Velouria Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hadde tenkt å skrive at vi så en annen film, men når jeg så klokkeslettet du hadde sendt innlegget på så hadde vi visst lagt oss. Så det får bli Clooney en annen gang. Forøvrig fant jeg ut at vi definitivt må kjøpe en serie som heter noe med Svarte penger, eller var det løgner. Hvite løgner. Noe sånt. En norsk serie, du vet sikkert hva det er for en. For der har vi både Seim og Torp, da er kvelden i boks for både ham og meg, hehe. *S* Svarte penger, hvite løgner tror jeg den heter. Jeg har sett noen av episodene og jeg tror ikke det er noe dårlig kjøp. De episodene jeg har sett er iallefall gode. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hehe, jeg tror ikke jeg har sett den serien der. Men skulle ikke dere ut i gårkveld? Jo,men det ble ikke noe av (sender en mail om hvorfor), så vi ble hjemme og hadde vorspiel her isteden. :-D Og det er jeg glad for, for vi hadde det veldig kjekt. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Svarte penger, hvite løgner tror jeg den heter. Jeg har sett noen av episodene og jeg tror ikke det er noe dårlig kjøp. De episodene jeg har sett er iallefall gode. Ser av linken til Hare på Meldinger, at den fikk mange stjerner. Og når begge hovedskuespillerne er noen vi liker godt, så blir det nok kongebra til vinterkvelder dette. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Jo,men det ble ikke noe av (sender en mail om hvorfor), så vi ble hjemme og hadde vorspiel her isteden. :-D Og det er jeg glad for, for vi hadde det veldig kjekt. :-) *venter på mail* Ja, det er visst mail i innboksen allerede.... 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 *venter på mail* Ja, det er visst mail i innboksen allerede.... Det er det. Med full forklaring. ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.