ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Her sitter jeg hjemme og venter på fotball, i stedet for å gjøre noe morsomt som ikke innebar fotball, og så har ikke engang de jævla grekerne dreneringsutstyr i tilfelle regnvær. Forbanna steinaldermennesker! 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Gøy om det faktisk blir kamp da 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Der de kostet litt! hehe 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Gøy om det faktisk blir kamp da Nå sendte de faen meg utpå 3 vaskekoner med mopp! Hva er dette for land? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du har helt rett, det er et møkkaland. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Du har helt rett, det er et møkkaland. Men det blir kamp. 3 vaskekoner med mopp ordner nå opp! Jaja, som Erik Soler så korrekt påpeker: Utestedene taper pengene mine i 45 minutter i dag. Shit au. 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Nå sendte de faen meg utpå 3 vaskekoner med mopp! Hva er dette for land? hehehe ;D 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men det blir kamp. 3 vaskekoner med mopp ordner nå opp! Jaja, som Erik Soler så korrekt påpeker: Utestedene taper pengene mine i 45 minutter i dag. Shit au. Hihi 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Haha, nå var jeg bare NØDT til å sende sms til mannen og spørre om kampen var gøy. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Haha, nå var jeg bare NØDT til å sende sms til mannen og spørre om kampen var gøy. Du får skru på tv og le du også. Det her er helt utrolig. Jeg tror de ringte et vaskebyrå og fikk tre kvinner (i vaskeuniform) til å ta seg av banen. Imponerende i Europa i år 2006. Jaja. Det blir i hvert fall kamp, og Norge er som kjent gode i gjørmebryting. Jeg burde kanskje sette noen penger på Norge likevel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du får skru på tv og le du også. Det her er helt utrolig. Jeg tror de ringte et vaskebyrå og fikk tre kvinner (i vaskeuniform) til å ta seg av banen. Imponerende i Europa i år 2006. Jaja. Det blir i hvert fall kamp, og Norge er som kjent gode i gjørmebryting. Jeg burde kanskje sette noen penger på Norge likevel. Jaja, de hadde ikke forventet regn på denne tida da. Det pleier ikke å regne før etter jul, men som i Norge er det klimaforandring ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Jaja, de hadde ikke forventet regn på denne tida da. Det pleier ikke å regne før etter jul, men som i Norge er det klimaforandring ;o) Jo, det har spådd regn der i flere dager. Det er det verste. De var klar over det. Menmen. Nå begynner det. 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jo, det har spådd regn der i flere dager. Det er det verste. De var klar over det. Menmen. Nå begynner det. EM her kommer vi !! 0 Siter
MillaMy Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Heia Hellas! Har faktisk opplevd at nasjonaldagen der ble avlyst grunnet uvær, men da var det virkelig ille også da! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Heia Hellas! Har faktisk opplevd at nasjonaldagen der ble avlyst grunnet uvær, men da var det virkelig ille også da! Jeg gjetta noe optimistisk 1-1 i en tråd nedenfor her, og burde fått poeng for den. Daniel Bråthen var like mye i offside som jeg er julenissen. Men greit nok. Gratulerer. Vi ligger fortsatt bra an. Trodde jo vi skulle tape uansett. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men den har jo fine raker til å skuffe vannet bort med da. Nå synes jeg du klager fælt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.