Gå til innhold

Badet for tusenogørtende gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fremdeles ikke sikker på hva jeg skal gjøre med badet, men nå må jeg bestemme meg snart for på tirsdag kommer det en fyr på befaring!

Ville du hatt vaskemaskina praktisk stående (må ha den på badet) og en liiiten servant med lite skapplass under og over den eller

ville du hatt vaskemaskina litt upraktisk og ruvende og hatt servant med plate på tilsammen 140 cm bredde med masse skapplass under og over.

Uansett skal jeg ha ett eller to smale høyskap i tillegg.

Vurderte et øyeblikk å hive ut badekaret og sette inn dusjkabinett, men det ga ikke mer plass til vaskemaskina det heller.

Skrevet

Hm. Bruker jo vasken mer enn vaskemaskinen. Ville nok hatt vaskemaskinen upraktisk.

Skrevet

Hm. Bruker jo vasken mer enn vaskemaskinen. Ville nok hatt vaskemaskinen upraktisk.

Går det ikke an å lage en løsning der vaskemaskinen blir intergrert og mest mulig usynlig? f. eks under plata du prater om? Det er vel en servantplate?

Eller har du plass til å lage en sånn lettvegg med hyller og sette vaskemaskinen inn i bunnen her?

Uansett vanskelig å se for seg uten å ha sett planløsning.

Lykke til! Vi starter på badet vårt i morgen. Gleder meg til at det blir nytt og fint!

Skrevet

Synes ikke nødvendigvis masse skap er pent/nødvendig - så jeg ville satse på den løsningen hvor vaskemaskinen står praktisk til. Men det er fordi jeg personlig ikke synes vask med masse benkeskap rundt er så fint. Du kunne jo satse på en del åpne hylleløsninger hvis det blir liten skapplass. Hvertfall når du uansett skal ha et eller to høyskap i tillegg.

Skrevet

Går det ikke an å lage en løsning der vaskemaskinen blir intergrert og mest mulig usynlig? f. eks under plata du prater om? Det er vel en servantplate?

Eller har du plass til å lage en sånn lettvegg med hyller og sette vaskemaskinen inn i bunnen her?

Uansett vanskelig å se for seg uten å ha sett planløsning.

Lykke til! Vi starter på badet vårt i morgen. Gleder meg til at det blir nytt og fint!

Nja... Jeg har tenkt på å ha servantplate over vaskemaskina, men da blir servanten helt inne i et hjørne. Hyller over vaskemaskina er selvsagt lurt! :o)

Skrevet

Nå har jeg jo ingen idé om hvordan badet deres ser ut, men vi har valgt å ha vaskemaskina ganske praktisk plassert, og heller valgt å ha en rad med skap på veggen over vaskemaskina (helt rektangulære, ikke så store/høye skap). I disse er det plass til alt smånips, men ikke håndklær o.l, så disse har vi i det ene (!) skapet under vasken og i et "åpent skap" som står mot veggen. Vi måtte da gå til innkjøp av nye, ensfargede håndklær, hvis ikke hadde det bare sett kaotisk ut. :-)

Skrevet

Nå har jeg jo ingen idé om hvordan badet deres ser ut, men vi har valgt å ha vaskemaskina ganske praktisk plassert, og heller valgt å ha en rad med skap på veggen over vaskemaskina (helt rektangulære, ikke så store/høye skap). I disse er det plass til alt smånips, men ikke håndklær o.l, så disse har vi i det ene (!) skapet under vasken og i et "åpent skap" som står mot veggen. Vi måtte da gå til innkjøp av nye, ensfargede håndklær, hvis ikke hadde det bare sett kaotisk ut. :-)

Badet har en håpløs planløsning egentlig, klare ikk engang prøve forklare hvordan det er. :o)

Jeg liker å kunne sette fra meg ting ved siden av vasken, men sånn som det er nå er det plass til et krus med tannbørstene + såpa på hver side av krana og da er det fullt...

Skrevet

Badet har en håpløs planløsning egentlig, klare ikk engang prøve forklare hvordan det er. :o)

Jeg liker å kunne sette fra meg ting ved siden av vasken, men sånn som det er nå er det plass til et krus med tannbørstene + såpa på hver side av krana og da er det fullt...

Samme her. Har ikke benk i det hele tatt. Bare vasken (med ett skap under) og en liten glasshylle under speilet. Ikke særlig praktisk, men...

Skrevet

Samme her. Har ikke benk i det hele tatt. Bare vasken (med ett skap under) og en liten glasshylle under speilet. Ikke særlig praktisk, men...

Jeg har to småfrø som etterhvert også vil komme til å sette fra seg ting der antar jeg. Spørs om det blir stor benkeplate ja...

Kjæresten min ser ikke problemet med lite benkeplass. Typisk mannfolk! Selv har han to servanter og sikkert 2 meter fra den ene enden av benkeplata til den andre! Nå skal jeg innrømme at det er jeg som har lagt beslag på det meste av plassen da... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...