Gå til innhold

Trippeldrapet... Jeg blir så forbanna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh-heh....meld deg ut, du. Jeg har svart på, og tilbakevist hver og en av de fjollete oppgulpene dine.

"......................................."

Jeg må bare si en ting til, og det er at hvis du tror at du vet mer om det muslimske miljøet enn meg så tar du så til de grader feil! Jeg er født og oppvokst i et muslimsk land jeg og bodd der i veldig mange år, så det muslimske miljøet kjenner jeg rimelig godt til!

Og nei, jeg kan ikke se at du har tilbakevist noen av påstandene mine, faktisk ser jeg det som helt omvendt.

det var siste ordet!

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• Mary Poppins

25

• Goliath

7

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Ja? Hva prøver du å bevise med den linken der? At han ikke ble tvangsinnlagt, og at det ikke ble noen "paragraf" på ham? Det vet vi jo.!"

Hva jeg prøver å si med den linken? Du skrev jo istad at broren har forsøkt å få han innlagt flere ganger (eller har jeg lest feil?) Og den linken sa noe helt annet.

"Vel. Han gikk på anti-psykotika. Synes ikke du det er et bevis på at vedkommende var psykotisk? Og når en psykotisk person begår en slik handling, hva er sannsynligheten for at vedkommende _ikke_ er psykotisk der og da?"

Link? Jeg har faktisk ikke lest at han går på anti-psyktoika. Jada det står at han gikk til en psykiater, men herregud det gjør mange uten at det gir dem en unnskyldning for å drepe!

"Noen gang er folk (som deg akkurat nå) så jævla naive at det er flaut!

Jasså? Og det baserer du på hva? Æresdrap var det første jeg tenkte når dette skjedde. Men: Kjenner du noe til saken, og til miljøet i det hele tatt? Selvfølgelig gjør du ikke det. Jeg gjør det."

Hvilket miljø? Det muslimske miljøet?

"Steike, du gjør en dårlig figur nå, Mary. Jeg hadde ikke forventet slikt av deg, for å være ærlig. Maken til fordømmelse og blindhet, og total motvilje til å se at du har overhodet ikke peiling på hva du kommer med slike graverende påstander om. Flaut? Ja, det synes jeg det er. Jeg blir flau på dine vegne."

Og når du kommer med slik personangrep så mister du all seriøsitet. Dette har du blitt kritisert for her inne så utrolig mange ganger, gjør noe med det!

"Og å påstå at _jeg_ er naiv når det gjelder spørsmål om innvandring og vold, er så dumt at det faller på sin egen urimelighet."

Selvfølgelig, for du vet jo "alltid" best!

"Link? Jeg har faktisk ikke lest at han går på anti-psyktoika. Jada det står at han gikk til en psykiater, men herregud det gjør mange uten at det gir dem en unnskyldning for å drepe!"

Du har ikke fått med deg et minimum som kreves for å kunne diskutere saken, og det blir direkte flaut, Mary. Men bare syt om personangrep du - det er faktisk det beste du har kommet med i denne tråden.

"Hvilket miljø? Det muslimske miljøet?"

Det finnes ikke noe "muslimsk miljø", MP. Det at du ikke vet noe så grunnleggende som dette, gjør at det er umulig å ta deg seriøst i denne sammenhengen. Det finnes flere pakistanske miljøer. Det finnes flere vietnamesiske miljøer. Det finnes ikke noe "muslimsk miljø".

"Og når du kommer med slik personangrep så mister du all seriøsitet. Dette har du blitt kritisert for her inne så utrolig mange ganger, gjør noe med det!"

*Ler* Er det "personangrep" å kalle oppgulpet ditt dumt, og å påpeke at du er så fordømmende og kunnskapsløst i det du skriver at det hele blir nesten ufattelig tragisk? I såfall driver jeg personangrep mot deg. Men du later jaggu ikke til å være i stand til å diskutere sak i det hele tatt selv - ikke én av dine påstander har du backet opp, og du nekter å svare på spørsmål.

