Gå til innhold

Jeg ble helt fasinert av den kjerringa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke glem frimerkeprøverom også da.

Selvsagt - vi skal ha plass til det vi måtte ønske å ha med oss inn -OGSÅ venninner som skal kommentere og det skal være litt avstand til speilet, skal det ha noen effekt.

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

28

• ylvali1365381015

8

• Dorthe

7

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Hmmm, jeg har sett deg for meg som lita og slank. :-)

det er nicket som gir slike assosiasjoner.

bør vi velge nick med omhu, kanskje, dersom det er såppas fort gjort? ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Man skulle tatt med egen gardin og hatt innafor! ;O

ja! eller sørge for svarte hold-in-tights under til neste _prøvelse_! ;-)

og forøvrig pushe din bror med vettuge argumenter...

Skrevet

ja! eller sørge for svarte hold-in-tights under til neste _prøvelse_! ;-)

og forøvrig pushe din bror med vettuge argumenter...

Jeg skal spam'e mailen og sms'ene hans....*knegg*

Skrevet

:) vet ikke helt hva jeg skal si her, men en person jeg beundrer, ler med og respekterer er du virkelig!!

Håper du for alltid vil være den samme flisa, du er et utrolig godt eksempel på et flott menneske:)

ylvali1365381015
Skrevet

:) vet ikke helt hva jeg skal si her, men en person jeg beundrer, ler med og respekterer er du virkelig!!

Håper du for alltid vil være den samme flisa, du er et utrolig godt eksempel på et flott menneske:)

selv om flisa har gitt meg bank,

underskriver jeg her.

*slemme flisa!* ;-(

Skrevet

Selvsagt - vi skal ha plass til det vi måtte ønske å ha med oss inn -OGSÅ venninner som skal kommentere og det skal være litt avstand til speilet, skal det ha noen effekt.

Vi får virkelig lage en aksjon, men altså det er greit å prøve hjemme også. Ingen kan nekte noen å deponere på et plagg.

Skrevet

Å du verden - drikker du rødvin? :)

Skrevet

Vi får virkelig lage en aksjon, men altså det er greit å prøve hjemme også. Ingen kan nekte noen å deponere på et plagg.

Men jeg handler bare sånt dill jeg - kjøpte topper til 15,- og sånn - hehe

Skrevet

Å du verden - drikker du rødvin? :)

nei:) får hodepine av de greiene, ta det heller til deg du, det er utrolig men sant;)!! hehe

Skrevet

Men jeg handler bare sånt dill jeg - kjøpte topper til 15,- og sånn - hehe

Sånt handler jeg og. Og er det for lite så overtar dattera mi. Hun er en størrelse mindre enn meg i alt bortsett fra sko hvor hun er to størrelser mindre.

Ofte overtar hun det som ikke er for lite til meg også. Døttre ass...

Sist tok hun den fineste paraplyen.

Gjest Shira12
Skrevet

DET skal jeg fortelle broren min - da ler'n seg ihjel: "men kjære flisbror da, TENK på alle de som bruker kateter!"

Det synes jeg du må si ja! Mange faktorer han tydligvis ikke har tenkt på *flire*

Og ikke minst det faktum en jeg er sløv med shaving av legger hele vinteråret, og det er like traumatisk om noen får se! ;o)

Skrevet

Sånt handler jeg og. Og er det for lite så overtar dattera mi. Hun er en størrelse mindre enn meg i alt bortsett fra sko hvor hun er to størrelser mindre.

Ofte overtar hun det som ikke er for lite til meg også. Døttre ass...

Sist tok hun den fineste paraplyen.

"Ofte overtar hun det som ikke er for lite til meg også. Døttre ass..."

*host*

Skrevet

Herlig innlegg!!! Jeg følte meg absolutt hjemme i den beskrivelsen - bortsett fra at jeg ikke har noen fjortis å skravle med...

Skrevet

Hmmm, jeg har sett deg for meg som lita og slank. :-)

hehe. vekta er ikke så høy som den var en gang, men det kan jeg takke graviditet og ekstremkvalme for. Ser vel mer "normal" ut nå for tida enn til vanlig....

Skrevet

"Ofte overtar hun det som ikke er for lite til meg også. Døttre ass..."

*host*

Jeg regner med at du er ett år eldre enn dattera mi så da driver du sannsynligvis med den sporten du også ;o)

Skrevet

Jeg regner med at du er ett år eldre enn dattera mi så da driver du sannsynligvis med den sporten du også ;o)

Det _kan_ ha hendt;)

Skrevet

Det _kan_ ha hendt;)

Rene ekstremsporten det der altså ;o)

Skrevet

På Cubus på City Syd har de faktisk ett prøverom i dobbelt størrelse og med to speil slik at man kan være to!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...