Gå til innhold

Plutselig vondt nede i ryggen (i bekkenet?)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke nick på det)
Skrevet

Jeg fikk plutselig vondt nede i ryggen mot siden. Første gang var for en uke siden, men det ble bedre. Nå kom det tilbake igjen, og det er slik at jeg nesten ikke tør gå og må gå forsiktig. Det er ikke SÅ ille, men det er som om jeg må være forsiktig slik at.. ja, det er vanskelig å forklare. Jeg var på jobb i kveld og jeg merket ikke noe da (og jeg skal på jobb i morgen kveld). Kan noe ha forskjøvet seg? Jeg har nemlig hatt noe skjevt med bekkenet på den siden før. Takk for svar. (Det kjennes på en måte litt skarpere vondt nå enn sist.)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har hatt lignendes plager, de trodde at det var isiasj, øh skrives det slik mon tro)

Det er en nerve, og så stråler det smerter ut, ofte ned siden og ned mot beinet.

Det er litt vanskelig og si hva det kan være, du kan ha fått nerver i klem, all den tid at du har/er skjev i bekkenet.

Om du går til noen form for behandling, så ring dit og hør. Evnt gå til legen.

Du kan også ha fått en betennelse, men det kan jeg ikke så mye om.

Om du har en jobb som vil gjøre det verre, ville jeg tatt en tur til legen. Om det ikke gir seg, kan du få tatt røntgen.Legen vet jo litt mer om hva som ligger der du har vond.

Ikke pin deg selv for lenge, gå til legen *vifter med pekefingeren*

God bedring!

Gjest (ikke nick på det)
Skrevet

Jeg har hatt lignendes plager, de trodde at det var isiasj, øh skrives det slik mon tro)

Det er en nerve, og så stråler det smerter ut, ofte ned siden og ned mot beinet.

Det er litt vanskelig og si hva det kan være, du kan ha fått nerver i klem, all den tid at du har/er skjev i bekkenet.

Om du går til noen form for behandling, så ring dit og hør. Evnt gå til legen.

Du kan også ha fått en betennelse, men det kan jeg ikke så mye om.

Om du har en jobb som vil gjøre det verre, ville jeg tatt en tur til legen. Om det ikke gir seg, kan du få tatt røntgen.Legen vet jo litt mer om hva som ligger der du har vond.

Ikke pin deg selv for lenge, gå til legen *vifter med pekefingeren*

God bedring!

Tusen takk for svar. Det stråler ikke ned i beinet men er der i siden (inni). Jeg skal til behandling på tirsdag, så da kan h*n nok se på det.

Det var vanskelig å ligge i natt, og jeg skal snart på jobb (og jeg kan ikke være borte pga mangel på folk).

Gjest Shira12
Skrevet

Tusen takk for svar. Det stråler ikke ned i beinet men er der i siden (inni). Jeg skal til behandling på tirsdag, så da kan h*n nok se på det.

Det var vanskelig å ligge i natt, og jeg skal snart på jobb (og jeg kan ikke være borte pga mangel på folk).

Da kan det være noe i klem.

God bedring i allefall!

Gjest (ikke nick på det)
Skrevet

Da kan det være noe i klem.

God bedring i allefall!

Tusen takk! :)

(Og om noe er i klem er det bare å vente på at det går over?)

Gjest Shira12
Skrevet

Tusen takk! :)

(Og om noe er i klem er det bare å vente på at det går over?)

Øh, det vet jeg faktisk ikke...

Gjest (ikke nick på det)
Skrevet

Øh, det vet jeg faktisk ikke...

Jeg får nå se... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...