"Selvfølgelig, for du vet jo "alltid" best!"

Og det var saklig, synes du? Som et svar på at jeg er alt annet enn naiv i slike saker som dette? Flaut, MP, flaut og skuffende.

"......................................"

Skrevet

Det verste jeg vet er å bli tillagt en haug med påstander jeg aldri har kommet med. Han sier jeg gjetter, men jeg har faktisk ikke nevnt æresdrap et_eneste_sted en gang. Det er han som så hardnakket påstår at mannen var psykotisk i gjerningsøyeblikket.

Helt ærlig, jeg bryr meg egentlig ikke om dette er ære, psykose eller hva faen som er grunnen til at han drepte. Poenget er at 3 søstre er drept her, og det finnes ikke det fnugg synd på han. Og hvis helsevesenet er så dårlig i Norge så hadde det vel vært mye bedre å flytte tilbake til Pakistan. Eller er kanskje ikke helsevesenet så veldig bra der heller?

"Poenget er at 3 søstre er drept her, og det finnes ikke det fnugg synd på han."

Hvem har sagt noe slikt? Henvisning? Det er i ditt hode, MP, ikke noe annet sted.

"Og hvis helsevesenet er så dårlig i Norge så hadde det vel vært mye bedre å flytte tilbake til Pakistan."

Slike uttalelser som det der er så barnslige at det er nesten litt trist.

"....................................."

Skrevet

Hadde det vært min bror som drepte mine 3 søstre så hadde jeg søren meg håpet han ble buret inne for livstid, jeg hadde IALLEFALL ikke forsvart han! Hvorfor? For et sånt drap kan ikke forsvares!

Fy faen, _der_ forsvant siste dråpe av intelligens fra deg. "Sånn hadde jeg reagert hvis noe sånt hadde skjedd, for jeg har virkelig mulighet til å vite noe som helst om hvordan et ville ha vært". Javisst. Vet du hva? Du er faktisk av samme kaliber som morsk og resten av trekløveret her, både mht. fantastisk arroganse og minimalt med innsikt, og utrolig kunnskapsløse og rett ut barnslige uttalelser.

Skrevet

"Poenget er at 3 søstre er drept her, og det finnes ikke det fnugg synd på han."

Hvem har sagt noe slikt? Henvisning? Det er i ditt hode, MP, ikke noe annet sted.

"Og hvis helsevesenet er så dårlig i Norge så hadde det vel vært mye bedre å flytte tilbake til Pakistan."

Slike uttalelser som det der er så barnslige at det er nesten litt trist.

"....................................."

"Poenget er at 3 søstre er drept her, og det finnes ikke det fnugg synd på han.

"Hvem har sagt noe slikt? Henvisning? Det er i ditt hode, MP, ikke noe annet sted."

Henvisning til hva? At det ikke er synd på ham? Haha! Jeg synes nå det er direkte flaut at du kan sitte der å forsvare han! Herregud what is the world coming to...

Du sier at det jeg skriver er skuffende? Vel, i like måte Prozak!

Og forresten, du sier at det ikke er et muslimsk miljø, så hva pokker mente du med at du kjenner miljøet da? hvilket miljø er det du liksom kjenner til?

Skrevet

Fy faen, _der_ forsvant siste dråpe av intelligens fra deg. "Sånn hadde jeg reagert hvis noe sånt hadde skjedd, for jeg har virkelig mulighet til å vite noe som helst om hvordan et ville ha vært". Javisst. Vet du hva? Du er faktisk av samme kaliber som morsk og resten av trekløveret her, både mht. fantastisk arroganse og minimalt med innsikt, og utrolig kunnskapsløse og rett ut barnslige uttalelser.

Det er helt greit det for jeg er som regel enig med Morsk Gripp og Goliath jeg!

Skrevet

*LOL* Bra svart.

-------------------------

Tenk og være frekk nok å snakke om andres angivelige kunnskapsløshet når han i fullt alvor hevder at dersom man tar antipsykotisk medisn så er man automatisk psykotisk!Tydelig at han ikke engang begriper et så enklet ord som "anti" og dermed kan man vel heller ikke forvente så mye.

