Gå til innhold

Jeg ble helt fasinert av den kjerringa...

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Men du veit vel at de speilene er ALLTID feile, gale, gir uriktig bilde osv.osv! Ikke sant?? (Ikke sant????)

Hmrff........

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

28

• ylvali1365381015

8

• Dorthe

7

• dolores83

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*fnis* Ja der ser du! ;)

Det var ikke deg jeg ble kvalm av,men beskrivelsen din.

Men du må da innrømme at det var godt skrevet?

Skrevet

Men det jo merkelig at butikkene ikke setter opp mer flatterende speil og belysning. Vi hadde jo kjøpt mye mer!

Lurer på hvem som står bak disse forferdelige speila....

"Men det jo merkelig at butikkene ikke setter opp mer flatterende speil og belysning. Vi hadde jo kjøpt mye mer!"

Har tenkt den samme tanken selv!

"Lurer på hvem som står bak disse forferdelige speila.... "

Jeg har også av og til lurt på om det står noen _bak_ speilene, at butikkene har funnet på en ny anti-stjele-metde, som går ut på at det vi tror er speil egentlig er et enveis-vindu, og at det sitter kritiske butikkdetektiver bak dem og ser på om vi putter plagg ned i veska! ;-)

Jeg tror jo egentlig ikke at det er sånn, men kan av og til kjenne et ørlite stikk av panikk over tanken på at det _kunne_ vært slik! ;-)

Skrevet

Ikke glem frimerkeprøverom også da.

Det verste prøverommet jeg har opplevd var det totalt motsatte av frimerke:

I en butikk i London var det ett stort prøverom for alle damer felles!!! Masse speil rundt veggene, og der stod man da, med rumpa inn mot midten av rommet, fleisen vendt mot speilet, der man kunne se speilbildet av sin egen front og ørten andres bakside!

Det hjalp _litt_ på guffenheten at jeg var både ung og slank, men etter å ha prøvd det jeg hadde plukket fra stativene før jeg oppdaget at prøverommet var slik, prøvde jeg intet mer i denne butikken!

Skrevet

Jeg skal spam'e mailen og sms'ene hans....*knegg*

legg ut adressa hans her, så kan vi dol-damene bidra i spammeprossessen! ;-)

Skrevet

Du har masse selvironi og humor og jeg tror mange kjenner seg igjen i dette. Men til forskjell fra de fleste her, som bare fikk seg en god latter, aner jeg en liten tristhet mellom linjene.

Skrevet

Hehehe....du er lite selvhøytidelig, flisa ;o) Et prøverom kan være drepen :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ha ha, du har så herlig selvironi.

Men du, noen prøverom er fryktelig ubarmhjertelige.

Skrevet

Du har masse selvironi og humor og jeg tror mange kjenner seg igjen i dette. Men til forskjell fra de fleste her, som bare fikk seg en god latter, aner jeg en liten tristhet mellom linjene.

Klart det er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...