Gå til innhold

Jeg ble helt fasinert av den kjerringa...

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

28

• ylvali1365381015

8

• Dorthe

7

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mulig vi burde sendt inn en klage ;)

Men det jo merkelig at butikkene ikke setter opp mer flatterende speil og belysning. Vi hadde jo kjøpt mye mer!

Lurer på hvem som står bak disse forferdelige speila....

Skrevet

Men det jo merkelig at butikkene ikke setter opp mer flatterende speil og belysning. Vi hadde jo kjøpt mye mer!

Lurer på hvem som står bak disse forferdelige speila....

Mannfolk

Skrevet

Nå ler jeg meg ihjel :o)

Den var innmari bra ...

Derfor handler jeg som regel på Ellos.....

Skrevet

Fikk meg en god latter der ! :)

(Kunne vært meg selv dette.... )

ylvali1365381015
Skrevet

hehe, er det deg selv du snakker om her tro?

ikke vær så hard mot deg selv,

litt overskuddsfett og slappe muskler kan vi saktens tåle.

vi har da levd og hatt det godt.

litt kos at det også kan synes utenpå... ;-)

Skrevet

*knegg*

Jeg har ikke noen vakker fjortis å sammenligne meg med heldigvis.... Men de speilene på KappAhl er det noe galt med. Helt sikkert. Hver gang. Alle andre speil også forresten. Greit med sånne som slutter ved halsen. Speil altså.

he he *tørker lattertårer*

ylvali1365381015
Skrevet

Æsj...så ekkelt!

ja, det er ekkelt når folk finner glede i å rakke ned på andre mennesker på denne måten...

helt enig.

Skrevet

Æsj...så ekkelt!

*lol* takkskarrufaanmæha! ;D

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg vet ikke noe om speilene på KappAhl, men det er sikkert samme typen som på H&M. Jeg blir deprimert:) Ser feit og bleik ut uansett, og jeg er faktisk ikke overvektig.

Konklusjon: Dustespeil:D

hvorfor er forhengene i disse prøverommene alltid så korte at eventuelle åreknuter, skjeggstubb og appelsinhud er synlig for alle dem som frimodig og selvtilfreds nyter eget speilbilde utenfor, i panorama-speilet??

hvorfor kan ikke vi som foretrekker å speile oss i isolasjon få forheng som rekker ned til gulvet??

det er mitt spørsmål gjennom mange år... ;-)

Skrevet

*knegg*

Jeg har ikke noen vakker fjortis å sammenligne meg med heldigvis.... Men de speilene på KappAhl er det noe galt med. Helt sikkert. Hver gang. Alle andre speil også forresten. Greit med sånne som slutter ved halsen. Speil altså.

he he *tørker lattertårer*

Det burde stått skilt:

"DETTE AVLUKKE

ER IKKE FOR DEN TJUKKE

MEN FOR DEN SMUKKE"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg hadde lest godt over halve innlegget ditt før det gikk opp for meg at du ikke stod ute i butikken og titten inn på den forvirrede damen som hadde glemt å lukke døra til prøverommet :-)

Nå fikk jeg en god latter på tampen av midnatt!

Gjest Gulp x 3
Skrevet

ja, det er ekkelt når folk finner glede i å rakke ned på andre mennesker på denne måten...

helt enig.

Det som er ekkelt i innlegget hennes er det hun skriver (velger å skrive her), jeg fikk ekle bilder i hodet.

Det er ikke jeg som rakker ned på noen, jeg reagerer kun på det hun skriver jeg. Synes det var en ekkel beskrivelse av seg selv bare. Kveldsmiddagen ble liksom ikke helt det samme etter jeg leste innlegget hennes, men for all del! :)

Skrevet

hvorfor er forhengene i disse prøverommene alltid så korte at eventuelle åreknuter, skjeggstubb og appelsinhud er synlig for alle dem som frimodig og selvtilfreds nyter eget speilbilde utenfor, i panorama-speilet??

hvorfor kan ikke vi som foretrekker å speile oss i isolasjon få forheng som rekker ned til gulvet??

det er mitt spørsmål gjennom mange år... ;-)

Min bror er sjef i en sånn forretning med knekort forheng - han skjønner ikke problemet.......han er 25 år og slank og mann.

Skrevet

Det som er ekkelt i innlegget hennes er det hun skriver (velger å skrive her), jeg fikk ekle bilder i hodet.

Det er ikke jeg som rakker ned på noen, jeg reagerer kun på det hun skriver jeg. Synes det var en ekkel beskrivelse av seg selv bare. Kveldsmiddagen ble liksom ikke helt det samme etter jeg leste innlegget hennes, men for all del! :)

Hehe - ble kvælm sjøl jeg :)

Skrevet

Det burde stått skilt:

"DETTE AVLUKKE

ER IKKE FOR DEN TJUKKE

MEN FOR DEN SMUKKE"

*ler enda mer*

ylvali1365381015
Skrevet

Min bror er sjef i en sånn forretning med knekort forheng - han skjønner ikke problemet.......han er 25 år og slank og mann.

nettoooopp!

og menn er hverken selvkritiske eller kritiske til andre i samme grad. snille? dumme? i sjefsstolen havner de uansett...

din bror er sikkert ikke dum, så han tar vel et råd fra bedrevitende, håper jeg? ;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde lest godt over halve innlegget ditt før det gikk opp for meg at du ikke stod ute i butikken og titten inn på den forvirrede damen som hadde glemt å lukke døra til prøverommet :-)

Nå fikk jeg en god latter på tampen av midnatt!

Hehe, jeg også... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...