Skrevet

"Poenget er at 3 søstre er drept her, og det finnes ikke det fnugg synd på han.

"Hvem har sagt noe slikt? Henvisning? Det er i ditt hode, MP, ikke noe annet sted."

Henvisning til hva? At det ikke er synd på ham? Haha! Jeg synes nå det er direkte flaut at du kan sitte der å forsvare han! Herregud what is the world coming to...

Du sier at det jeg skriver er skuffende? Vel, i like måte Prozak!

Og forresten, du sier at det ikke er et muslimsk miljø, så hva pokker mente du med at du kjenner miljøet da? hvilket miljø er det du liksom kjenner til?

"Henvisning til hva? At det ikke er synd på ham? Haha! Jeg synes nå det er direkte flaut at du kan sitte der å forsvare han! Herregud what is the world coming to..."

Herregud...og du synes det er rart at jeg kaller deg dum? Det er vel åpenbart at jeg ber deg henvise til hvor noen som helst har sagt at det er synd på fyren. Det samme gjelder hvor jeg liksom skal ha forsvart ham. Prøv igjen, hvis du tør. Det sikreste er nok å holde kjeft, tror jeg. Det du gjør nå er å lyve med fullt overlegg, og det er faktisk lit drøyt.

"Og forresten, du sier at det ikke er et muslimsk miljø, så hva pokker mente du med at du kjenner miljøet da? hvilket miljø er det du liksom kjenner til?"

Flere ganger har jeg skrevet nå at det finnes pakistanske miljøer (og mange andre innvandrermiljøer). Er du blind? Har du tungt for å lese?

"........................................"

Skrevet

Da er det jaggu ikke mye å hente, gitt.

Med mindre du vil dokumentere noen av løgnene du kommer med her, om hva jeg eller andre skal ha sagt? På samme måte som de fire klovnene, så regner jeg selvfølgelig ikke med at du gjør det.

Å komme med en opplysning om at du er født og oppvokst i et muslimsk land gjør deg så tragisk at det er helt ufattelig. Det er ingen unnskyldning for å være så kunnskapsløs som du fremstår.

Skrevet

*LOL* Bra svart.

-------------------------

Tenk og være frekk nok å snakke om andres angivelige kunnskapsløshet når han i fullt alvor hevder at dersom man tar antipsykotisk medisn så er man automatisk psykotisk!Tydelig at han ikke engang begriper et så enklet ord som "anti" og dermed kan man vel heller ikke forvente så mye.

Hehe nettopp!! Good point!

Skrevet

"Henvisning til hva? At det ikke er synd på ham? Haha! Jeg synes nå det er direkte flaut at du kan sitte der å forsvare han! Herregud what is the world coming to..."

Herregud...og du synes det er rart at jeg kaller deg dum? Det er vel åpenbart at jeg ber deg henvise til hvor noen som helst har sagt at det er synd på fyren. Det samme gjelder hvor jeg liksom skal ha forsvart ham. Prøv igjen, hvis du tør. Det sikreste er nok å holde kjeft, tror jeg. Det du gjør nå er å lyve med fullt overlegg, og det er faktisk lit drøyt.

"Og forresten, du sier at det ikke er et muslimsk miljø, så hva pokker mente du med at du kjenner miljøet da? hvilket miljø er det du liksom kjenner til?"

Flere ganger har jeg skrevet nå at det finnes pakistanske miljøer (og mange andre innvandrermiljøer). Er du blind? Har du tungt for å lese?

Spar deg Prozak! Du vet veldig godt at jeg ikke har tungt for å lese, men nei jeg kan ikke huske at du har skrevet "det pakistanske miljøet." Nå kan jeg bare opplyse om at de fleste pakistanere er også muslimer men (forhåpentligvis) vet du såpass.

