Tottlå Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Sånne små-godt-FUDGE. Tror det er de samme som amber sun beskri ver under her..... *slafse* de er bare best!! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Sånne små-godt-FUDGE. Tror det er de samme som amber sun beskri ver under her..... *slafse* de er bare best!! Ja, det er de jeg mener. Fugde heter de. :-) namm 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Sånne små-godt-FUDGE. Tror det er de samme som amber sun beskri ver under her..... *slafse* de er bare best!! Fudge. Jeg er visst litt trett, ble en skriveleif der. Det skrives Fudge som du skrev. :-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Har jeg noe da? Hmmm, kanskje sånne potetstrips. (disse små gule posene med fyrstikkerpotetchips) De er namminammi. Ellers så liker jeg litt laktis og småsnop, men ikke for mye. Sjokoladen må ha noe inni seg, ren sjokolade er usj. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Har jeg noe da? Hmmm, kanskje sånne potetstrips. (disse små gule posene med fyrstikkerpotetchips) De er namminammi. Ellers så liker jeg litt laktis og småsnop, men ikke for mye. Sjokoladen må ha noe inni seg, ren sjokolade er usj. Taffelsticks du mener tro? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Taffelsticks du mener tro? JAA, taffelstick var det Skikkelig godt, men noe vanskelig å få inn i stryta uten å søle *ler* Men bikkja er glad da 0 Siter
Gjest Kendra Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 stemmer! mye godt godteri!! de åpnet her i vennesla for vel et år siden, shopper ikke mye der, men fruktkarameller er blitt et "must".. *hvisker til dorthe: gjemmer dem av og til for unga, ikke bra med for mye søtsaker* Jøss,er du fra Vennesla....det er nemlig jeg og.. 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jøss,er du fra Vennesla....det er nemlig jeg og.. hihi dette var morsomt:) nå kommer jeg til og lure på om du kanskje er naboen:) 0 Siter
Gjest Kendra Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 hihi dette var morsomt:) nå kommer jeg til og lure på om du kanskje er naboen:) Ble litt nyskjerrig jeg også nå må jeg innrømme. I hvilket nabolag bor du da?? He-he,du har vel ikke så lyst til å ut med det,tenker jeg. Jeg bor iallefall på den riktige siden av elven ). 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ble litt nyskjerrig jeg også nå må jeg innrømme. I hvilket nabolag bor du da?? He-he,du har vel ikke så lyst til å ut med det,tenker jeg. Jeg bor iallefall på den riktige siden av elven ). jeg bor i nedre del, temmelig nærme bygrensa:) mer tror jeg ikke jeg vil si, hehe det er ikke sååå tettbygd her.. 0 Siter
Gjest Kendra Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 jeg bor i nedre del, temmelig nærme bygrensa:) mer tror jeg ikke jeg vil si, hehe det er ikke sååå tettbygd her.. Da er vi ikke naboer iallefall,men det er jo koselig å ha en sambygding på dol ). 0 Siter
sheba Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Da er vi ikke naboer iallefall,men det er jo koselig å ha en sambygding på dol ). Ja, det har du rett i:) nå får jeg være litt huslig og lage litt middag tror jeg.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 jeg liker festkarameller, mallorcablanding og krokodiller i smågodtdisken..Skolekritt ogsånne firkanta, lyesbrunekarameller er også godt. Is er godt, særlig båtis, rosa softshake og sånn møvenpick med ostekake & jordbær(!) Jeg kjøper ikke så mange sjokolader, men gjør jeg først kjøper jeg nøttekubbe, mandelstang eller aftereights. Seigmenn er godt, kokosboller er godt og dumlekjærligheter er godt, og fox! Fox er kjempegodt! Og potetgull er selvsagt godt..Alt saltsnop sklir ned. Bortsett fra med ost & løk, det smaker gymsokk. :-) 0 Siter
dolores83 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 jeg liker festkarameller, mallorcablanding og krokodiller i smågodtdisken..Skolekritt ogsånne firkanta, lyesbrunekarameller er også godt. Is er godt, særlig båtis, rosa softshake og sånn møvenpick med ostekake & jordbær(!) Jeg kjøper ikke så mange sjokolader, men gjør jeg først kjøper jeg nøttekubbe, mandelstang eller aftereights. Seigmenn er godt, kokosboller er godt og dumlekjærligheter er godt, og fox! Fox er kjempegodt! Og potetgull er selvsagt godt..Alt saltsnop sklir ned. Bortsett fra med ost & løk, det smaker gymsokk. :-) "Bortsett fra med ost & løk, det smaker gymsokk." Det må jeg bare si meg helt enig i. Det hender at samboer'n lurer seg til å spise denslags når jeg jobber kveldsvakt. Da kommer jeg hjem til en leilighet som stinker, og verdens verste velkommen-hjem-kyss;) Men sånn bortsett fra det så er han verdens beste kjæreste:D 0 Siter
org Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Salt lakris er uslåelig. Heksehyl er bare herlig. *klaske hendene sine*: Men nå skal org slanke seg, så sånn skal vi _ikke_ ha. Muligens neste helg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.