Gå til innhold

hva er deres favorittsnop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne små-godt-FUDGE. Tror det er de samme som amber sun beskri ver under her..... *slafse* de er bare best!!

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

11

• Dorthe

7

• amber sun

3

• EllaJo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sånne små-godt-FUDGE. Tror det er de samme som amber sun beskri ver under her..... *slafse* de er bare best!!

Ja, det er de jeg mener. Fugde heter de. :-) namm

Skrevet

Fudge. Jeg er visst litt trett, ble en skriveleif der. Det skrives Fudge som du skrev. :-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Har jeg noe da?

Hmmm, kanskje sånne potetstrips. (disse små gule posene med fyrstikkerpotetchips)

:)

De er namminammi.

Ellers så liker jeg litt laktis og småsnop, men ikke for mye.

Sjokoladen må ha noe inni seg, ren sjokolade er usj.

Skrevet

Har jeg noe da?

Hmmm, kanskje sånne potetstrips. (disse små gule posene med fyrstikkerpotetchips)

De er namminammi.

Ellers så liker jeg litt laktis og småsnop, men ikke for mye.

Sjokoladen må ha noe inni seg, ren sjokolade er usj.

Taffelsticks du mener tro?

Gjest Pontiac
Skrevet

Taffelsticks du mener tro?

JAA, taffelstick var det :)

Skikkelig godt, men noe vanskelig å få inn i stryta uten å søle *ler*

Men bikkja er glad da ;)

Skrevet

:) stemmer! mye godt godteri!! de åpnet her i vennesla for vel et år siden, shopper ikke mye der, men fruktkarameller er blitt et "must"..

*hvisker til dorthe: gjemmer dem av og til for unga, ikke bra med for mye søtsaker*;)

Jøss,er du fra Vennesla....det er nemlig jeg og..

Skrevet

Jøss,er du fra Vennesla....det er nemlig jeg og..

hihi dette var morsomt:)

nå kommer jeg til og lure på om du kanskje er naboen:)

Skrevet

hihi dette var morsomt:)

nå kommer jeg til og lure på om du kanskje er naboen:)

Ble litt nyskjerrig jeg også nå må jeg innrømme.

I hvilket nabolag bor du da??

He-he,du har vel ikke så lyst til å ut med det,tenker jeg.

Jeg bor iallefall på den riktige siden av elven :o).

Skrevet

Ble litt nyskjerrig jeg også nå må jeg innrømme.

I hvilket nabolag bor du da??

He-he,du har vel ikke så lyst til å ut med det,tenker jeg.

Jeg bor iallefall på den riktige siden av elven :o).

jeg bor i nedre del, temmelig nærme bygrensa:)

mer tror jeg ikke jeg vil si, hehe det er ikke sååå tettbygd her..

Skrevet

jeg bor i nedre del, temmelig nærme bygrensa:)

mer tror jeg ikke jeg vil si, hehe det er ikke sååå tettbygd her..

Da er vi ikke naboer iallefall,men det er jo koselig å ha en sambygding på dol :o).

Skrevet

Da er vi ikke naboer iallefall,men det er jo koselig å ha en sambygding på dol :o).

Ja, det har du rett i:)

nå får jeg være litt huslig og lage litt middag tror jeg....

laguna1365380434
Skrevet

jeg liker festkarameller, mallorcablanding og krokodiller i smågodtdisken..Skolekritt ogsånne firkanta, lyesbrunekarameller er også godt.

Is er godt, særlig båtis, rosa softshake og sånn møvenpick med ostekake & jordbær(!)

Jeg kjøper ikke så mange sjokolader, men gjør jeg først kjøper jeg nøttekubbe, mandelstang eller aftereights.

Seigmenn er godt, kokosboller er godt og dumlekjærligheter er godt, og fox! Fox er kjempegodt!

Og potetgull er selvsagt godt..Alt saltsnop sklir ned. Bortsett fra med ost & løk, det smaker gymsokk.

:-)

Skrevet

jeg liker festkarameller, mallorcablanding og krokodiller i smågodtdisken..Skolekritt ogsånne firkanta, lyesbrunekarameller er også godt.

Is er godt, særlig båtis, rosa softshake og sånn møvenpick med ostekake & jordbær(!)

Jeg kjøper ikke så mange sjokolader, men gjør jeg først kjøper jeg nøttekubbe, mandelstang eller aftereights.

Seigmenn er godt, kokosboller er godt og dumlekjærligheter er godt, og fox! Fox er kjempegodt!

Og potetgull er selvsagt godt..Alt saltsnop sklir ned. Bortsett fra med ost & løk, det smaker gymsokk.

:-)

"Bortsett fra med ost & løk, det smaker gymsokk."

Det må jeg bare si meg helt enig i. Det hender at samboer'n lurer seg til å spise denslags når jeg jobber kveldsvakt. Da kommer jeg hjem til en leilighet som stinker, og verdens verste velkommen-hjem-kyss;)

Men sånn bortsett fra det så er han verdens beste kjæreste:D

Skrevet

Salt lakris er uslåelig. Heksehyl er bare herlig.

*klaske hendene sine*: Men nå skal org slanke seg, så sånn skal vi _ikke_ ha. Muligens neste helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...