Nei prozak, her har du skuffet meg i måten du diskuterer på. "Jeg er smart og du er dum" er faktisk ikke et argument. Du mangler så til de grader selvinnsikt noen ganger at det er faktisk noe merkelig. Når du får så mye kritikk for måten du diskuterer på burde det faktisk gå opp et lys snart.

Skrevet

Da er det jaggu ikke mye å hente, gitt.

Med mindre du vil dokumentere noen av løgnene du kommer med her, om hva jeg eller andre skal ha sagt? På samme måte som de fire klovnene, så regner jeg selvfølgelig ikke med at du gjør det.

Å komme med en opplysning om at du er født og oppvokst i et muslimsk land gjør deg så tragisk at det er helt ufattelig. Det er ingen unnskyldning for å være så kunnskapsløs som du fremstår.

Jaha og hvor har jeg vært kunnskapsløs?

Skrevet

Spar deg Prozak! Du vet veldig godt at jeg ikke har tungt for å lese, men nei jeg kan ikke huske at du har skrevet "det pakistanske miljøet." Nå kan jeg bare opplyse om at de fleste pakistanere er også muslimer men (forhåpentligvis) vet du såpass.

Nei prozak, her har du skuffet meg i måten du diskuterer på. "Jeg er smart og du er dum" er faktisk ikke et argument. Du mangler så til de grader selvinnsikt noen ganger at det er faktisk noe merkelig. Når du får så mye kritikk for måten du diskuterer på burde det faktisk gå opp et lys snart.

Jeg er faktisk ikke interessert i hva du mener om meg, MP. Det som er poenget her er at du lyver, og at du kommer med uttalelser og påstander du ikke har et snev av belegg for. Jeg oppfordret deg til å vise hvor jeg eller andre har sagt disse tingeng du anklager oss for, men jeg regner med at du heller vil ignorere det?

Skrevet

Jeg er faktisk ikke interessert i hva du mener om meg, MP. Det som er poenget her er at du lyver, og at du kommer med uttalelser og påstander du ikke har et snev av belegg for. Jeg oppfordret deg til å vise hvor jeg eller andre har sagt disse tingeng du anklager oss for, men jeg regner med at du heller vil ignorere det?

"Jeg oppfordret deg til å vise hvor jeg eller andre har sagt disse tingeng du anklager oss for, men jeg regner med at du heller vil ignorere det?"

Og hva er det jeg anklager dere for? Og hvor har jeg løyet?

Skrevet

Jaha og hvor har jeg vært kunnskapsløs?

"Det muslimske miljøet"

"Påstander om at jeg og andre forsvarer drapsmannen her, og at noen forsøker å unnskylde handlingen"

"Påstander om at noen mener det er synd på drapsmannen"

"Du visste ikke obligatoriske detaljer om saken, som f.eks at drapsmannen har gått på antipsykotika i et år før han begikk drapene"

Skal jeg fortsette? Det hjelper jo ikke, for hver gang jeg viser deg noe du ikke har fått med deg, så svarer du med å syte om personangrep, og kommer med nye påstander som ikke holder mål.

Og spar meg for at jeg skal ha påstått noe om "bevis" ut i fra medisineringen til drapsmannen. Du vet utmerket godt hva jeg skrev, siden du etter utsagn ikke har tungt for å lese (selv om det er vanskelig å se nettopp det ut i fra det du skriver).

Det er helt greit å være uenig, og selv ekstremister som firkløveret - og åpenbart deg også - har rett til å tro det de tror. Men det bør være helt umulig å forsøke å lyve gjentatte ganger om hva den du diskuterer har sagt - i samme tråd.

Du har ikke sagt noe som helst her som vitner om at du har det minste begrep om hverken utenlandske miljøer, psykiatri, eller noe annet, eller har evnen til å samle det som finnes av opplysninger før du inntar bastante og ekstreme standpunkter.

Og før du forsøker å kaste ballen tilbake - jeg har _ikke_ bastante standpunkter i den saken her, annet enn at jeg kritiserer idiotiske uttalelser og bastante holdninger som bl.a du forfekter.

