flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 ...som jeg så i speilet i prøverommet hos Kaphal i dag. Der stod ho - med DEN rette -. klipt-en-gang-for-alle-luggen, gråsprengt, mens hun skravler med fjortisen i naboavlukket og drar ned buksa - som avslører gamle - stramme blonder - innunder mageskinnet et sted. Buksa som ho hadde tatt på 1/2 pris på rød pris-stativet var i størrelse 50, og kjerringa håpet at den var alt for stor. Det var den ikke - den passet. Ho ble stående der i sin limegrønne genser og glo i det grelle lyset. Lårene vokste formelig blåsprengte og klumpete foran henne - og et par blåmerker etter å ha gått på kanten på skrivebordet på jobben, gjorde ikke saken bedre. Kjerringa løftet knærne rytmisk - så fettlommene rett over hoppet og danset og forplantet seg helt opp til de stramme blondene som fikk de til å bråstanse. Hun og fjortisen skal til syden - og det passet jo å handle litt på salg. Hun dro på seg gammelbuksa igjen som har perfekt passform -og rev med seg det hun skulle ha -og kikket inn til sin vakre fjortis som stod der i hvite bukser og en liten vest. - ja -det var en gang, tenkte kjerringa, jeg så i speilet....i dag. 0 Siter
hidi Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 ER det meg du beskriver nå igjen! Eller har vi samme speil.... 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 ER det meg du beskriver nå igjen! Eller har vi samme speil.... Kaphal som har sånne jævelspeil.... 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Du er herlig. :-) Det prøvde jeg å fortelle meg også 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det prøvde jeg å fortelle meg også Nei, seriøst, jeg lo skikkelig nå. Ikke over frustrasjonen din, men. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 *flirer* Du har en egen evne til å få meg i godt humør du, flisa :-)) 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 *flirer* Du har en egen evne til å få meg i godt humør du, flisa :-)) Da var det ikke forgjeves! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du er sikkert nydelig akkurat sånn du er, flisa 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Haha, første halvdel av innlegget til tenkte jeg at nå kom du til å få skikkelig pes for å beskrive ei dame på denne måten, før jeg skjønte cluet, og bare måtte le. Selvironoien lenge leve! 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Du er sikkert nydelig akkurat sånn du er, flisa Jaaaaaaaadaaaa 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Haha, første halvdel av innlegget til tenkte jeg at nå kom du til å få skikkelig pes for å beskrive ei dame på denne måten, før jeg skjønte cluet, og bare måtte le. Selvironoien lenge leve! Var meninga det - men det føles sånn også . .at det er en fremmed altså -mitt indre bilde av meg er ikke sånn - hehe 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Du fasinerer andre enn deg selv! Det er det som er så bra med deg. Du har selvironi, og er en god forteller! KappAhl har billigspeil som forvrenger sannheten *har lyst til å knuse* Prøverom skulle vært utstyrt med dempet belysning og portrettspeil ;o) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Var meninga det - men det føles sånn også . .at det er en fremmed altså -mitt indre bilde av meg er ikke sånn - hehe Nei, det var sikkert lurespeil. Be om prøverommet som 14-åringen var i neste gang 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men kjøre flisa, det er seriøst noe feil i speilene på kapp ahl. Jeg blir deppe hver gang jeg ser meg i de. Merkelig at de selger noen klær der i det hele tatt, for det eneste jeg tenker når jeg er der, er at det eneste som hadde vært pent var vist jeg gikk noen kg ned.... 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Men kjøre flisa, det er seriøst noe feil i speilene på kapp ahl. Jeg blir deppe hver gang jeg ser meg i de. Merkelig at de selger noen klær der i det hele tatt, for det eneste jeg tenker når jeg er der, er at det eneste som hadde vært pent var vist jeg gikk noen kg ned.... Mulig vi burde sendt inn en klage 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Du fasinerer andre enn deg selv! Det er det som er så bra med deg. Du har selvironi, og er en god forteller! KappAhl har billigspeil som forvrenger sannheten *har lyst til å knuse* Prøverom skulle vært utstyrt med dempet belysning og portrettspeil ;o) Ja -og omkledere 0 Siter
dolores83 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Kaphal som har sånne jævelspeil.... Jeg vet ikke noe om speilene på KappAhl, men det er sikkert samme typen som på H&M. Jeg blir deprimert:) Ser feit og bleik ut uansett, og jeg er faktisk ikke overvektig. Konklusjon: Dustespeil:D 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Skrevet 7. oktober 2006 Jeg vet ikke noe om speilene på KappAhl, men det er sikkert samme typen som på H&M. Jeg blir deprimert:) Ser feit og bleik ut uansett, og jeg er faktisk ikke overvektig. Konklusjon: Dustespeil:D Der har vi det! *stapper inn fler saltstenger* 0 Siter
dolores83 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Der har vi det! *stapper inn fler saltstenger* Selvfølgelig. Jeg har alltid rett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.