Gå til innhold

Jeg ble helt fasinert av den kjerringa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som jeg så i speilet i prøverommet hos Kaphal i dag. Der stod ho - med DEN rette -. klipt-en-gang-for-alle-luggen, gråsprengt, mens hun skravler med fjortisen i naboavlukket og drar ned buksa - som avslører gamle - stramme blonder - innunder mageskinnet et sted. Buksa som ho hadde tatt på 1/2 pris på rød pris-stativet var i størrelse 50, og kjerringa håpet at den var alt for stor. Det var den ikke - den passet. Ho ble stående der i sin limegrønne genser og glo i det grelle lyset. Lårene vokste formelig blåsprengte og klumpete foran henne - og et par blåmerker etter å ha gått på kanten på skrivebordet på jobben, gjorde ikke saken bedre. Kjerringa løftet knærne rytmisk - så fettlommene rett over hoppet og danset og forplantet seg helt opp til de stramme blondene som fikk de til å bråstanse. Hun og fjortisen skal til syden - og det passet jo å handle litt på salg.

Hun dro på seg gammelbuksa igjen som har perfekt passform -og rev med seg det hun skulle ha -og kikket inn til sin vakre fjortis som stod der i hvite bukser og en liten vest. -

ja -det var en gang, tenkte kjerringa, jeg så i speilet....i dag.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

28

• ylvali1365381015

8

• Dorthe

7

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ER det meg du beskriver nå igjen!

Eller har vi samme speil....

Skrevet

ER det meg du beskriver nå igjen!

Eller har vi samme speil....

Kaphal som har sånne jævelspeil....

Skrevet

Du er herlig. :-)

Det prøvde jeg å fortelle meg også :)

Skrevet

Det prøvde jeg å fortelle meg også :)

Nei, seriøst, jeg lo skikkelig nå. Ikke over frustrasjonen din, men. :-)

Skrevet

*flirer*

Du har en egen evne til å få meg i godt humør du, flisa :-))

Skrevet

*flirer*

Du har en egen evne til å få meg i godt humør du, flisa :-))

Da var det ikke forgjeves! :)

Skrevet

Du er sikkert nydelig akkurat sånn du er, flisa :)

Gjest Calóni
Skrevet

Haha, første halvdel av innlegget til tenkte jeg at nå kom du til å få skikkelig pes for å beskrive ei dame på denne måten, før jeg skjønte cluet, og bare måtte le. Selvironoien lenge leve! :D

Skrevet

Du er sikkert nydelig akkurat sånn du er, flisa :)

Jaaaaaaaadaaaa :)

Skrevet

Haha, første halvdel av innlegget til tenkte jeg at nå kom du til å få skikkelig pes for å beskrive ei dame på denne måten, før jeg skjønte cluet, og bare måtte le. Selvironoien lenge leve! :D

Var meninga det - men det føles sånn også . .at det er en fremmed altså -mitt indre bilde av meg er ikke sånn - hehe

Gjest Flystripa
Skrevet

Du fasinerer andre enn deg selv! Det er det som er så bra med deg. Du har selvironi, og er en god forteller!

KappAhl har billigspeil som forvrenger sannheten *har lyst til å knuse* Prøverom skulle vært utstyrt med dempet belysning og portrettspeil ;o)

Gjest Calóni
Skrevet

Var meninga det - men det føles sånn også . .at det er en fremmed altså -mitt indre bilde av meg er ikke sånn - hehe

Nei, det var sikkert lurespeil. Be om prøverommet som 14-åringen var i neste gang :D

Skrevet

Men kjøre flisa, det er seriøst noe feil i speilene på kapp ahl. Jeg blir deppe hver gang jeg ser meg i de. Merkelig at de selger noen klær der i det hele tatt, for det eneste jeg tenker når jeg er der, er at det eneste som hadde vært pent var vist jeg gikk noen kg ned....

Skrevet

Men kjøre flisa, det er seriøst noe feil i speilene på kapp ahl. Jeg blir deppe hver gang jeg ser meg i de. Merkelig at de selger noen klær der i det hele tatt, for det eneste jeg tenker når jeg er der, er at det eneste som hadde vært pent var vist jeg gikk noen kg ned....

Mulig vi burde sendt inn en klage ;)

Skrevet

Du fasinerer andre enn deg selv! Det er det som er så bra med deg. Du har selvironi, og er en god forteller!

KappAhl har billigspeil som forvrenger sannheten *har lyst til å knuse* Prøverom skulle vært utstyrt med dempet belysning og portrettspeil ;o)

Ja -og omkledere :)

Skrevet

Kaphal som har sånne jævelspeil....

Jeg vet ikke noe om speilene på KappAhl, men det er sikkert samme typen som på H&M. Jeg blir deprimert:) Ser feit og bleik ut uansett, og jeg er faktisk ikke overvektig.

Konklusjon: Dustespeil:D

Skrevet

Jeg vet ikke noe om speilene på KappAhl, men det er sikkert samme typen som på H&M. Jeg blir deprimert:) Ser feit og bleik ut uansett, og jeg er faktisk ikke overvektig.

Konklusjon: Dustespeil:D

Der har vi det! *stapper inn fler saltstenger*

Skrevet

Der har vi det! *stapper inn fler saltstenger*

Selvfølgelig. Jeg har alltid rett. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...