Gjest -Hilsen Fisk -06 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Har lovet datteren min en flytur til utlandet til våren. Har dårlig råd for tiden og må prøve å få til en billig tur,gjerne hos et reiseselskap.Satser på en weekendtur,tenker litt Skottland,England o.l.Noen gode forslag? 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Vi var i København før jul i fjor - var på voksmuseet og i Tivoli - -det var sabla koselig på vinteren! Fløy med Sterling . . vanvittig billig. 0 Siter
Gjest aldor Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor ikke ta em tur til en av de baltiske hovedstadene? Billige turer med Norwegian, og billig opphold. Anbefaler Vilnius. Liker meg bedre der enn i f eks Riga eller Tallin. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hvorfor ikke ta em tur til en av de baltiske hovedstadene? Billige turer med Norwegian, og billig opphold. Anbefaler Vilnius. Liker meg bedre der enn i f eks Riga eller Tallin. litt sånn på siden: er du den gamle andor? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 litt sånn på siden: er du den gamle andor? :-) Nei - han skriver jo på gaulmål. 0 Siter
Osiris Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Kroatia er jo veldig billig, og Norwegian har direkterute dit. Hotellene er billige, men du får de billigst om du venter til du kommer fram med å finne hotell. Du skriver ikke hvor gammel datteren din er. Men Kroatia kan jo by på både badeliv og mye annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.