Gå til innhold

Ang - sånn colon og sånn - helt apropos altså...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får trøste deg med at du sikkert ikke er den eneste som har fnist til han ;o)

Jeg lo noe voldsomt en gang av at de skulle klippe opp nettingtrusa etter at jeg var fastspent.. Æh, for det er jo morsomt, ikke sant!?

Og da jeg lå og pekte, se de stooore lysene da, det har de vel ikke brukt for... For og så si at når de hadde operert meg skulle jeg endelig få kjøre guttungen i barnehagen. De kunne jo ikke ane at jeg hittil ikke kunne gjøre slike ting.

Det verste er at jeg husker så mye av det jeg har sagt *flau*

De må ha rasendes festlige personalfester de folka som jobber der ;o)

Huff ja, jeg og blir flau når jeg tenker på alt det teite jeg sa etter at jeg våknet av narkosen. Så skjønte jeg ikke hvorfor de ikke brydde seg om hva jeg sa, så jeg måtte si det en gang til, litt høyere, sånn for sikkerhets skyld. *skamrødmer*

Skrevet

Huff ja, jeg og blir flau når jeg tenker på alt det teite jeg sa etter at jeg våknet av narkosen. Så skjønte jeg ikke hvorfor de ikke brydde seg om hva jeg sa, så jeg måtte si det en gang til, litt høyere, sånn for sikkerhets skyld. *skamrødmer*

Jeg våknet - og kjente ingen smerter lenger -full av takknemlighet - og utbryter til de to søte sykepleierne; "Jeg skal male et analfissur-engle-bilde til dere!"

.....åååå så glad de ble - *TSS*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg våknet - og kjente ingen smerter lenger -full av takknemlighet - og utbryter til de to søte sykepleierne; "Jeg skal male et analfissur-engle-bilde til dere!"

.....åååå så glad de ble - *TSS*

*LOL*

Ja, jeg var med da samboeren min ble operert en gang, og han var skikkelig på flørtern med sykepleierne da han våknet opp. Hadde ledd meg i hjel hvis jeg hadde vært operasjonssykepleier, de får nok høre mye rart. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skulle abselutt ringe sambo en gang etter jeg våknet, for han var sikkert redd for meg siden klokka var blitt så mye mente jeg, men vel, jeg husket ikke nummeret...

Og så sovnet jeg igjen *flau*

Skrevet

Det var verre en fødsler!

Var det? Det var godt å høre. Jeg kom meg gjennom det, så da kommer jeg meg vel gjennom en fødsel også. ;-)

Skrevet

Var det? Det var godt å høre. Jeg kom meg gjennom det, så da kommer jeg meg vel gjennom en fødsel også. ;-)

Ja -fødlser gjentar og gjentar man jo :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...