Gå til innhold

Jeg ble helt fasinert av den kjerringa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nettoooopp!

og menn er hverken selvkritiske eller kritiske til andre i samme grad. snille? dumme? i sjefsstolen havner de uansett...

din bror er sikkert ikke dum, så han tar vel et råd fra bedrevitende, håper jeg? ;-)

nei - det er for å unngå stjeling, sier han hardnakket......gudveit hva de bruker å stjele nedunder knea i den butikken - hehe

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

28

• ylvali1365381015

8

• Dorthe

7

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gulp x 3
Skrevet

Hehe - ble kvælm sjøl jeg :)

*fnis* Ja der ser du! ;)

Det var ikke deg jeg ble kvalm av,men beskrivelsen din.

ylvali1365381015
Skrevet

nei - det er for å unngå stjeling, sier han hardnakket......gudveit hva de bruker å stjele nedunder knea i den butikken - hehe

tull fra ende til annen.

med mindre det er vanlig benytte føttene til tyveri da, det vet jeg lite om... ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hater slike korte!

Brukte mye kateter før, og måtte ha posen på foten, da var det lett inni prøverommene der jeg hoppet på en fot for og ikke vise hele butikken urinposen min.

Sikkert ett flott syn! ;o)

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Fikk meg en god latter der ! :)

(Kunne vært meg selv dette.... )

Hmmm, jeg har sett deg for meg som lita og slank. :-)

Skrevet

Det burde stått skilt:

"DETTE AVLUKKE

ER IKKE FOR DEN TJUKKE

MEN FOR DEN SMUKKE"

*ler igjen*

Gjest kaffedama
Skrevet

Det burde stått skilt:

"DETTE AVLUKKE

ER IKKE FOR DEN TJUKKE

MEN FOR DEN SMUKKE"

*LOL*

Skrevet

Det er jo litt av vitsen med et sånt nick - men jeg har jo hatt det nicket i 9 år - og du kan si, jeg har vokst med oppgaven :)

Skrevet

hmmm - du skrev det kanskje til EllaJo, ser jeg nå - hehe

Skrevet

tull fra ende til annen.

med mindre det er vanlig benytte føttene til tyveri da, det vet jeg lite om... ;-)

Man skulle tatt med egen gardin og hatt innafor! ;O

Gjest MiaMariaa
Skrevet

hmmm - du skrev det kanskje til EllaJo, ser jeg nå - hehe

Jupp. Vet jo at du er litt rund i kantene. ;-)

Skrevet

Jeg hater slike korte!

Brukte mye kateter før, og måtte ha posen på foten, da var det lett inni prøverommene der jeg hoppet på en fot for og ikke vise hele butikken urinposen min.

Sikkert ett flott syn! ;o)

DET skal jeg fortelle broren min - da ler'n seg ihjel: "men kjære flisbror da, TENK på alle de som bruker kateter!"

Skrevet

Jupp. Vet jo at du er litt rund i kantene. ;-)

Detvardasomf*** :)

Skrevet

hvorfor er forhengene i disse prøverommene alltid så korte at eventuelle åreknuter, skjeggstubb og appelsinhud er synlig for alle dem som frimodig og selvtilfreds nyter eget speilbilde utenfor, i panorama-speilet??

hvorfor kan ikke vi som foretrekker å speile oss i isolasjon få forheng som rekker ned til gulvet??

det er mitt spørsmål gjennom mange år... ;-)

Det lurer jeg også på. Jeg har blitt en ivrig nettshopper, delvis på grunn av traumatiske prøveromsepisoder:D

Skrevet

Det lurer jeg også på. Jeg har blitt en ivrig nettshopper, delvis på grunn av traumatiske prøveromsepisoder:D

VI burde jo stiftet en skandinavisk organisasjon! -.

Skrevet

VI burde jo stiftet en skandinavisk organisasjon! -.

Foreningen mot dustespeil og korte forheng? :P

Skrevet

japp ;) vi vil ha skikkelige speil og dører som kan lukkes.

Skrevet

Derfor handler jeg som regel på Ellos.....

Jeg deponerer til dagen etterpå og så prøver jeg hjemme. Bare ytterjakker jeg prøver på stedet. Prøverommet de fleste steder er frimerkestort og på H&M er det store opptatt i evigheter av tre fjortiser som prøver i timesvis.

Skrevet

Ikke glem frimerkeprøverom også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...