Skrevet

"Det muslimske miljøet"

"Påstander om at jeg og andre forsvarer drapsmannen her, og at noen forsøker å unnskylde handlingen"

"Du visste ikke obligatoriske detaljer om saken, som f.eks at drapsmannen har gått på antipsykotika i et år før han begikk drapene"

Skal jeg fortsette? Det hjelper jo ikke, for hver gang jeg viser deg noe du ikke har fått med deg, så svarer du med å syte om personangrep, og kommer med nye påstander som ikke holder mål.

Og spar meg for at jeg skal ha påstått noe om "bevis" ut i fra medisineringen til drapsmannen. Du vet utmerket godt hva jeg skrev, siden du etter utsagn ikke har tungt for å lese (selv om det er vanskelig å se nettopp det ut i fra det du skriver).

Det er helt greit å være uenig, og selv ekstremister som firkløveret - og åpenbart deg også - har rett til å tro det de tror. Men det bør være helt umulig å forsøke å lyve gjentatte ganger om hva den du diskuterer har sagt - i samme tråd.

Du har ikke sagt noe som helst her som vitner om at du har det minste begrep om hverken utenlandske miljøer, psykiatri, eller noe annet, eller har evnen til å samle det som finnes av opplysninger før du inntar bastante og ekstreme standpunkter.

Og før du forsøker å kaste ballen tilbake - jeg har _ikke_ bastante standpunkter i den saken her, annet enn at jeg kritiserer idiotiske uttalelser og bastante holdninger som bl.a du forfekter.

Hehe jeg synes ikke du kom opp med så mye her jeg da men..

"Det muslimske miljøet"

Jeg trodde det var det_du_siktet til da du skrev miljøet, for i det gjeldende innlegget skrev du faktisk bare "miljøet."

Du går veldig til angrep på meg når jeg sier at det norske helevesenet ikke kan tillegges skylden her, så det er kanskje ikke så rart at jeg tolker det som at du forsvarer han.

Dette blir det samme som den påstanden over.

Jeg visste veldig godt at han har gått til psykiatrer men jeg har ikke fått med meg akkurat_den_opplysningen nei. Men kan du gi meg link til det?

Men nå skal jeg komme med dine løgn her:

Du sier ”Som du vet, så er en av fakta i denne saken at broren hans forsøkte å få ham tvangsinnlagt, uten hell.”

Det stemte jo faktisk ikke og der gav jeg deg til og med en link som motsa akkurat det! Så da vet du kanskje like ”lite” om saken som det jeg gjør?

Du skriver over her; Æresdrap? Det er en ganske lite intelligent påstand”

Vi kan faktisk ikke utelukke at dette ikke er et æresdrap så det du sier der stemmer ikke.

Du skriver: ”Æresdrap var det første jeg tenkte når dette skjedde. Men: Kjenner du noe til saken, og til miljøet i det hele tatt? Selvfølgelig gjør du ikke det. Jeg gjør det.”

Jaha? Og hvorfor tror du at du vet mere om det enn meg. Vi har ikke diskutert det pakistanske miljøet her så du aner ikke hva jeg kan om det. Igjen er det bare løgn.

”Maken til fordømmelse og blindhet, og total motvilje til å se at du har overhodet ikke peiling på hva du kommer med slike graverende påstander om.”

Hva er det jeg fordømmer? Jo jeg fordømmer handlingen til den drapssiktede, gjør ikke du det? Jeg kritiserer broren som nå legger skylden på det norske helsevesenet! Det må jeg da få lov til?

Skrevet

Hehe jeg synes ikke du kom opp med så mye her jeg da men..

"Det muslimske miljøet"

Jeg trodde det var det_du_siktet til da du skrev miljøet, for i det gjeldende innlegget skrev du faktisk bare "miljøet."

Du går veldig til angrep på meg når jeg sier at det norske helevesenet ikke kan tillegges skylden her, så det er kanskje ikke så rart at jeg tolker det som at du forsvarer han.

Dette blir det samme som den påstanden over.

