Gå til innhold

Den nye appelsinyoghurten fra Tine

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hva synes dere?

Jeg har akkurat spist min første, og er jammen ikke sikker på om jeg syntes den var direkte vemmelig, eller om jeg syntes den var ganske god. Det blir noe feil med appelsin i yoghurt, samtidig som at det egentlig var ganske forfriskende..

Når jeg tenker meg om så er den kanskje ikke ny, og at den har vært før også, bare i sånn åttepakning med "sesongyoghurt"? Well, anyway, hva synes dere?

Skrevet

Den har jeg spist maange ganger, for lenge siden. Synes den er ganske god. Syntes det for noen år siden i allefall. :-)

Skrevet

Jeg satt igjen med samme følelsen. Var ikke sikker på om det smakte godt, eller om det ikke passet med appelsin i yoghurt...

Forøvrig syns jeg at sånne flerpack-yoghurter burde selges med samme smaksvariant også, og ikke bare to-tre forskjellige. For som regel liker jeg bare en av dem, og da lar jeg heller være å kjøpe de pakkene...

Det dumme er at enkelte av smakene kun selges i sånne 8 pack...her har Tine noe å lære av yoghurt-salg-mulighetene fra andre land, hvor en kan kjøpe flere av samme type og ikke bare sånne mix'er.

Gjest Nammenamm
Skrevet

Prøv drikkeyougert med appelsinsmak (på flaske) fra Lidl, den er dritgod!

hare1365380455
Skrevet

Nå trodde jeg først at du snakket om is, men yoghurt ja... Jeg har smakt appelsinyoghurt før, og jeg tror faktisk at jeg sendte mail til tine om å ha den hele året. Den er kjempegod! *noterer på handlelisten*

Gjest Calóni
Skrevet

Nå trodde jeg først at du snakket om is, men yoghurt ja... Jeg har smakt appelsinyoghurt før, og jeg tror faktisk at jeg sendte mail til tine om å ha den hele året. Den er kjempegod! *noterer på handlelisten*

Kanskje det er ditt brev til Tine som gjorde at den nå finnes i firepakninger? ;)

Skrevet

Jeg sendte mail i fjor og spurte om det kanskje kunne være en ide for dem å selge 4-pakninger men lik smak (så jeg kunne kjøpe min favoritt), men det hadde de ingen planer om, svarte de.

Skrevet

Jeg sendte mail i fjor og spurte om det kanskje kunne være en ide for dem å selge 4-pakninger men lik smak (så jeg kunne kjøpe min favoritt), men det hadde de ingen planer om, svarte de.

Ååå, hvorfor det? Hva slags forklaring hadde de på det da?

Bra du spurte, kanksje vi skulle spamme dem med "Vil ha 4pakninger med lik smak"-mail, så kanskje de forandrer mening.

;-)

Skrevet

Ååå, hvorfor det? Hva slags forklaring hadde de på det da?

Bra du spurte, kanksje vi skulle spamme dem med "Vil ha 4pakninger med lik smak"-mail, så kanskje de forandrer mening.

;-)

Nei de hadde ingen planer om det - var hele begrunnelsen.

Videre sa de at de noterte seg ønsket mitt, til de evt. skulle gjøre endringer.

Spam-kampanje hadde sikkert vært lurt! ;)

Skrevet

Nei de hadde ingen planer om det - var hele begrunnelsen.

Videre sa de at de noterte seg ønsket mitt, til de evt. skulle gjøre endringer.

Spam-kampanje hadde sikkert vært lurt! ;)

Da er spam-kampanjen startet!

Jeg sendte akkurat avgårde en mail og spurte om de ikke kunne selge 4 pack med lik smak. *s*

Gjest Calóni
Skrevet

Hm...jordbær, skogsbær, melon, og nå også appelsin, selges jo i firepakninger med bare den ene smaken.

Skulle ønske de hadde kirsebæryoghurt i firepakninger, jeg. Nå er det to morell og to kirsebær. Det er forsåvidt greit nok, men det er ikke alle steder de har den.

