Gå til innhold

hvil i fred.

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære lille skjønne sony ericsson mobil .. hoppet ut av hendene mine og havnet i badekaret.

*i dyp sorg*

Skrevet

Og min kjære sønn sin mobil har akkurat vært en tur i vaskemaskinen. Vi venter nå i spenning om den vil virke når den er tørket.

Skrevet

Kondolerer! Måtte du finne styrke i disse harde dager. Vet hvordan du har det, trodde min hvite perle var druknet t helt døgn, før jeg fant ut at den bare hadde hatt en festlig natt på båten.

*klemmer litt ekstra på min*

Skrevet

Og min kjære sønn sin mobil har akkurat vært en tur i vaskemaskinen. Vi venter nå i spenning om den vil virke når den er tørket.

det er til å få angst av altså... :(

Skrevet

Kondolerer! Måtte du finne styrke i disse harde dager. Vet hvordan du har det, trodde min hvite perle var druknet t helt døgn, før jeg fant ut at den bare hadde hatt en festlig natt på båten.

*klemmer litt ekstra på min*

takk!!

har pariserdamen kommet vel hjem?

Skrevet

takk!!

har pariserdamen kommet vel hjem?

Det er hun. Ganske omtumlet og stritter litt imot Hverdagen, men.. Mange gode minner! Og feen?

Gjest kaffedama
Skrevet

Den syntes vel den trengte et bad. Er mye basiller den må finne seg i å bli påprakket:-)

Den ville vel unngå en heftig forkjølelse tenker jeg!

Skrevet

Den syntes vel den trengte et bad. Er mye basiller den må finne seg i å bli påprakket:-)

Den ville vel unngå en heftig forkjølelse tenker jeg!

mulig du har rett i det der... :-)

Skrevet

Det er hun. Ganske omtumlet og stritter litt imot Hverdagen, men.. Mange gode minner! Og feen?

burde legges inn 14 dagers lovfestet rehabilitering etter slike ferier.. heksa har det rimelig bra, forkjølet men har funnet ut at det er sprit i solhatten(!).

Skrevet

burde legges inn 14 dagers lovfestet rehabilitering etter slike ferier.. heksa har det rimelig bra, forkjølet men har funnet ut at det er sprit i solhatten(!).

Ups.. Blir man både frisk og glad da??

*danser den beryktede antivirusdansen og skvetter litt vievann i krokene*

Skrevet

Ups.. Blir man både frisk og glad da??

*danser den beryktede antivirusdansen og skvetter litt vievann i krokene*

nja, om man blander den ut enda litt til så :-)

Skrevet

Den var skitten og trengte et bad. De fleste pleier å bade i toalettet.

Skrevet

Den var skitten og trengte et bad. De fleste pleier å bade i toalettet.

det er sant... min hadde i det minste stil!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160314005' post='3330104]

Kondolerer :(

takk, det varmet!

føler meg helt satt tilbake i steinalderen uten mobil..

Skrevet

takk, det varmet!

føler meg helt satt tilbake i steinalderen uten mobil..

:)

Jeg får helt klaus uten mobil! He he

*Sende blomster til begravelsen*

Skrevet

Jeg synes det var ufint av din lille å gjøre noe sånt! Prøvde pc-en din muligens å hoppe etter, sånn sympatihandling ?

Det er viktig å bruke tid på sorgeprosessen, samt å planlegge en god begravelsessermoni.

Gjest girl with no name
Skrevet

Vi hadde en makan en som hoppa til sjø. Etter tørking i deler virket den igjen!

Skrevet

Vi hadde en makan en som hoppa til sjø. Etter tørking i deler virket den igjen!

min er livløs. brukte du mun til munn metoden?

Skrevet

Jeg synes det var ufint av din lille å gjøre noe sånt! Prøvde pc-en din muligens å hoppe etter, sånn sympatihandling ?

Det er viktig å bruke tid på sorgeprosessen, samt å planlegge en god begravelsessermoni.

nei, den har jeg bindt godt fast med ledninger og lim.

det verste er.. at etter disse elvetes-absitines-timene er over... så vurderer jeg å aldri anskaffe meg noen mobil igjen, for goda gud så deilig å slippe mas!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...