Jeg visste veldig godt at han har gått til psykiatrer men jeg har ikke fått med meg akkurat_den_opplysningen nei. Men kan du gi meg link til det?

Men nå skal jeg komme med dine løgn her:

Du sier ”Som du vet, så er en av fakta i denne saken at broren hans forsøkte å få ham tvangsinnlagt, uten hell.”

Det stemte jo faktisk ikke og der gav jeg deg til og med en link som motsa akkurat det! Så da vet du kanskje like ”lite” om saken som det jeg gjør?

Du skriver over her; Æresdrap? Det er en ganske lite intelligent påstand”

Vi kan faktisk ikke utelukke at dette ikke er et æresdrap så det du sier der stemmer ikke.

Du skriver: ”Æresdrap var det første jeg tenkte når dette skjedde. Men: Kjenner du noe til saken, og til miljøet i det hele tatt? Selvfølgelig gjør du ikke det. Jeg gjør det.”

Jaha? Og hvorfor tror du at du vet mere om det enn meg. Vi har ikke diskutert det pakistanske miljøet her så du aner ikke hva jeg kan om det. Igjen er det bare løgn.

”Maken til fordømmelse og blindhet, og total motvilje til å se at du har overhodet ikke peiling på hva du kommer med slike graverende påstander om.”

Hva er det jeg fordømmer? Jo jeg fordømmer handlingen til den drapssiktede, gjør ikke du det? Jeg kritiserer broren som nå legger skylden på det norske helsevesenet! Det må jeg da få lov til?

"Jeg trodde det var det_du_siktet til da du skrev miljøet, for i det gjeldende innlegget skrev du faktisk bare "miljøet.""

Men det finnes ikke noe "det muslimske miljøet". Og det har jeg jo påpekt flere ganger. Litt rart om jeg skulle henvise til noe som ikke finnes, vel? Det finnes mange muslimer, og de aller fleste tilhører et eller annet miljø. Men det er ikke noe miljø som kun er basert på at medlemmene er muslimer.

"Du går veldig til angrep på meg når jeg sier at det norske helevesenet ikke kan tillegges skylden her,"

Gjør jeg det? Det er ikke heller det at du roper om hvor idiot familien er som skylder på helsevesenet, midt oppe i en blanding av sjokk og sorg over å det som har skjedd? Det er det jeg reagerer på. Og halvpåstanden din om at det hadde ihvertfall ikke noen nordmenn gjort, og _ihvertfall_ ikke du. Hverken du eller jeg kan forestille oss hvordan noe slikt oppleves, og det er direkte barnslig å påstå med sikkerhet at en selv ville reagert slik eller slik.

Videre går du langt i å antyde at vedkommende ikke gjorde dette fordi han var forstyrret, men at det var et æresdrap. Det er ganske fresht, all den tid det faktisk er så godt som ingenting som støtter en slik påstand. Det må du lese litt om, når du sier at du ikke har lest enkelte viktige fakta om saken.

"så det er kanskje ikke så rart at jeg tolker det som at du forsvarer han."

Jo, det er det. Jeg har aldri sagt at en sinnsforstyrrelse skal gjøre at noen unnskyldes for drap, at det er synd på dem e.l. Dette påstår du flere ganger at jeg og andre har sagt, ennå det ikke er tilfellet. Det må du vel skjønne at jeg kaller ren løgn?

Akkurat som at israelekstremister (du er vel på linje med firkløveret der også, kanskje?) kaller alle som kritiserer israel for jødehatere, så anklager du meg nå for å forsvare "utlendinger" som dreper med at de er psyke. Det er ganske åpenbart at jeg ikke har forsvart noen som helst, men at jeg er opptatt av at påstander om æresdrap o.l. som det ikke finnes indikasjoner og/eller dokuentasjon på, er ganske dårlig fremtreden i saken.

"Jeg visste veldig godt at han har gått til psykiatrer men jeg har ikke fått med meg akkurat_den_opplysningen nei. Men kan du gi meg link til det?"

