Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kutte ut fast-telefonen helt. Dette fordi vi aldri ringer ut med den, og 98% av tiden er det kun selgere som ringer inn. I går fikk jeg høre et rykte om at man måtte betale for å ikke ha fast-telefon. Dette høres helt latterlig ut, men jeg må bare sjekke om det er sannhet i det. Det var ikke snakk om å måtte betale en engangssum for å få koblet av telefonen, men gjentatte betalinger bare fordi linja er der. Noen som har hørt om noe slikt?

Skrevet

Aldri hørt om noe sånt og jeg tror det bare er sprøyt. Noe annet er at det kan hende du må betale noe ekstra for å ha bredbåndsinternett om du ikke har fasttelefon. Jeg har ikke fasttelefon, men har løst det ved å ha internett via kabeltvleverandøren.

Skrevet

Etter at vi sa opp fast-telefonen, fikk vi et tillegg på 80,- i mnd på adsl-regninga.

Sjekka opp dette med leverandøren, og fikk vite at det koster ekstra å ikke ha fast-telefon.

Gjest tele2-kunde
Skrevet

Vi har bredbånd, og har da bredbåndstelefon (eller IP telefon om du vil)

Da betaler vi 29 kroner i måneden istenden for 149,-

Skrevet

Etter at vi sa opp fast-telefonen, fikk vi et tillegg på 80,- i mnd på adsl-regninga.

Sjekka opp dette med leverandøren, og fikk vite at det koster ekstra å ikke ha fast-telefon.

Det stemmer ikke her iallefall, har bredbånd og betaler nesten ingenting. Før da vi hadde fasttlf betalte vi mange tusen i året sammenlagt alt i alt.

Kommer sikkert an på hvilket selskap man har.

Skrevet

Det stemmer.

Vi har ikke fasttelefon, kun bredbånd. Telenor fakturerer oss ca. kr. 60,- i måneden for leie av linja.

Skrevet

Det stemmer.

Vi har ikke fasttelefon, kun bredbånd. Telenor fakturerer oss ca. kr. 60,- i måneden for leie av linja.

vi har nett via kabeltv -boksen. vil det ble belastet på samme måte som om man har bredbånd?

Skrevet

vi har nett via kabeltv -boksen. vil det ble belastet på samme måte som om man har bredbånd?

Nei.

Skrevet

Noen betaler linjeleie i tillegg, andre ikke. Jeg betalte ikke linjeleie da jeg hadde ADSL uten å ha fasttelefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...