amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Kjøpte en 3liter med vaniljeis av et sånt kjede-billig-merke før helgen, fordi den var billigere enn de andre 2litrene med is. Andre produkter av kjede-merkene er jo helt kurante og smaker like godt som de kjente merkene, syns jeg. Men det ble en skuffelse, for den var så vannaktig og med lite smak. Ikke skikkelig issmak på den, ødela hele is-med-baileys-opplevelsen. Trodde ikke det var så stor forskjell på ulike typer vanlig vaniljeis jeg, men her er det tydelig at de har tatt bort et eller annet for å få den billigere. Heretter blir det den gode vaniljeisen når vi skal lage bananasplit med baileys. ;-) 0 Siter
dolores83 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Åh, nå fikk jeg lyst på is! *rote rundt i fryser'n etter Dream-isen* 0 Siter
Spirello Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Sikkert first price, den er ikke god! Lar heller vær å spise is enn å spise den.. har kjøpt den EN gang, og aldri mer. Ellers kjøper jeg masse first price produkter, men is og pastasaus er ikke godt fra first price. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen... First price har ellers mye bra. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hm, du kunne jo tatt den varianten du tok her en gang.... (Uten is.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 De har helt sikkert ikke brukt noe fløte i isen, bare margarin. Blæh!!! 0 Siter
EllaJo Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Helt klart first price ja... Smakte den en gang, og aldri mer. Boksen gikk rett i vasken 0 Siter
Osiris Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen... De fleste First Price-varene er veldig gode, men isen kan de godt trekke fra markedet. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Firstprice? Landlord. Men det er sikkert samme greia. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Åh, nå fikk jeg lyst på is! *rote rundt i fryser'n etter Dream-isen* Is er kjempegodt. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Sikkert first price, den er ikke god! Lar heller vær å spise is enn å spise den.. har kjøpt den EN gang, og aldri mer. Ellers kjøper jeg masse first price produkter, men is og pastasaus er ikke godt fra first price. Landlord, men deter nok samme greia. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Landlord. Men det er sikkert samme greia. Landlord er vel Remas billigmerke? 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen... Ja, men andre varer i billigmerke-serier kan være bra. Men - kommer til å holde meg unna isen fra det merket. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Hm, du kunne jo tatt den varianten du tok her en gang.... (Uten is.) Hehe, der sier du noe ja. Men da går jeg glipp av isen...men med den dårlige isen var nok den varianten du snakker om bedre. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 De har helt sikkert ikke brukt noe fløte i isen, bare margarin. Blæh!!! Margarin? Usj, da er det ikke rart den ble så vannaktig. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Helt klart first price ja... Smakte den en gang, og aldri mer. Boksen gikk rett i vasken Landlord, men den var nok laget etter samme lest som first price, da. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Landlord er vel Remas billigmerke? Stemmer det. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 De fleste First Price-varene er veldig gode, men isen kan de godt trekke fra markedet. Og "middagsrisen". Blæh! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.