Gå til innhold

Ang - sånn colon og sånn - helt apropos altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen ganger tenker jeg to år tilbake - da jeg ble operert for analfissur (fyttihelvete) - og det var med full narkose (gudskjelov) - jo -det jeg skulle si var at jeg måtte ikke på do på mange dager etterpå - alt var så BRA....og da lurer jeg på - - tømte de tarmen min mens jeg lå der med beina i bøyler og slange i nesa og sikkert snorket el. aner ikke.....det må ha vært litt av et syn -for de andre, mener jeg. Men de er vel vant til det.

ylvali1365381015
Skrevet

mitt svar er som følger: ja.

ja. og ja.

du var nok et syn for guder! :-)

og slikt kan vi vanlige mennesker

bare drømme om å bivåne.

de som overvar det hele har sett de værste ting. du fortonet deg sikkert som prinsessen på erten der du lå. avføring og slanger tatt i betraktning.... søte flisa! ;-D

luvv til deg!

Skrevet

Har du også vært igjennom det helvetet der, flisa? Det har jeg også! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Du må ikke finne på og gruble hva hvordan du ser ut når du ligger i bøyler i narkose!

Jeg suller meg inn i den tanken at jeg ser så søt ut der jeg ligger ;o)

Skrevet

Du må ikke finne på og gruble hva hvordan du ser ut når du ligger i bøyler i narkose!

Haha, du også? Jeg så nemlig ut som en prinsesse:P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bruker fyllemantraet "det man ikke husker, har ikke skjedd" om sånne ting. Funker veldig bra. :)

Skrevet

Bruker fyllemantraet "det man ikke husker, har ikke skjedd" om sånne ting. Funker veldig bra. :)

Jepp, det er like greit. Jeg så antakeligvis ikke ut i tåka under laporoskopien min, men herregud, ingen der kjente meg, ikke kommer jeg til å se dem igjen (forhåpentligvis), og som du sier: Det har jo rett og slett ikke skjedd:D

Skrevet

Jepp, det er like greit. Jeg så antakeligvis ikke ut i tåka under laporoskopien min, men herregud, ingen der kjente meg, ikke kommer jeg til å se dem igjen (forhåpentligvis), og som du sier: Det har jo rett og slett ikke skjedd:D

laparoskopi heter det vel? lærer meg aldri det ordet.

*dunke hodet i veggen* :P

Gjest Shira12
Skrevet

Haha, du også? Jeg så nemlig ut som en prinsesse:P

Vi er så søte der vi ligger. Er 100 % sikker på at både lege og sykepleiere er stumme av beundring *lever på min lyserosa sky* ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, og uansett har de sett "alt" tusen ganger før, så du er sikkert ikke såååå interessant å se på. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vi er så søte der vi ligger. Er 100 % sikker på at både lege og sykepleiere er stumme av beundring *lever på min lyserosa sky* ;o)

Ja, de gjør jo ingenting under narkosen, de står der bare i stum beundring og nyter synet av deg. ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, de gjør jo ingenting under narkosen, de står der bare i stum beundring og nyter synet av deg. ;)

Der har du grunnen til at jeg aldri blir frisk!

Aha, jeg blender de med min skjønnhet slik at de ikke får gjort jobben sin.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Der har du grunnen til at jeg aldri blir frisk!

Aha, jeg blender de med min skjønnhet slik at de ikke får gjort jobben sin.

Ja, og så plutselig kommer de på at de ikke har gjort noe. "Oi, vi må vel sette på et plaster sånn for syns skyld!"

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, og så plutselig kommer de på at de ikke har gjort noe. "Oi, vi må vel sette på et plaster sånn for syns skyld!"

Var nok derfor de ikke la meg i narkose ved sist scopi, de turde ikke ta sjangsen ;o)

Skrevet

Urk. Vet ikke om det var noen bedre tanke, når jeg tenker etter... Egentlig så har de nok aldri sett meg i det hele tatt. Jeg holder meg til den versjonen fra nå av, tror jeg:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Urk. Vet ikke om det var noen bedre tanke, når jeg tenker etter... Egentlig så har de nok aldri sett meg i det hele tatt. Jeg holder meg til den versjonen fra nå av, tror jeg:)

Ja, denial er en fin plass. :)

Skrevet

Har du også vært igjennom det helvetet der, flisa? Det har jeg også! :)

Det var verre en fødsler!

Skrevet

*Hahaha* Da jeg skulle fikses nedentil lå jeg i stolen, var omtrent fastsurra i bøylene, men hadde et klede mellom beina da. Jeg hadde fått beroligende og jeg hadde begynt å få narkose så jeg var på vei inn i drømmeland. Da kom det en mann, han tok meg i hånden og presenterte seg (ikke f*** om jeg husker hva han het!) og sa at han var student og skulle være tilstede under inngrepet. Alt jeg husker er at jeg fniste veldig og så sovnet jeg... *Hehe*

Skal tro hva han trodde...

Gjest Shira12
Skrevet

*Hahaha* Da jeg skulle fikses nedentil lå jeg i stolen, var omtrent fastsurra i bøylene, men hadde et klede mellom beina da. Jeg hadde fått beroligende og jeg hadde begynt å få narkose så jeg var på vei inn i drømmeland. Da kom det en mann, han tok meg i hånden og presenterte seg (ikke f*** om jeg husker hva han het!) og sa at han var student og skulle være tilstede under inngrepet. Alt jeg husker er at jeg fniste veldig og så sovnet jeg... *Hehe*

Skal tro hva han trodde...

Du får trøste deg med at du sikkert ikke er den eneste som har fnist til han ;o)

Jeg lo noe voldsomt en gang av at de skulle klippe opp nettingtrusa etter at jeg var fastspent.. Æh, for det er jo morsomt, ikke sant!?

Og da jeg lå og pekte, se de stooore lysene da, det har de vel ikke brukt for... For og så si at når de hadde operert meg skulle jeg endelig få kjøre guttungen i barnehagen. De kunne jo ikke ane at jeg hittil ikke kunne gjøre slike ting.

Det verste er at jeg husker så mye av det jeg har sagt *flau*

De må ha rasendes festlige personalfester de folka som jobber der ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...