Gjest girasol Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Men du veit vel at de speilene er ALLTID feile, gale, gir uriktig bilde osv.osv! Ikke sant?? (Ikke sant????) Hmrff........ 0 Siter
org Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 *fnis* Ja der ser du! Det var ikke deg jeg ble kvalm av,men beskrivelsen din. Men du må da innrømme at det var godt skrevet? 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Men det jo merkelig at butikkene ikke setter opp mer flatterende speil og belysning. Vi hadde jo kjøpt mye mer! Lurer på hvem som står bak disse forferdelige speila.... "Men det jo merkelig at butikkene ikke setter opp mer flatterende speil og belysning. Vi hadde jo kjøpt mye mer!" Har tenkt den samme tanken selv! "Lurer på hvem som står bak disse forferdelige speila.... " Jeg har også av og til lurt på om det står noen _bak_ speilene, at butikkene har funnet på en ny anti-stjele-metde, som går ut på at det vi tror er speil egentlig er et enveis-vindu, og at det sitter kritiske butikkdetektiver bak dem og ser på om vi putter plagg ned i veska! ;-) Jeg tror jo egentlig ikke at det er sånn, men kan av og til kjenne et ørlite stikk av panikk over tanken på at det _kunne_ vært slik! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ikke glem frimerkeprøverom også da. Det verste prøverommet jeg har opplevd var det totalt motsatte av frimerke: I en butikk i London var det ett stort prøverom for alle damer felles!!! Masse speil rundt veggene, og der stod man da, med rumpa inn mot midten av rommet, fleisen vendt mot speilet, der man kunne se speilbildet av sin egen front og ørten andres bakside! Det hjalp _litt_ på guffenheten at jeg var både ung og slank, men etter å ha prøvd det jeg hadde plukket fra stativene før jeg oppdaget at prøverommet var slik, prøvde jeg intet mer i denne butikken! 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg skal spam'e mailen og sms'ene hans....*knegg* legg ut adressa hans her, så kan vi dol-damene bidra i spammeprossessen! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du har masse selvironi og humor og jeg tror mange kjenner seg igjen i dette. Men til forskjell fra de fleste her, som bare fikk seg en god latter, aner jeg en liten tristhet mellom linjene. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hehehe....du er lite selvhøytidelig, flisa ;o) Et prøverom kan være drepen :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ha ha, du har så herlig selvironi. Men du, noen prøverom er fryktelig ubarmhjertelige. 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Du har masse selvironi og humor og jeg tror mange kjenner seg igjen i dette. Men til forskjell fra de fleste her, som bare fikk seg en god latter, aner jeg en liten tristhet mellom linjene. Klart det er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.