Gå til innhold

hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg synes Dol er for streng i sensuren, og bryr meg overhode ikke om troll og tull.

Tulleinnlegg har jeg funnet masse underholdning i å lese, man skjønner mye er tull men det er liksom ok (inntil en viss grense da selvfølgelig!).

Sutrete faste dolere som sladrer til pappa webmaster har jeg ingenting til overs for.

Det er (som du skriver) en fast dol-gjeng her som man må holde seg inne med (mange av dem har msn-kontakt ved siden av Dol). Da er det vanskelig å komme utenifra og si noe som ikke faller i god jord hos de som ruuler forumet.

Tipper det slarves mye backstage, hehehehe. ;)

Om du velger fast nick får du status i dolgjengen, de avskyr nemlig at folk bruker ulike nick virker det som.

Men herregud, dette er internett og ikke RL, så ta det for guds skyld ikke så himla alvorlig! Ta det bare som underholdning når du ikke har viktigere ting å foreta deg.

Hvem er den "faste dol-gjengen"? Jeg har inntrykk av at alle som oppfører seg normalt blir "godkjent" på dol. Det finnes noe som heter vanlig folkeskikk, det kommer man langt med både irl og på internett. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...