Gå til innhold

Kan jeg brenne programmer jeg ser på Nrk netttv til dvd?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg ser på et program som ligger på NRK netttv. Kan jeg laste ned det tv-innslaget og brenne det på dvd eller cd-plate?.

Jeg bare lurer på om det er teknisk mulig, ikke om det er moralsk riktig å gjøre det.

Skrevet

Sjekk i tempfilene til pcen din, om ikke innslaget ligger der. Om det gjør det, kan du kopiere det til en dokumentmappe og brenne kopi.

Vanligvis under C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Temp

Gjest Aviaana
Skrevet

Sjekk i tempfilene til pcen din, om ikke innslaget ligger der. Om det gjør det, kan du kopiere det til en dokumentmappe og brenne kopi.

Vanligvis under C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Temp

takk for tipset ditt. Fant ikke innslaget der. Er det noen annen måte jeg kan få brent den over på CD?

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Alt går jo ann.. men blir litt kjinkig..

Kunne bruke et programm som kan lage en film (.avi fil el no) AV DET SOM ER PÅ SKJERMEN DIN.

D.

Husker ikke navnene på alle men, hypercam, camtasia er 2 enkle mener jeg, lenge siden jeg gjorde det.

Letteste hadde vel vært og få se et skjermkort som du kan blugge kabel/antenne rett inn i og se på normal TV på PC'en din, også følger det vel med no programvare der for og ta opptak..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...