birdie Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Av søtsaker tror jeg heksehyl ligger godt an; sånne myke lakrisrør med brunt salmiakkfyll. Og så sjokolade, da - helst Hvals. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Skittels, de røde, så de oransje, så de grønne, så de gule, og til slutt de lilla, men de pleier jeg og gi til guttungen. Lakris i alle fasonger. Og smash sjokolade. Det må bli en delt førsteplass på de tre. Og så kan jeg ramser opp en hel masse annet som jeg også liker veldig godt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Melkesjokolade :-) Panda lakris, Cashewnøtter, brente mandler, Smash... En del av disse ingrediensene koser seg nede i tarmsystemet mitt just nu... ;-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Åh, det blir mye det.... Akkurat nå for tida er det gomp, salt potetgull, ulike twistsjokolader, lakris og myye mer 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 mørk sjokolade og oste-tortillasnacks. :-D 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Åh, det blir mye det.... Akkurat nå for tida er det gomp, salt potetgull, ulike twistsjokolader, lakris og myye mer Hva er gomp? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Åh, det blir mye det.... Akkurat nå for tida er det gomp, salt potetgull, ulike twistsjokolader, lakris og myye mer Åja, gomp det er godt det! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Babygulrøtter og guacamole-dip - yummi 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hva er gomp? Sånn man får i barnas underholdningspakke på fly :-) Eneste forbindelse jeg har med Gomp. Den havnet i vesken min uten at 2-åringen så det. *ond* :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Sånn man får i barnas underholdningspakke på fly :-) Eneste forbindelse jeg har med Gomp. Den havnet i vesken min uten at 2-åringen så det. *ond* :-) Da er det ikke så rart at gamle damer som meg ikke vet hva det er. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Da er det ikke så rart at gamle damer som meg ikke vet hva det er. Jeg visste heller ikke om det før vi dro til "syden" i sommer. Små, myke sukkertøy i en eske. Men de inneholdt visst sukker, og da måtte jeg jo ofre meg og spise dem selv. Slikt har jo ikke småbarn godt av ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Smash ligger på topp, lakris på en god nummer to og så fruktnøtt... Men jeg er MYE bedre på frukt faktisk - det kan jeg spise uendelige mengder av, noe som ikke er akkurat bra for magen utover kvelden... 0 Siter
EllaJo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg visste heller ikke om det før vi dro til "syden" i sommer. Små, myke sukkertøy i en eske. Men de inneholdt visst sukker, og da måtte jeg jo ofre meg og spise dem selv. Slikt har jo ikke småbarn godt av ;-) Du får gomp på de fleste matbuikker også. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Tyrkisk pepperkjærlighet på pinne. Myyye bedre enn drops med samme navn. Ren melkesjokolade fra Nidar. Salte Ufo fra Nidar. Marianne drops. Runde karameller med mørkt sjokoladetrekk fra Toms. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Kokos`en i twistposen,Toppris og Kick....nam nam. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.