Gå til innhold

Nå kan dere se en god film på nrk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt å skrive at vi så en annen film, men når jeg så klokkeslettet du hadde sendt innlegget på så hadde vi visst lagt oss. Så det får bli Clooney en annen gang.

Forøvrig fant jeg ut at vi definitivt må kjøpe en serie som heter noe med Svarte penger, eller var det løgner. Hvite løgner. Noe sånt. En norsk serie, du vet sikkert hva det er for en.

For der har vi både Seim og Torp, da er kvelden i boks for både ham og meg, hehe. *S*

Svarte penger, hvite løgner tror jeg den heter. Jeg har sett noen av episodene og jeg tror ikke det er noe dårlig kjøp. De episodene jeg har sett er iallefall gode.

Skrevet

Hehe, jeg tror ikke jeg har sett den serien der.

Men skulle ikke dere ut i gårkveld? :)

Jo,men det ble ikke noe av (sender en mail om hvorfor), så vi ble hjemme og hadde vorspiel her isteden. :-D

Og det er jeg glad for, for vi hadde det veldig kjekt. :-)

Skrevet

Svarte penger, hvite løgner tror jeg den heter. Jeg har sett noen av episodene og jeg tror ikke det er noe dårlig kjøp. De episodene jeg har sett er iallefall gode.

Ser av linken til Hare på Meldinger, at den fikk mange stjerner. Og når begge hovedskuespillerne er noen vi liker godt, så blir det nok kongebra til vinterkvelder dette. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jo,men det ble ikke noe av (sender en mail om hvorfor), så vi ble hjemme og hadde vorspiel her isteden. :-D

Og det er jeg glad for, for vi hadde det veldig kjekt. :-)

*venter på mail*

Ja, det er visst mail i innboksen allerede....

Skrevet

*venter på mail*

Ja, det er visst mail i innboksen allerede....

Det er det. Med full forklaring. ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...