Gå til innhold

Tre av barna døde av genfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ubegripelig tåpelige. Kjempesynd på dem da de mistet barn nummer én. Ikke veldig synd på dem når de velger å fortsette og føde unger med 25% sjanse for ikke å overleve.

Adopsjon kan da umulig være et så grusomt alternativ.

Gjest Shira12
Skrevet

Eller ubegripelig tåpelige. Kjempesynd på dem da de mistet barn nummer én. Ikke veldig synd på dem når de velger å fortsette og føde unger med 25% sjanse for ikke å overleve.

Vi vet jo ikke hva de tenker og føler, så tåpelig er ikke ett ord jeg vil bruke. Ingen av oss opplever ting likt, vi har ikke like tanker og følelser.

Skrevet

Men 75% sjanse for å få et friskt barn gjorde at de valgte å prøve flere ganger. Synes ikke det er så rart jeg.

Selv fikk jeg vite at om jeg valgte å få et barn til etter førstemann så ville det være rundt 10% sjanse for at barnet fikk hjertefeil, alt fra en liten ubetydelig en til en feil som kunne være uforenelig med liv. Jeg tenkte meg om lenge, vi snakket mye om det hjemme og til slutt valgte vi å prøve å få et barn til. Vi var da så heldige at vi fikk en helt frisk og flott jente. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...