Gå til innhold

hva er deres favorittsnop?

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

11

• Dorthe

7

• amber sun

3

• EllaJo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

tyrkisk pepper og diverse andre salte ting.

Stratos "bar". Kinder bueno. Toppris.

Ellers er jeg hekta på Läkerol salmiak. Går mange slike esker i uka.

Men er mer glad i chips og ostepop og sånn, enn snop.

Skrevet

Hva er skeetles?

Smash og supersalt lakris er det jeg foretrekker:)

Skrevet

tyrkisk pepper og fruktkarameller i pose fra lidl! ;)

Er de fruktkaramellene myke?

Skrevet

Er de fruktkaramellene myke?

Ja, om de er romtemperert:) vil karakterisere dem som "farlig gode"!

*skammer seg* hehe

Skrevet

Ja, om de er romtemperert:) vil karakterisere dem som "farlig gode"!

*skammer seg* hehe

Er det de det står no fat på? Da har jeg en pose på kjøkkenet nemlig. Jeg er så søtsyk for tida.

Skrevet

Er det de det står no fat på? Da har jeg en pose på kjøkkenet nemlig. Jeg er så søtsyk for tida.

anbefaler deg og finne kjøkkenet;)

*misunnelig*

Skrevet

anbefaler deg og finne kjøkkenet;)

*misunnelig*

Hehe, det er akkurat åpnet lidl i oslo og jeg har gått berserk i godishyllene. Eter choco hopper og engelsk lakris akkurat nå :o)

Skrevet

Hehe, det er akkurat åpnet lidl i oslo og jeg har gått berserk i godishyllene. Eter choco hopper og engelsk lakris akkurat nå :o)

:) stemmer! mye godt godteri!! de åpnet her i vennesla for vel et år siden, shopper ikke mye der, men fruktkarameller er blitt et "must"..

*hvisker til dorthe: gjemmer dem av og til for unga, ikke bra med for mye søtsaker*;)

Skrevet

:) stemmer! mye godt godteri!! de åpnet her i vennesla for vel et år siden, shopper ikke mye der, men fruktkarameller er blitt et "must"..

*hvisker til dorthe: gjemmer dem av og til for unga, ikke bra med for mye søtsaker*;)

Minstemann har ikke sett en pose. Jeg gjemmer alt i en boks så han ikke vet hvor de er.

Det gjorde mora mi når jeg var liten også. Hun elsket smørbukk karameller og jeg var ganske stor da jeg fant gjemmestedet hennes øverst i kjøkkenskapet.

Skrevet

Minstemann har ikke sett en pose. Jeg gjemmer alt i en boks så han ikke vet hvor de er.

Det gjorde mora mi når jeg var liten også. Hun elsket smørbukk karameller og jeg var ganske stor da jeg fant gjemmestedet hennes øverst i kjøkkenskapet.

hehe komisk egentlig, mammaen min gjorde likedan;) vi var nabo til en nærbutikk og mamma var frisør, så hun forsøkte og begrense snopet til meg fra kundene:)

men jeg fant temmelig fort ut at og være "døråpner" lønte seg;) hehe

Skrevet

hehe komisk egentlig, mammaen min gjorde likedan;) vi var nabo til en nærbutikk og mamma var frisør, så hun forsøkte og begrense snopet til meg fra kundene:)

men jeg fant temmelig fort ut at og være "døråpner" lønte seg;) hehe

Hihi, stilig.

Minstemann har sine egne metoder, han er skikkelig smart noen ganger.

Skrevet

Hihi, stilig.

:) håper de ikke finner mitt gjemmested:-(

jeg får legge de små grå i bløt tror jeg;)

Skrevet

Hihi, stilig.

smakte du på karamellene forresten?:)

Skrevet

smakte du på karamellene forresten?:)

Har ikke orket å stå opp av senga. Jeg er tung i magen av alt det andre godiset.

Og så driver jeg og leser et amerikansk forum og tror du ikke de diskuterer godis der også. Sure sopper ;o) Bilder og greier.

Skrevet

Har ikke orket å stå opp av senga. Jeg er tung i magen av alt det andre godiset.

Og så driver jeg og leser et amerikansk forum og tror du ikke de diskuterer godis der også. Sure sopper ;o) Bilder og greier.

hehe ha ei god natt!! ser ut til at godteriet på kjøkkenet kan spares til en mer tiltrengt situasjon;)

Nattaklem!

Skrevet

hehe ha ei god natt!! ser ut til at godteriet på kjøkkenet kan spares til en mer tiltrengt situasjon;)

Nattaklem!

Nattaklem til deg også :o)

Skrevet

SÅnne lyse, store, firkantede og myyyke vaniljekarameller.

Røde fisker er heller ikke så dumt. Eller sjokolade med karamellfyll, omtrent som smil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...