Angelica :o) Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Nå fikk jeg lyst på vaniljeis! Den gode så klart 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160314093' post='3330105] Nå fikk jeg lyst på vaniljeis! Den gode så klart Løp og kjøp. Brustad-bua e.l. ;-) (hviske: det ble god vaniljeis igår kveld, for samboeren var grei og gikk og kjøpe en ny, skikkelig is. Den gamle pælma jeg ut ;-P ) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Løp og kjøp. Brustad-bua e.l. ;-) (hviske: det ble god vaniljeis igår kveld, for samboeren var grei og gikk og kjøpe en ny, skikkelig is. Den gamle pælma jeg ut ;-P ) Er hjemme hos ho mor, så regne med det ligger noe i fryseren He he..ser for meg Amber kaste isboksen ut vinduet! 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160315118' post='3330128] Er hjemme hos ho mor, så regne med det ligger noe i fryseren He he..ser for meg Amber kaste isboksen ut vinduet! hahaha ;-D 0 Siter
Gjest MilleBilla Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen... NOe er helt okay å kjøpe billig, andre ting ikke fult så tilfredstillende. Det er i allefall min erfaring. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Margarin? Usj, da er det ikke rart den ble så vannaktig. Det er det de bruker i bl.a. GB-is fra Sverige. Veldig langt fra den kjempegode fløteisen til bl.a. Hennig Olsen og Diplom det ja! 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er forskjell på _vanilje_is og "is naturell"! Mange av de billige er i sistnevnte kategori - tror det kalles vanlije fordi isen har stått i samme rom som en åpen boks med vaniljesukker.... Det aller aller beste er is som nesten er gul av vanilje! *nam* 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til first-price-varer. Den billige prisen må jo gå utover noe med varen... Jeg synes mye fra First Price er overraskende bra. Men har ingen erfaring med isen, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.