Gå til innhold

Billig 3liter-vaniljeis *bah*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en 3liter med vaniljeis av et sånt kjede-billig-merke før helgen, fordi den var billigere enn de andre 2litrene med is. Andre produkter av kjede-merkene er jo helt kurante og smaker like godt som de kjente merkene, syns jeg.

Men det ble en skuffelse, for den var så vannaktig og med lite smak. Ikke skikkelig issmak på den, ødela hele is-med-baileys-opplevelsen.

Trodde ikke det var så stor forskjell på ulike typer vanlig vaniljeis jeg, men her er det tydelig at de har tatt bort et eller annet for å få den billigere.

Heretter blir det den gode vaniljeisen når vi skal lage bananasplit med baileys. ;-)

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på is!

*rote rundt i fryser'n etter Dream-isen*

Skrevet

Sikkert first price, den er ikke god! Lar heller vær å spise is enn å spise den.. har kjøpt den EN gang, og aldri mer. :) Ellers kjøper jeg masse first price produkter, men is og pastasaus er ikke godt fra first price.

Skrevet

Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen...

hare1365380455
Skrevet

Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen...

First price har ellers mye bra. :)

hare1365380455
Skrevet

Hm, du kunne jo tatt den varianten du tok her en gang....;) (Uten is.)

Skrevet

De har helt sikkert ikke brukt noe fløte i isen, bare margarin. Blæh!!!

Skrevet

Helt klart first price ja...

Smakte den en gang, og aldri mer. Boksen gikk rett i vasken

Skrevet

De fleste First Price-varene er veldig gode, men isen kan de godt trekke fra markedet.

Skrevet

Firstprice?

Landlord. Men det er sikkert samme greia.

Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på is!

*rote rundt i fryser'n etter Dream-isen*

Is er kjempegodt. :-)

Skrevet

Sikkert first price, den er ikke god! Lar heller vær å spise is enn å spise den.. har kjøpt den EN gang, og aldri mer. :) Ellers kjøper jeg masse first price produkter, men is og pastasaus er ikke godt fra first price.

Landlord, men deter nok samme greia.

Skrevet

Landlord. Men det er sikkert samme greia.

Landlord er vel Remas billigmerke?

Skrevet

Ja, men andre varer i billigmerke-serier kan være bra.

Men - kommer til å holde meg unna isen fra det merket.

Skrevet

Hm, du kunne jo tatt den varianten du tok her en gang....;) (Uten is.)

Hehe, der sier du noe ja. Men da går jeg glipp av isen...men med den dårlige isen var nok den varianten du snakker om bedre.

;-P

Skrevet

De har helt sikkert ikke brukt noe fløte i isen, bare margarin. Blæh!!!

Margarin? Usj, da er det ikke rart den ble så vannaktig.

Skrevet

Helt klart first price ja...

Smakte den en gang, og aldri mer. Boksen gikk rett i vasken

Landlord, men den var nok laget etter samme lest som first price, da.

Skrevet

Landlord er vel Remas billigmerke?

Stemmer det.

Gjest Calóni
Skrevet

De fleste First Price-varene er veldig gode, men isen kan de godt trekke fra markedet.

Og "middagsrisen". Blæh!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...