Gjest this is a signature Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har problemer med skrifta når jeg prater på msn..Jeg har den innstilt på grønn, men den blir svart i ruta (ALL skrifta blir svart i ruta)..Noen som kan hjelpe meg med dette?? 0 Siter
Femma Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Mulig jeg er på bærtur, men kan det hjelpe å fjerne haken under Filoverføring --> Del bakgrunner, godta delt bakgrunn automatisk? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Mulig jeg er på bærtur, men kan det hjelpe å fjerne haken under Filoverføring --> Del bakgrunner, godta delt bakgrunn automatisk? Hvor(dan) gjør jeg det? 0 Siter
Femma Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hvor(dan) gjør jeg det? Øverst på msn'n din ser du Verktøy/Tools. Klikk der, og gå nederst, til Alternativer. Så går du til Filoverføring i valgene du da har på venstresiden. Til høyre da, er det en del valg. Hos meg er det den nederste haken der. At om du fjerner den (om du har hake der) kanskje kan hjelpe på dette med skriften og. Men OM dette hjelper, aner jeg egentlig ikke.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.