som ikke innebar fotball, og så har ikke engang de jævla grekerne dreneringsutstyr i tilfelle regnvær.

Forbanna steinaldermennesker!

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Gøy om det faktisk blir kamp da :)

Skrevet

Der de kostet litt! hehe :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gøy om det faktisk blir kamp da :)

Nå sendte de faen meg utpå 3 vaskekoner med mopp!

Hva er dette for land?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har helt rett, det er et møkkaland.

Men det blir kamp. 3 vaskekoner med mopp ordner nå opp!

Jaja, som Erik Soler så korrekt påpeker: Utestedene taper pengene mine i 45 minutter i dag. Shit au. :)

Skrevet

Nå sendte de faen meg utpå 3 vaskekoner med mopp!

Hva er dette for land?

hehehe ;D

Skrevet

Men det blir kamp. 3 vaskekoner med mopp ordner nå opp!

Jaja, som Erik Soler så korrekt påpeker: Utestedene taper pengene mine i 45 minutter i dag. Shit au. :)

Hihi

Skrevet

Haha, nå var jeg bare NØDT til å sende sms til mannen og spørre om kampen var gøy. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Haha, nå var jeg bare NØDT til å sende sms til mannen og spørre om kampen var gøy. ;)

Du får skru på tv og le du også. Det her er helt utrolig.

Jeg tror de ringte et vaskebyrå og fikk tre kvinner (i vaskeuniform) til å ta seg av banen.

Imponerende i Europa i år 2006. :)

Jaja. Det blir i hvert fall kamp, og Norge er som kjent gode i gjørmebryting. Jeg burde kanskje sette noen penger på Norge likevel. :)

Skrevet

Du får skru på tv og le du også. Det her er helt utrolig.

Jeg tror de ringte et vaskebyrå og fikk tre kvinner (i vaskeuniform) til å ta seg av banen.

Imponerende i Europa i år 2006. :)

Jaja. Det blir i hvert fall kamp, og Norge er som kjent gode i gjørmebryting. Jeg burde kanskje sette noen penger på Norge likevel. :)

Jaja, de hadde ikke forventet regn på denne tida da. Det pleier ikke å regne før etter jul, men som i Norge er det klimaforandring ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jaja, de hadde ikke forventet regn på denne tida da. Det pleier ikke å regne før etter jul, men som i Norge er det klimaforandring ;o)

Jo, det har spådd regn der i flere dager. Det er det verste. De var klar over det.

Menmen. Nå begynner det. :)

Skrevet

Jo, det har spådd regn der i flere dager. Det er det verste. De var klar over det.

Menmen. Nå begynner det. :)

EM her kommer vi !!

Skrevet

Heia Hellas! Har faktisk opplevd at nasjonaldagen der ble avlyst grunnet uvær, men da var det virkelig ille også da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heia Hellas! Har faktisk opplevd at nasjonaldagen der ble avlyst grunnet uvær, men da var det virkelig ille også da!

Jeg gjetta noe optimistisk 1-1 i en tråd nedenfor her, og burde fått poeng for den.

Daniel Bråthen var like mye i offside som jeg er julenissen.

Men greit nok. Gratulerer. Vi ligger fortsatt bra an.

Trodde jo vi skulle tape uansett. :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Men den har jo fine raker til å skuffe vannet bort med da. Nå synes jeg du klager fælt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...