Gå til innhold

Nå kan dere se en god film på nrk...

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Den starter NÅ! Med George Clooney og gode greier...:)

ylvali1365381015
Skrevet

jah! den står på her, jeg godter meg, serlig når hitlåta kommer- da vrenges volum opp til maks! :-) og jeg liker egentlig svært lite køntri, med unntak av dette som nevnt, og litt av det johnny cash har signert...

the hudsucker proxy er en annen film av samme produsent/regissør, som har gått tidligere i kveld-

også en meget god film!! :-)

hare1365380455
Skrevet

jah! den står på her, jeg godter meg, serlig når hitlåta kommer- da vrenges volum opp til maks! :-) og jeg liker egentlig svært lite køntri, med unntak av dette som nevnt, og litt av det johnny cash har signert...

the hudsucker proxy er en annen film av samme produsent/regissør, som har gått tidligere i kveld-

også en meget god film!! :-)

Den filmen har jeg ikke sett. :)

Skrevet

Takk for tipset. Jeg har jo sett den før, da. Men nå står den på i bakgrunnen her. Bra film! Og snasen fyr, han Clooney.

hare1365380455
Skrevet

Takk for tipset. Jeg har jo sett den før, da. Men nå står den på i bakgrunnen her. Bra film! Og snasen fyr, han Clooney.

Jeg har den på video, så jeg ser den ikke nå. Den (og han...) er bra! :D

ylvali1365381015
Skrevet

Den filmen har jeg ikke sett. :)

den bør du se! helt annen film, på alle måter, men likefullt så bra, så bra!!! :-)

Skrevet

Hm Det som er så synd er at nå må jeg jo se den ferdig. Og siden jeg ikke sov i natt i det hele tatt og har vært på jobb i hele dag og nå må sitte oppe og se på denne filmen blir det _ennå_ verre på jobb i morgen.

*sukk*

*gjesp*

*ler av Pete som er blitt en frosk akkurat nå*

Skrevet

Gubben gliser og ler - men jeg greier ikke den filmen. Liker ikke skuespillerne en gang.

ylvali1365381015
Skrevet

-for et blikk! :-o

ynk! ;-)

Skrevet

Gubben gliser og ler - men jeg greier ikke den filmen. Liker ikke skuespillerne en gang.

Du _liker ikke_ George Clooney..? *oppriktig rystet* :D Det går vel ikke an, vel?

(og Coenbrødrene, som har laget filmen, er bare geniale)

Skrevet

Du _liker ikke_ George Clooney..? *oppriktig rystet* :D Det går vel ikke an, vel?

Nei - han Clooney er ikke mn type -han minner meg for mye om en nabo her - hehe

Skrevet

MEN - den sangen de spiller nå har en viss Nordstoga-sjarm - det ska' dem ha :)

Skrevet

Navn og adresse til den naboen, takk!

*trygler*

Skrevet

Navn og adresse til den naboen, takk!

*trygler*

Han er så ille gift a'gett :)

Jeg fikk mitt første kyss av han.....og dett var dett -hehe

Skrevet

Han ser virkelig ut som exen til venninna mi også men han bor i Oslo.

Skrevet

Han er så ille gift a'gett :)

Jeg fikk mitt første kyss av han.....og dett var dett -hehe

Typisk min flaks. Norges svar på Clooney og han er lykkelig gift...

*sukk*

Skrevet

Typisk min flaks. Norges svar på Clooney og han er lykkelig gift...

*sukk*

*LOL*

Skrevet

Hadde tenkt å skrive at vi så en annen film, men når jeg så klokkeslettet du hadde sendt innlegget på så hadde vi visst lagt oss. Så det får bli Clooney en annen gang.

Forøvrig fant jeg ut at vi definitivt må kjøpe en serie som heter noe med Svarte penger, eller var det løgner. Hvite løgner. Noe sånt. En norsk serie, du vet sikkert hva det er for en.

For der har vi både Seim og Torp, da er kvelden i boks for både ham og meg, hehe. *S*

hare1365380455
Skrevet

Hadde tenkt å skrive at vi så en annen film, men når jeg så klokkeslettet du hadde sendt innlegget på så hadde vi visst lagt oss. Så det får bli Clooney en annen gang.

Forøvrig fant jeg ut at vi definitivt må kjøpe en serie som heter noe med Svarte penger, eller var det løgner. Hvite løgner. Noe sånt. En norsk serie, du vet sikkert hva det er for en.

For der har vi både Seim og Torp, da er kvelden i boks for både ham og meg, hehe. *S*

Hehe, jeg tror ikke jeg har sett den serien der.

Men skulle ikke dere ut i gårkveld? :)

hare1365380455
Skrevet

Men så kan jo du dole mens han ser en film du ikke vil se...;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...