Gå til innhold

Trippeldrapet... Jeg blir så forbanna!

Anbefalte innlegg

Gjest Eitrende
Skrevet

Jeg har absolutt ikke noe imot utlendinger. Men folk som, uansett rase, lyver så det renner av dem, gjør meg så irritert!

"I forbindelse med begravelsen, benyttet søstrenes lillebror Tahir Khan anledningen til å kritisere det norske helsevesenet. - Pappa har bodd i Norge i 30 år og betalt skatt hele tiden. Vi føler oss sviktet nå. Utlendinger har mer psykiske problemer enn nordmenn, men får ikke hjelp. Vi mistenktes bare vi ber om en sykemelding, la han til.

...15. desember i fjor fikk han tilbud om psykiatrisk innleggelse, men valgte å takke nei. Til psykiateren ble det hevdet at dette var en avgjørelse han hadde tatt i samråd med familien.

Han skal også ved andre anledninger ha følt seg presset til ikke å søke psykiatrisk hjelp. Men de gangene han gjorde det, hevdet han at familien ønsket at det skulle holdes hemmelig.

Det kommer fram i en rapport som Akershus universitetssykehus har lagt fram for Helsetilsynet i Oslo og Akershus".

Han har liksom ikke fått tilbud om hjelp?? Idioter.

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• Mary Poppins

25

• Goliath

7

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig jeg leste akkurat det samme selv nå og tenkte som deg. Idioter!

Gjest Vinteren
Skrevet

Dette utsagnet kommer fra en mann som har mistet tre søstre, og broren er siktet for drapet. Jeg synes det er forståelig at utsagn er motstridende i en situasjon som denne. De er i sjokk!

Derimot, kommer slike utsagn når de er kommet til hektene, er jeg helt enig med deg.

Skrevet

Bare nok en løgnaktig ansvarsfraskrivelse og forsøk på å flytte fokus.. Skulle vel ikke akkurat forundre så mye om det viser seg at disse folka visste om drapene på forhånd.

Gjest Vinteren
Skrevet

Bare nok en løgnaktig ansvarsfraskrivelse og forsøk på å flytte fokus.. Skulle vel ikke akkurat forundre så mye om det viser seg at disse folka visste om drapene på forhånd.

Herreminhatt! Snakk om forhåndsdømming. Ja, dette landet blir bare verre og verre, men jammen bidrar vi nordmenn med vårt.

"Idoiter" - produktivt!

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg blir også steike forbanna!! Jeg kan nesten ikke lese om den saken, så forbanna blir jeg!!!!!

Skrevet

Og hvis denne faren har bodd i Norge i 30 år, så burde han vel ha lært seg norsk også. Noe det virker som han ikke kan. Han snakket ihvertfall ikke norsk på TV da han ble intervjuet.

Skrevet

Enig med deg.

De burde pælmes ut, makan til idioter!

Skrevet

Enig med deg.

De burde pælmes ut, makan til idioter!

Hvem burde pælmes ut?

Broren forsøkte ved flere anlegninger å få ham tvangsinnlagt. Det er da ingen overraskelse at en psykotisk person ikke frivillig legger seg på asyl, enten han er norsk eller ei?

".................................."

Skrevet

Herreminhatt! Snakk om forhåndsdømming. Ja, dette landet blir bare verre og verre, men jammen bidrar vi nordmenn med vårt.

"Idoiter" - produktivt!

Morsk ville aldri gått med på noe annet enn det han har bestemt seg for, uansett hva som kom frem. Det at det er overhodet ingenting som tyder på at dette var et æresdrap og/eller planlagt av resten av famlien, er selvfølgelig ikke så viktig.

Det at broren skylder på helsevesenet, er selvfølgelig fordi de er pakkiser, ikke sant? Nordmenn skylder aldri på manglende hjelp fra helsevesenet i slike tilfeller, selvsagt.

Jeg blir kvalm av holdningene til folk i denne tråden. Det må da gå an å bruke innsiden av hodet _litt_, og spare kruttet og gallen til tilfeller hvor det faktisk har en relevans.

".........................................."

Skrevet

Hvis du hadde vært i samme situasjon, og følt at helsevesenet ikke hadde gjort så mye som du synes de burde ha gjort - uavhengig av hva som faktisk var tilfellet - ville du også vært en idiot som sa dette, noen dager etter at du kom hjem og fant søstrene dine drept med pistol og øks? Er du virkelig ikke i stand til å se dette som en naturlig reaksjon? Er du virkelig ikke i stand til å se at å reagere slikt er nøyaktig like vanlig for nordmenn, svensker og tyskere, som for pakistanere?

"....................................."

Skrevet

"Idoiter" - produktivt!

Det er flere venninner av de drepte som har mer enn antydet at de tror det kan dreie seg om et æresdrap.

Har ikke skrevet at jeg vet dette er æresdrap, men at det ikke skulle forundre meg, og hvorfor i all verden skulle det gjøre det?