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de må putte vanilje i alt. Aprikosyoghurt har alltid vært favoritten min, men nå må de putte vanilje i den, og det smaker pyton *blæ*

Skrevet

Hm...jordbær, skogsbær, melon, og nå også appelsin, selges jo i firepakninger med bare den ene smaken.

Skulle ønske de hadde kirsebæryoghurt i firepakninger, jeg. Nå er det to morell og to kirsebær. Det er forsåvidt greit nok, men det er ikke alle steder de har den.

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de må putte vanilje i alt. Aprikosyoghurt har alltid vært favoritten min, men nå må de putte vanilje i den, og det smaker pyton *blæ*

Vanilje er kjempebra syns jeg! Så jeg er for vanilje sammen med de andre smakene. ;-P

De som ikke fins i 4 pack med lik smak, er de som f eks heter Smak av høst, eller Smak av sommer osv.

De vanlige jordbær, skogsbær osv er jo å få kjøpt enkeltvis og, men de nye, kule smakene får man kun i mix-pakkene og da er det alltid noen oppi som jeg lar være å spise. Det er litt dumt.

Skrevet

Da er spam-kampanjen startet!

Jeg sendte akkurat avgårde en mail og spurte om de ikke kunne selge 4 pack med lik smak. *s*

Ellers får vi ordne en byttering for yoghurt.

Hvis noen vil ha 2 kokosyoghurter fra "smak av sommer" så tar jeg svært gjerne i mot 2 ananaseyoghurter istedet ;)

Ja og så må Tine begynne å selge favorittsmakene våre hele året, selvsagt! ;)

Skrevet

Ellers får vi ordne en byttering for yoghurt.

Hvis noen vil ha 2 kokosyoghurter fra "smak av sommer" så tar jeg svært gjerne i mot 2 ananaseyoghurter istedet ;)

Ja og så må Tine begynne å selge favorittsmakene våre hele året, selvsagt! ;)

Jeg vil gjerne ha kokos!

God ide med yoghurt-byttering, hehe. :-D

Siste setningen din er jeg også helt enig i.

hare1365380455
Skrevet

Kanskje det er ditt brev til Tine som gjorde at den nå finnes i firepakninger? ;)

Ja! Det er det nok helt sikkert. :)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha kokos!

God ide med yoghurt-byttering, hehe. :-D

Siste setningen din er jeg også helt enig i.

Ja det er det jeg sier - de må begynne å selge dem som seperate smaker!

For altså: jeg kjøper ikke multi-pakker med yoghurt der jeg vet at noe må kastes ... og kokosen klarer jeg ikke tvinge i meg engang...

Om du bor i en kommune nær meg, har vi en avtale ;)

candyqueen_83
Skrevet

Skulle ønske de hadde kokosyoghurten i 4.pk jeg. Den er skikkelig god

Gjest Calóni
Skrevet

Skulle ønske de hadde kokosyoghurten i 4.pk jeg. Den er skikkelig god

Uff, den syntes jeg var grusom. Men så hater jeg alt som har med kokos å gjøre også, da. Så det er kanskje ikke så rart ;)

Skrevet

Jeg fikk svar på mailen idag, de skrev:

"Hei amber sun.

Hyggelig at du besøkte oss på internett.

Vi setter stor pris på at du kontaktet oss med dine ønsker. Vi kan forstå

at det for noen ikke passer med 4- og 8 pack med forskjellige

smaksvarianter. Dette har vi tatt hensyn til ved å lansere nye varianter i

høst. Appelsin var den mest populære smaken i "Vinterens Favoritter", og

resultatet av det kom i september da vi lanserte TINE Yoghurt Appelsin 4

pack, i tillegg til TINE Yoghurt Vanilje 4pack, TINE Yoghurt Nyt

Blåbær/Bringbær 4 pack for å nevne noen. Din tilbakemelding er nyttig for

oss, og vil bli videreformidlet Merkevaresjef i TINE Markedskategorier,

samt vår avdeling for Forskning og Utvikling. Takk for at du kontaktet oss."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...