Jeannie Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hvilket sertifikat kan man kjøre scooter med? Bil? MC? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Kan man ikke kjøre scooter også på mopedlappen da? Traktor og snøscooter kjører man på bil-lappen i alle fall. Men er man 16 kan man ta en egen traktorlapp. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Snøscooter? Du kan kjøre scooter om du har lappen for lettmotorsykkel, motorsykkel, bil, traktor eller den egne for snøscooter. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Fra 16 år med mopedlappen. Fra 18 år holder det med billappen (du trenger ikke mopedlappen fra før). 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Fra 16 år med mopedlappen. Fra 18 år holder det med billappen (du trenger ikke mopedlappen fra før). Hva mener du man kan kjøre med mopedlappen? Snøscooter eller sånn annen scooter? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva mener du man kan kjøre med mopedlappen? Snøscooter eller sånn annen scooter? Jeg snakker om tohjuling. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva mener du man kan kjøre med mopedlappen? Snøscooter eller sånn annen scooter? http://www.vegvesen.no/forerkort/opplaring/S_snoscooter.stm 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 http://www.vegvesen.no/forerkort/opplaring/S_snoscooter.stm Ja, jeg vet det med snøscooter og har svart det samme selv til trådstarter. :-) Var bare usikker på hvilken scootertype både du og h*n mente. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva mener du man kan kjøre med mopedlappen? Snøscooter eller sånn annen scooter? Scooter er tohjuling, snøscooter er snøscooter. ) Å kjøre snøscooter er forøvrig drittøft!!! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Scooter er tohjuling, snøscooter er snøscooter. ) Å kjøre snøscooter er forøvrig drittøft!!! Jeg er nordfra, og der har vi bare én type scooter, nemlig snøscooter. Dermed kaller vi den bare scooter. ;-) Det er kjempegøy, ja. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er nordfra, og der har vi bare én type scooter, nemlig snøscooter. Dermed kaller vi den bare scooter. ;-) Det er kjempegøy, ja. *Visker* Er det lov å synes at det er sexy med en svææær snøscooter med mange hestekrefter i når man sitter på den og har den mellom beina? *Rødme* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 *Visker* Er det lov å synes at det er sexy med en svææær snøscooter med mange hestekrefter i når man sitter på den og har den mellom beina? *Rødme* Mhmm, så absolutt lov. Jo mer kraft, jo bedre. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.