thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 nei, den har jeg bindt godt fast med ledninger og lim. det verste er.. at etter disse elvetes-absitines-timene er over... så vurderer jeg å aldri anskaffe meg noen mobil igjen, for goda gud så deilig å slippe mas! jeg får helt krampe når jeg ser hvor mange skrivefeil jeg kan klare å produsere i løpet av et enkelt innlegg. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 min er livløs. brukte du mun til munn metoden? Var gubben som ordnet det. Den ble vel skrudd litt fra hverandre og så lå den og tørket leeeeeenge. Og så virket den faktisk igjen. Utrolig egentlig. Men den ble aldri helt frisk da, men frisk nok. Skjermen kunne være litt utydelig av og til, var vel mest det som streika. Men viskaffet oss slik vanntett pose etter det. Kjekt for oss som ferdes nær vannet. 0 Siter
frosken Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 nei, den har jeg bindt godt fast med ledninger og lim. det verste er.. at etter disse elvetes-absitines-timene er over... så vurderer jeg å aldri anskaffe meg noen mobil igjen, for goda gud så deilig å slippe mas! Det finnes annen bistand å få mot mas-problematikken. "Lydløs"-funksjonen kan anbefales...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.