Lucretia Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 tyrkisk pepper og diverse andre salte ting. Stratos "bar". Kinder bueno. Toppris. Ellers er jeg hekta på Läkerol salmiak. Går mange slike esker i uka. Men er mer glad i chips og ostepop og sånn, enn snop. 0 Siter
Mañana Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva er skeetles? Smash og supersalt lakris er det jeg foretrekker:) 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 tyrkisk pepper og fruktkarameller i pose fra lidl! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 tyrkisk pepper og fruktkarameller i pose fra lidl! Er de fruktkaramellene myke? 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Er de fruktkaramellene myke? Ja, om de er romtemperert:) vil karakterisere dem som "farlig gode"! *skammer seg* hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, om de er romtemperert:) vil karakterisere dem som "farlig gode"! *skammer seg* hehe Er det de det står no fat på? Da har jeg en pose på kjøkkenet nemlig. Jeg er så søtsyk for tida. 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Er det de det står no fat på? Da har jeg en pose på kjøkkenet nemlig. Jeg er så søtsyk for tida. anbefaler deg og finne kjøkkenet;) *misunnelig* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 anbefaler deg og finne kjøkkenet;) *misunnelig* Hehe, det er akkurat åpnet lidl i oslo og jeg har gått berserk i godishyllene. Eter choco hopper og engelsk lakris akkurat nå ) 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hehe, det er akkurat åpnet lidl i oslo og jeg har gått berserk i godishyllene. Eter choco hopper og engelsk lakris akkurat nå ) stemmer! mye godt godteri!! de åpnet her i vennesla for vel et år siden, shopper ikke mye der, men fruktkarameller er blitt et "must".. *hvisker til dorthe: gjemmer dem av og til for unga, ikke bra med for mye søtsaker* 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 stemmer! mye godt godteri!! de åpnet her i vennesla for vel et år siden, shopper ikke mye der, men fruktkarameller er blitt et "must".. *hvisker til dorthe: gjemmer dem av og til for unga, ikke bra med for mye søtsaker* Minstemann har ikke sett en pose. Jeg gjemmer alt i en boks så han ikke vet hvor de er. Det gjorde mora mi når jeg var liten også. Hun elsket smørbukk karameller og jeg var ganske stor da jeg fant gjemmestedet hennes øverst i kjøkkenskapet. 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Minstemann har ikke sett en pose. Jeg gjemmer alt i en boks så han ikke vet hvor de er. Det gjorde mora mi når jeg var liten også. Hun elsket smørbukk karameller og jeg var ganske stor da jeg fant gjemmestedet hennes øverst i kjøkkenskapet. hehe komisk egentlig, mammaen min gjorde likedan;) vi var nabo til en nærbutikk og mamma var frisør, så hun forsøkte og begrense snopet til meg fra kundene:) men jeg fant temmelig fort ut at og være "døråpner" lønte seg;) hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 hehe komisk egentlig, mammaen min gjorde likedan;) vi var nabo til en nærbutikk og mamma var frisør, så hun forsøkte og begrense snopet til meg fra kundene:) men jeg fant temmelig fort ut at og være "døråpner" lønte seg;) hehe Hihi, stilig. Minstemann har sine egne metoder, han er skikkelig smart noen ganger. 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hihi, stilig. Minstemann har sine egne metoder, han er skikkelig smart noen ganger. håper de ikke finner mitt gjemmested:-( jeg får legge de små grå i bløt tror jeg;) 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hihi, stilig. Minstemann har sine egne metoder, han er skikkelig smart noen ganger. smakte du på karamellene forresten? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 smakte du på karamellene forresten? Har ikke orket å stå opp av senga. Jeg er tung i magen av alt det andre godiset. Og så driver jeg og leser et amerikansk forum og tror du ikke de diskuterer godis der også. Sure sopper ;o) Bilder og greier. 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Har ikke orket å stå opp av senga. Jeg er tung i magen av alt det andre godiset. Og så driver jeg og leser et amerikansk forum og tror du ikke de diskuterer godis der også. Sure sopper ;o) Bilder og greier. hehe ha ei god natt!! ser ut til at godteriet på kjøkkenet kan spares til en mer tiltrengt situasjon;) Nattaklem! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 hehe ha ei god natt!! ser ut til at godteriet på kjøkkenet kan spares til en mer tiltrengt situasjon;) Nattaklem! Nattaklem til deg også ) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jelly-Bellys, ingen over, ingen ved siden!! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 SÅnne lyse, store, firkantede og myyyke vaniljekarameller. Røde fisker er heller ikke så dumt. Eller sjokolade med karamellfyll, omtrent som smil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.