thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 min kjære lille skjønne sony ericsson mobil .. hoppet ut av hendene mine og havnet i badekaret. *i dyp sorg* 0 Siter
edlih Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Og min kjære sønn sin mobil har akkurat vært en tur i vaskemaskinen. Vi venter nå i spenning om den vil virke når den er tørket. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Kondolerer! Måtte du finne styrke i disse harde dager. Vet hvordan du har det, trodde min hvite perle var druknet t helt døgn, før jeg fant ut at den bare hadde hatt en festlig natt på båten. *klemmer litt ekstra på min* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Og min kjære sønn sin mobil har akkurat vært en tur i vaskemaskinen. Vi venter nå i spenning om den vil virke når den er tørket. det er til å få angst av altså... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Kondolerer! Måtte du finne styrke i disse harde dager. Vet hvordan du har det, trodde min hvite perle var druknet t helt døgn, før jeg fant ut at den bare hadde hatt en festlig natt på båten. *klemmer litt ekstra på min* takk!! har pariserdamen kommet vel hjem? 0 Siter
Gjest skal Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 takk!! har pariserdamen kommet vel hjem? Det er hun. Ganske omtumlet og stritter litt imot Hverdagen, men.. Mange gode minner! Og feen? 0 Siter
Gjest kaffedama Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Den syntes vel den trengte et bad. Er mye basiller den må finne seg i å bli påprakket:-) Den ville vel unngå en heftig forkjølelse tenker jeg! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Den syntes vel den trengte et bad. Er mye basiller den må finne seg i å bli påprakket:-) Den ville vel unngå en heftig forkjølelse tenker jeg! mulig du har rett i det der... :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Det er hun. Ganske omtumlet og stritter litt imot Hverdagen, men.. Mange gode minner! Og feen? burde legges inn 14 dagers lovfestet rehabilitering etter slike ferier.. heksa har det rimelig bra, forkjølet men har funnet ut at det er sprit i solhatten(!). 0 Siter
Gjest skal Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 burde legges inn 14 dagers lovfestet rehabilitering etter slike ferier.. heksa har det rimelig bra, forkjølet men har funnet ut at det er sprit i solhatten(!). Ups.. Blir man både frisk og glad da?? *danser den beryktede antivirusdansen og skvetter litt vievann i krokene* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Ups.. Blir man både frisk og glad da?? *danser den beryktede antivirusdansen og skvetter litt vievann i krokene* nja, om man blander den ut enda litt til så :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Den var skitten og trengte et bad. De fleste pleier å bade i toalettet. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Den var skitten og trengte et bad. De fleste pleier å bade i toalettet. det er sant... min hadde i det minste stil! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160314005' post='3330104] Kondolerer takk, det varmet! føler meg helt satt tilbake i steinalderen uten mobil.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 takk, det varmet! føler meg helt satt tilbake i steinalderen uten mobil.. Jeg får helt klaus uten mobil! He he *Sende blomster til begravelsen* 0 Siter
frosken Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg synes det var ufint av din lille å gjøre noe sånt! Prøvde pc-en din muligens å hoppe etter, sånn sympatihandling ? Det er viktig å bruke tid på sorgeprosessen, samt å planlegge en god begravelsessermoni. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Vi hadde en makan en som hoppa til sjø. Etter tørking i deler virket den igjen! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Vi hadde en makan en som hoppa til sjø. Etter tørking i deler virket den igjen! min er livløs. brukte du mun til munn metoden? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Jeg synes det var ufint av din lille å gjøre noe sånt! Prøvde pc-en din muligens å hoppe etter, sånn sympatihandling ? Det er viktig å bruke tid på sorgeprosessen, samt å planlegge en god begravelsessermoni. nei, den har jeg bindt godt fast med ledninger og lim. det verste er.. at etter disse elvetes-absitines-timene er over... så vurderer jeg å aldri anskaffe meg noen mobil igjen, for goda gud så deilig å slippe mas! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.