Gå til innhold

hvil i fred.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, den har jeg bindt godt fast med ledninger og lim.

det verste er.. at etter disse elvetes-absitines-timene er over... så vurderer jeg å aldri anskaffe meg noen mobil igjen, for goda gud så deilig å slippe mas!

jeg får helt krampe når jeg ser hvor mange skrivefeil jeg kan klare å produsere i løpet av et enkelt innlegg.

Gjest girl with no name
Skrevet

min er livløs. brukte du mun til munn metoden?

Var gubben som ordnet det. Den ble vel skrudd litt fra hverandre og så lå den og tørket leeeeeenge. Og så virket den faktisk igjen. Utrolig egentlig. Men den ble aldri helt frisk da, men frisk nok. Skjermen kunne være litt utydelig av og til, var vel mest det som streika. Men viskaffet oss slik vanntett pose etter det. Kjekt for oss som ferdes nær vannet.

Skrevet

nei, den har jeg bindt godt fast med ledninger og lim.

det verste er.. at etter disse elvetes-absitines-timene er over... så vurderer jeg å aldri anskaffe meg noen mobil igjen, for goda gud så deilig å slippe mas!

Det finnes annen bistand å få mot mas-problematikken. "Lydløs"-funksjonen kan anbefales...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...