Uttalelsene fra Sykehuset om hvilken hjelp denne mannen har blitt tilbudt beviser at famlien ljuger, og det teller 100 ganger tyngre en fra en folkegruppe som nærmest daglig beviser sin lempfeldige omgang med alt som lukter av sannhet

Skrevet

Morsk ville aldri gått med på noe annet enn det han har bestemt seg for, uansett hva som kom frem. Det at det er overhodet ingenting som tyder på at dette var et æresdrap og/eller planlagt av resten av famlien, er selvfølgelig ikke så viktig.

Det at broren skylder på helsevesenet, er selvfølgelig fordi de er pakkiser, ikke sant? Nordmenn skylder aldri på manglende hjelp fra helsevesenet i slike tilfeller, selvsagt.

Jeg blir kvalm av holdningene til folk i denne tråden. Det må da gå an å bruke innsiden av hodet _litt_, og spare kruttet og gallen til tilfeller hvor det faktisk har en relevans.

"Nordmenn skylder aldri på manglende hjelp fra helsevesenet i slike tilfeller, selvsagt."

Slike tilfeller? Gi meg et eksempel der en nordmann har gjort noe liknende.

Skrevet

Hvis du hadde vært i samme situasjon, og følt at helsevesenet ikke hadde gjort så mye som du synes de burde ha gjort - uavhengig av hva som faktisk var tilfellet - ville du også vært en idiot som sa dette, noen dager etter at du kom hjem og fant søstrene dine drept med pistol og øks? Er du virkelig ikke i stand til å se dette som en naturlig reaksjon? Er du virkelig ikke i stand til å se at å reagere slikt er nøyaktig like vanlig for nordmenn, svensker og tyskere, som for pakistanere?

"...15. desember i fjor fikk han tilbud om psykiatrisk innleggelse, men valgte å takke nei."

Hva mere mener du helsevesenet skal gjøre? Tvangsinnlegges???

Skrevet

Tvangsinnlegge mener jeg

Skrevet

"Nordmenn skylder aldri på manglende hjelp fra helsevesenet i slike tilfeller, selvsagt."

Slike tilfeller? Gi meg et eksempel der en nordmann har gjort noe liknende.

"Slike tilfeller? Gi meg et eksempel der en nordmann har gjort noe liknende."

Drept noen i psykose? Du er ikke seriøs nå, håper jeg? Påstår du i fullt alvor at en nordmann aldri har drept noen i en psykisk ustabil tilstand?

Skrevet

"...15. desember i fjor fikk han tilbud om psykiatrisk innleggelse, men valgte å takke nei."

Hva mere mener du helsevesenet skal gjøre? Tvangsinnlegges???

"Hva mere mener du helsevesenet skal gjøre? Tvangsinnlegges???"

Unnskyld, Mary, men gjør du deg dum med vilje nå? Overrasker det deg at en psykotisk person sier nei til frivillig innleggelse? Hva tror du det å være psykotisk innebærer, egentlig?

Og _selvfølgelig_ skal en person tvangsinnlegges hvis han er psykotisk OG farlig/voldelig. Som du vet, så er en av fakta i denne saken at broren hans forsøkte å få ham tvangsinnlagt, uten hell.

"......................................."

Skrevet

"Slike tilfeller? Gi meg et eksempel der en nordmann har gjort noe liknende."

Drept noen i psykose? Du er ikke seriøs nå, håper jeg? Påstår du i fullt alvor at en nordmann aldri har drept noen i en psykisk ustabil tilstand?

Duh..er det bevist at han var i psykose??

Noen gang er folk (som deg akkurat nå) så jævla naive at det er flaut!

Skrevet

"Hva mere mener du helsevesenet skal gjøre? Tvangsinnlegges???"

Unnskyld, Mary, men gjør du deg dum med vilje nå? Overrasker det deg at en psykotisk person sier nei til frivillig innleggelse? Hva tror du det å være psykotisk innebærer, egentlig?

Og _selvfølgelig_ skal en person tvangsinnlegges hvis han er psykotisk OG farlig/voldelig. Som du vet, så er en av fakta i denne saken at broren hans forsøkte å få ham tvangsinnlagt, uten hell.

"......................................."

"Unnskyld, Mary, men gjør du deg dum med vilje nå? Overrasker det deg at en psykotisk person sier nei til frivillig innleggelse? Hva tror du det å være psykotisk innebærer, egentlig?"

Nei jeg gjør meg ikke dum! Men det skal ganske mye til for å tvangsinnlegges, og så lenge det ikke er noe grunnlag for det så blir man heller ikke tvangsinnlagt (logisk nok!)

"Og _selvfølgelig_ skal en person tvangsinnlegges hvis han er psykotisk OG farlig/voldelig. Som du vet, så er en av fakta i denne saken at broren hans forsøkte å få ham tvangsinnlagt, uten hell."

Jasså?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133455

Skrevet

Duh..er det bevist at han var i psykose??

Noen gang er folk (som deg akkurat nå) så jævla naive at det er flaut!

"Noen gang er folk (som deg akkurat nå) så jævla naive at det er flaut! "

Helt enig med deg her, MP. Det er måte på hvor naive vi skal være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...