Gjest Aviaana Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg ser på et program som ligger på NRK netttv. Kan jeg laste ned det tv-innslaget og brenne det på dvd eller cd-plate?. Jeg bare lurer på om det er teknisk mulig, ikke om det er moralsk riktig å gjøre det. 0 Siter
birdie Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Sjekk i tempfilene til pcen din, om ikke innslaget ligger der. Om det gjør det, kan du kopiere det til en dokumentmappe og brenne kopi. Vanligvis under C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Temp 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Sjekk i tempfilene til pcen din, om ikke innslaget ligger der. Om det gjør det, kan du kopiere det til en dokumentmappe og brenne kopi. Vanligvis under C:\Documents and Settings\brukernavn\Lokale innstillinger\Temp takk for tipset ditt. Fant ikke innslaget der. Er det noen annen måte jeg kan få brent den over på CD? 0 Siter
Gjest streker paa veggen..! Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Alt går jo ann.. men blir litt kjinkig.. Kunne bruke et programm som kan lage en film (.avi fil el no) AV DET SOM ER PÅ SKJERMEN DIN. D. Husker ikke navnene på alle men, hypercam, camtasia er 2 enkle mener jeg, lenge siden jeg gjorde det. Letteste hadde vel vært og få se et skjermkort som du kan blugge kabel/antenne rett inn i og se på normal TV på PC'en din, også følger det vel med no programvare der for og ta opptak.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.