Nei, jeg sitter da ikke med lagrede linker av gamle avisartikler. Men tro meg - det er et sentralt poeng, og velkjent blant alle jeg har diskutert dette med - både nordmenn og pakistanere, kristne og muslimer.

"Det stemte jo faktisk ikke og der gav jeg deg til og med en link som motsa akkurat det! Så da vet du kanskje like ”lite” om saken som det jeg gjør?"

Vis meg den linken igjen, er du snill. Det er mulig jeg skummet for raskt gjennom den, men jeg så ikke noe som motbeviste det at broren hadde forsøkt dette i løpet av året som har gått.

"Vi kan faktisk ikke utelukke at dette ikke er et æresdrap så det du sier der stemmer ikke."

Vi kan ikke utelukke noenting. Men vi kan se på det som finnes av opplysninger, og se at det er forsvinnende lite som taler for det. Drapsmannen var en dominant dritt - det vet jeg for et faktum. Men han hjalp søsteren til å skille seg fra drittsekken hun var gift med. Den yngste søsteren var 13 år gammel, og faktisk ikke gammel nok til at hun kunne ha gjort noe æreløst.

"Jaha? Og hvorfor tror du at du vet mere om det enn meg. Vi har ikke diskutert det pakistanske miljøet her så du aner ikke hva jeg kan om det. Igjen er det bare løgn."

Nei, jeg er ganske sikker på at du vet så godt som ingenting om det, og ikke kjenner til det. Du må gjerne motbevise det, men jeg tviler på at du er i stand til det.

"Hva er det jeg fordømmer? Jo jeg fordømmer handlingen til den drapssiktede, gjør ikke du det?"

Alle gjør det. Ingen gir hverken norge eller helsevesenet skylden for dette.

"Jeg kritiserer broren som nå legger skylden på det norske helsevesenet! Det må jeg da få lov til?"

Dette har jeg svart på over.

Skrevet

Ja? Hva prøver du å bevise med den linken der? At han ikke ble tvangsinnlagt, og at det ikke ble noen "paragraf" på ham? Det vet vi jo.

"Duh..er det bevist at han var i psykose??"

Vel. Han gikk på anti-psykotika. Synes ikke du det er et bevis på at vedkommende var psykotisk? Og når en psykotisk person begår en slik handling, hva er sannsynligheten for at vedkommende _ikke_ er psykotisk der og da?

"Noen gang er folk (som deg akkurat nå) så jævla naive at det er flaut!"

Jasså? Og det baserer du på hva? Æresdrap var det første jeg tenkte når dette skjedde. Men: Kjenner du noe til saken, og til miljøet i det hele tatt? Selvfølgelig gjør du ikke det. Jeg gjør det.

Steike, du gjør en dårlig figur nå, Mary. Jeg hadde ikke forventet slikt av deg, for å være ærlig. Maken til fordømmelse og blindhet, og total motvilje til å se at du har overhodet ikke peiling på hva du kommer med slike graverende påstander om. Flaut? Ja, det synes jeg det er. Jeg blir flau på dine vegne.

Og å påstå at _jeg_ er naiv når det gjelder spørsmål om innvandring og vold, er så dumt at det faller på sin egen urimelighet. Jeg er vel en av de første til å påpeke at vi må kunne kalle en spade for en spade, og slutte å relativisere.

Som vanlig så tror jeg det er ganske mange med meg som blir flaue på dine vegne her Prozak.

Nå har jeg lest flere tråder her i dag, der du også har vært involvert - og UTEN unntak så benytter du en hver anledning til å angripe personen og ikke meningene/saken.

Kanskje det er du som burde vært tvangsinnlagt?

Skrevet

Du begynner kanskje å få forståelse for Morsk, Gripps og mine (med flere)'s etterhvert ganske mange og harde kommentarer til denne personens væremåte her på DOL nå?

:-)

Han er ganske utrolig....

Skrevet

:-)

Du får ta det humoristisk.

Da blir det ganske så mye å le av her...he-he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...