Gå til innhold

Ferie

Gjest -Hilsen Fisk -06

Anbefalte innlegg

Gjest -Hilsen Fisk -06
Skrevet

Har lovet datteren min en flytur til utlandet til våren.

Har dårlig råd for tiden og må prøve å få til en billig tur,gjerne hos et reiseselskap.Satser på en weekendtur,tenker litt Skottland,England o.l.Noen gode forslag?

Skrevet

Vi var i København før jul i fjor - var på voksmuseet og i Tivoli - -det var sabla koselig på vinteren! Fløy med Sterling . . vanvittig billig.

Skrevet

Hvorfor ikke ta em tur til en av de baltiske hovedstadene?

Billige turer med Norwegian, og billig opphold.

Anbefaler Vilnius. Liker meg bedre der enn i f eks Riga eller Tallin.

ylvali1365381015
Skrevet

Hvorfor ikke ta em tur til en av de baltiske hovedstadene?

Billige turer med Norwegian, og billig opphold.

Anbefaler Vilnius. Liker meg bedre der enn i f eks Riga eller Tallin.

litt sånn på siden: er du den gamle andor? :-)

Skrevet

litt sånn på siden: er du den gamle andor? :-)

Nei - han skriver jo på gaulmål.

Skrevet

Kroatia er jo veldig billig, og Norwegian har direkterute dit. Hotellene er billige, men du får de billigst om du venter til du kommer fram med å finne hotell. Du skriver ikke hvor gammel datteren din er. Men Kroatia kan jo by på både badeliv og mye annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...